Moeilijk om te zeggen maar als de Zeeuw, Sulejmani en een goede verdediger erbij komen en Huntelaar blijft zie ik het wel met vertrouwen tegemoet.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?
Elk seizoen aan het begin vertrouwen hebbenquote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?
Moeten ze dan al bezig zijn sinds het begin van het jaar? Zolang is het nog niet bekend dat hij weg gaat hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 09:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik lees dat Ajax-scouts nu pas bezig zijn met het scouten van een vervanger van Heitinga, begin ik toch weer te twijfelen
Ja echt he. Als scout moet je toch wel een lijstje hebben met talentvolle verdedigers? En onze scouts moeten kei hard op zoek naar een vervanger van Heitingaquote:
Ik neem aan dat ze al een lijstje van namen hebben maar dat wil niet zeggen dat je die dan ook meteen kan kopen/goed genoeg is.quote:Op zondag 27 april 2008 13:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja echt he. Als scout moet je toch wel een lijstje hebben met talentvolle verdedigers? En onze scouts moeten kei hard op zoek naar een vervanger van Heitinga. Lekker weer.
Niet zo heel vreemd. Aegon 'begint' pas op 1 juli.quote:Op zondag 27 april 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vreemd dat daar nog niks over bekend is ja. Ach ja, nieuwe sponsor. Is weer ff wennen. Beter verneuken ze het niet...
De kans was wel groot dat hij weg zou gaan. Maar buiten dat moet je sowieso al een lijstje van 5 namen hebben voor iedere positie. Nu komt het op mij over, of ze gewoon niets op papier hebben staan en in het wilde weg gaan zoeken. Het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen, maar we wachten af.quote:Op zondag 27 april 2008 12:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moeten ze dan al bezig zijn sinds het begin van het jaar? Zolang is het nog niet bekend dat hij weg gaat hoor.
quote:Vader Gourcuff: Ajax potentiële club
zondag 27 april, door AFCajaxlimburg, Amsterdam, 13:02u, goal.com
De 21-jarige middenvelder van AC Milan komt amper aan spelen toe en staat stil in zijn ontwikkeling.
Vader Christain Gourcuff heeft het vertrouwen in Milan opgezegd. "Ik denk eerlijk gezegd niet dat de club nog vertrouwen in hem heeft."
Een terugkeer naar Frankrijk? "Het zou geen verkeerde beslissing zijn, maar we moeten een club vinden waar hij zich thuisvoelt," aldus vader Gourcuff, die daarbij aangeeft dat ook Ajax een potentiële nieuwe club is voor zijn zoon.
Veel meer kunnen we niet doen neequote:Op zondag 27 april 2008 13:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De kans was wel groot dat hij weg zou gaan. Maar buiten dat moet je sowieso al een lijstje van 5 namen hebben voor iedere positie. Nu komt het op mij over, of ze gewoon niets op papier hebben staan en in het wilde weg gaan zoeken. Het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen, maar we wachten af.
Dat zou helemaal lachwekkend zijn. Lijstjes met spelers die onhaalbaar zijn of die niet goed genoeg zijnquote:Op zondag 27 april 2008 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze al een lijstje van namen hebben maar dat wil niet zeggen dat je die dan ook meteen kan kopen/goed genoeg is.
quote:
Ik bedoel meer van dat ze die al enige tijd volgen en dan nog ff moeten kijken of ie echt goed genoeg isquote:Op zondag 27 april 2008 13:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachwekkend zijn. Lijstjes met spelers onhaalbaar zijn of die niet goed genoeg zijn.
Dat gaat toch niet door?quote:Op zondag 27 april 2008 13:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Over een paar maanden heb je extra lange als je om 5 uur moet spelen
Ja, idd, stond daar ff niet bij stil. Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 april 2008 13:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd. Aegon 'begint' pas op 1 juli.
Ik had het tot vorige week, maar ze moeten me niet meerquote:Op zondag 27 april 2008 13:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen geld en tijd om zelf te gaan scouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |