quote:
En op deze manier?quote:Op zondag 27 april 2008 02:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Met Suarez en Sulejmani 4-3-3 spelen heeft geen zin. De kracht van Suarez Huntelaar als tandem lag dan ook in situaties waarin ze gewoon als 2 spitzen fungeerden.
Als ik lees dat Ajax-scouts nu pas bezig zijn met het scouten van een vervanger van Heitinga, begin ik toch weer te twijfelenquote:Op zondag 27 april 2008 09:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Kampioen volgend seizoen.
Aanval is de beste verdediging, zal Marco van Basten wel denkenquote:Op zondag 27 april 2008 09:27 schreef Urquhart het volgende:
We gaan volgens mij echt met 7 spitsen voetballen
Dat dus.quote:Op zondag 27 april 2008 02:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het enige minpunt aan mijn opstelling is dat er maar 2 Nederlanders in de basis staan.
Hier ook. Ik begin er een beetje een PSV-gevoel bij te krijgen. Maar aan de andere kant moet je natuurlijk wel voor kwaliteit gaan, en als die buitenlander beter is dan een Nederlander op die positie is het natuurlijk onzin om toch die Nederlander te nemen vanwege de nationaliteit.quote:
Ja, relaxte gozer.quote:Op zondag 27 april 2008 10:45 schreef jna het volgende:
Iedereen nog naar Heitinga gekeken gisteravond bij raymann is laat?
Nee. Hier ook. Het gaat weer downhill met de selectie imo.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?
Ik vind het nog wat vroeg om daar al over te oordelen. Als KJH blijft en er komt een goede verdediger bij dan heb ik wel goede hoop, zeker als Gomes weggaat. Naast psv hebben we niet al teveel concurrentie.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Als Gomes weggaat ben ik er van overtuigd dat wij beter zijn dan PSVquote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Vreemd dat daar nog niks over bekend is ja. Ach ja, nieuwe sponsor. Is weer ff wennen. Beter verneuken ze het niet...quote:Op zondag 27 april 2008 12:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar de nieuwe shirts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |