Worst case scenario!quote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef Gstyles het volgende:
wat zou de reden moeten zyn dattie het niet doet?
ja wel cool dat bloed op het scherm steeds he.quote:Op zondag 27 april 2008 00:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die Jimmy is nu in het ziekenhuis iedereen overhoop aan het knallen.
ik welquote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin het uit zou maken
Dat is toch net iets belangrijker dan GTA IV.quote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin het uit zou maken
Tinuzzz_Talpa is in loooooooooooooooooovequote:Op zondag 27 april 2008 00:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is toch net iets belangrijker dan GTA IV.
Bedankt.quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef ryangozer het volgende:
Hij gaat nu dronken worden zij hij net voor het geval dat je dat wil zien.
Al meer dan 2 maanden btw.quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Tinuzzz_Talpa is in loooooooooooooooooove
jimmy danwel he, hij is nu op een motor onderweg, met een helm opquote:
2 maanden pas.Dan gaat GTA echt wel voor. Vanaf 1 jaar zou ik pas gaan twijfelen.quote:
quote:
Ja dat is wat anders dan 24/7 op FOK te zitten puur om je stats op te krikken hé?quote:Op zondag 27 april 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
werken ze bij jou in de familie
zag je dat net, die lach van die gozer is geniaalquote:Op zondag 27 april 2008 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
geweldig! dat dronken zijn, realistisch!
na na, wel lief blijven!quote:Op zondag 27 april 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders dan 24/7 op FOK te zitten puur om je stats op te krikken hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |