Donder op met je Ludo topiques pauperquote:
HOI EDWINUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Donder op met je Ludo topiques pauper
Ook hallo!quote:
Maar dan kan hij zijn stropdas niet te strak doen, dat is wel deprimerend, lijkt mij zo...quote:
Alles goed schat?quote:
Jazeker, net geneukt. Dius dan weet jij het wel.quote:
Ga je altijd net na het neuken meteen fokken ofzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jazeker, net geneukt. Dius dan weet jij het wel.
Ik zit te wachten op GTA 4![]()
MAANDAGNACHT!!1!!!1!!1
En met u ?
Na 5 topics hebben te gelezen dacht ik eens " Laat ik een mooiere OP maken ". En zo geschiede deel 6 en 8.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Vertel eens Cahir, waar komt die Ludofobie vandaan?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga je altijd net na het neuken meteen fokken ofzo?
Hij moet zich nog aanpassen aan de Nederlandse cultuur, dus ook aan GTST...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Vertel eens Cahir, waar komt die Ludofobie vandaan?
wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jazeker, net geneukt. Dius dan weet jij het wel.
Je moet erna ook de stop erinduwenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet altijd veel behoefte om te gaan knuffelen terwijl ze nog helemaal aan het leeglopen is
Je vergeet mijn deel 10, waarbij ik zelfs je OP heb geupdatetetquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Na 5 topics hebben te gelezen dacht ik eens " Laat ik een mooiere OP maken ". En zo geschiede deel 6 en 8.
Geloof mij : Zodra jij kan neuken wanneer jij wel. En dat 8 maanden lang, Hoef je niet meer constant te neuken.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je moet erna ook de stop erinduwen
heb je een opblaaspop ofzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geloof mij : Zodra jij kan neuken wanneer jij wel. En dat 8 maanden lang, Hoef je niet meer constant te neuken.
Ik moest wel een beetje lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geloof mij : Zodra jij kan neuken wanneer jij wel. En dat 8 maanden lang, Hoef je niet meer constant te neuken.
de mijne is met dr poes op de loopquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kan wel jankenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
Om mij ? Ik dacht dat jij mij niet mocht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
Het was dan ook een sarcastische lach.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Om mij ? Ik dacht dat jij mij niet mocht.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was dan ook een sarcastische lach.
Waarschijnlijk wel. De anus van een zee-egel zit namelijk bovenopquote:
idd, hopelijk krijgen we nu eens een SC seriequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is wel een enorme toeloop op dit topic hè?
Diversiteit kan je hier wel vinden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, hopelijk krijgen we nu eens een SC serie
owwquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. De anus van een zee-egel zit namelijk bovenop
En je haalt meteen een lading bagger uit puike topiquesquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Diversiteit kan je hier wel vinden.
minder denkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oww![]()
ik ben niet zo anaal deskundig, 'k dacht dat je een gleufje verstopt in schaamhaar bedoelde
Ja kick het striptopic van cerror eens omhoog. Dies tof.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En je haalt meteen een lading bagger uit puike topiques
sry, stond nog in testosteron modusquote:
Ik zou er niet teveel op rekenen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, hopelijk krijgen we nu eens een SC serie
Sommige zekerheden in het leven moet je negeren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op rekenen.
idd, in GC is het een groot succesquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
dan laat ik dat wel over aan iemand die beter is met wiskundequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zou ook eens mod moeten worden.
Ga dat eens regelen, blauw zal me zo slecht nog niet staan.quote:
dat overkomt mij lekker nietquote:
[..] Geschiktquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga dat eens regelen, blauw zal me zo slecht nog niet staan.
Ha, D_A Ownd.quote:
ik moest wel een beetje lachenquote:
Doe eens solliciteren. Er zijn heel wat fora die je kunt afgaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga dat eens regelen, blauw zal me zo slecht nog niet staan.
Been here, done that.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens solliciteren. Er zijn heel wat fora die je kunt afgaan.
Ik heb een bord voor mijn kop, dat hou ik graag zo.quote:
hier ook blauw, blauw van't bierquote:
Inderdaad, veel erger kan het toch al niet worden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb een bord voor mijn kop, dat hou ik graag zo.
Matige reply, hier kan ik toch niets meequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, veel erger kan het toch al niet worden.
Da's je waarde.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Matige reply, hier kan ik toch niets mee
Sterallures maken je kapot.quote:
zG.quote:
Dude! You got a tattoo!quote:
alleen modjes?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Is er een modje dat een oreo wilt?
Wat is een oreo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Is er een modje dat een oreo wilt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |