Neeheeeeee...............kben keipurnblondt van me eigenverdiende kutcenten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bespeur ik nou "negative vibes"
Ik ben het helemaal met je eens. Vooral de manier waarop hij tegen zijn toekomstige schoonmoeder tekeer ging getuigde van een ongekende onbeschoftheidquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub had nooit zo agressief tegen Lieke moeten zijn.
En altijd die grote bek tegen haar.
Tis gewoon een kutjong.
Claire komt er ook nog wel achter, want ik denk niet dat Huubs liefde voor haar erg diep gaat.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Neeheeeeee...............kben keipurnblondt van me eigenverdiende kutcenten.
En Nenafan vanaf dan uno.![]()
Over het algemeen denk ik dat ook, maar ergens staat me ook nog iets bij van een brief die Claire aan een vriendin schreef helemaal in het begin, dat ze door Huub voor zich te winnen meer kans maakte op de uiteindelijke overwinning.quote:
Sow....maar alles binnen een dag met de mantel der liefde bedekt. Hoeveel geld heeft dat fucking Talpa betaald voor dat fake huwelijk....da's de hamvraagquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Vooral de manier waarop hij tegen zijn toekomstige schoonmoeder tekeer ging getuigde van een ongekende onbeschoftheid
Ik hoop het toch zo....dat ze de vijftiende met een stralende glimlach Huub eruit bonjourt........z'n "grote liefde" werd z'n ondergang. Ik zie de krantenkoppen al voor me....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik dat ook, maar ergens staat me ook nog iets bij van een brief die Claire aan een vriendin schreef helemaal in het begin, dat ze door Huub voor zich te winnen meer kans maakte op de uiteindelijke overwinning.
Ik word ook niet goed van dit irritante pianostuk.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:13 schreef Marrije het volgende:
Die blik van Claire. . . staat op onweer.
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:13 schreef Marrije het volgende:
Die blik van Claire. . . staat op onweer.
Bij elke post die ik plaats denk ik "dit is een gescripte soap", maar elke keer besef ik dat deze soap wordt gespeeld door "wannabee" acteurs die niet kunnen acteren maar gewild of ongewild hun eigen al dan niet nare karaktertrekken blootgevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow....maar alles binnen een dag met de mantel der liefde bedekt. Hoeveel geld heeft dat fucking Talpa betaald voor dat fake huwelijk....da's de hamvraag
Als ze een beeeetje slim is doet ze dat. Huub heeft zelf net toegegeven dat zij er alleen nog in zit omdat hij haar punten nodig heeft, dus wat let haar hem eruit te stemmen? Huub blijft maar zeggen dat Claire degene is die de minste kans maakt om te winnen. Daar kan ie zich weleens lelijk in vergissen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop het toch zo....dat ze de vijftiende met een stralende glimlach Huub eruit bonjourt........z'n "grote liefde" werd z'n ondergang. Ik zie de krantenkoppen al voor me....
gezien de uitslag van de laatste sms, is het alleen maar een realistisch beeld heurquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze een beeeetje slim is doet ze dat. Huub heeft zelf net toegegeven dat zij er alleen nog in zit omdat hij haar punten nodig heeft, dus wat let haar hem eruit te stemmen? Huub blijft maar zeggen dat Claire degene is die de minste kans maakt om te winnen. Daar kan ie zich weleens lelijk in vergissen.
Huub eruit, clair wint, prijzengeld delen want als huub wint gaan er boetes af, bij clair niets dus houden ze allebei een leuk bedrag over als ze gaan scheiden..Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze een beeeetje slim is doet ze dat. Huub heeft zelf net toegegeven dat zij er alleen nog in zit omdat hij haar punten nodig heeft, dus wat let haar hem eruit te stemmen? Huub blijft maar zeggen dat Claire degene is die de minste kans maakt om te winnen. Daar kan ie zich weleens lelijk in vergissen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou gaat het beginnen!quote:
mwooh, ik denk dat Huub zich alleen maar meer gaat ergeren aan de aanleunerij van Claire. Haar inbreng vindt hij vast te karig. Met een beetje lief-zijn enquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:14 schreef Desii het volgende:
Je kunt het karakter Claire absoluut niet vergelijken met dat van Lieke....... Huub & Lieke hadden allebei teveel last van ego, en daarom mondde elk gesprek uit in zo'n irritante discussie
Claire is veel rustiger en kan goed luisteren....... Huub praat graag en veel; daarom loopt dit gewoon veel soepeler.
Ik denk dat Huub niet echt smoorverliefd de relatie is ingegaan;
maar wel dat deze liefde steeds groeit en kan uitbloeien tot de liefde van je leven![]()
Ik las eerder dat Huub en Jaap telefoon kregen dat hun plannen niet door mochten gaan. Vanmiddag zei Huub nog dat er vanavond van alles zou gebeuren. Jammer he.quote:
Oh dan kan ik de streams zometeen uitzetten en wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las eerder dat Huub en Jaap telefoon kregen dat hun plannen niet door mochten gaan. Vanmiddag zei Huub nog dat er vanavond van alles zou gebeuren. Jammer he.
Zo, wat een diepe gedachte, ik kan me er wel in vinden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij elke post die ik plaats denk ik "dit is een gescripte soap", maar elke keer besef ik dat deze soap wordt gespeeld door "wannabee" acteurs die niet kunnen acteren maar gewild of ongewild hun eigen al dan niet nare karaktertrekken blootgeven
Huub heeft meer kans om er bij de onderlinge puntenverdeling onherstelbaar uit te komen, waarmee Claire al een voorsprong heeft op Huub en zijn dus niet degene is die de minste kans maakt om te winnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:20 schreef Desii het volgende:
[..]
gezien de uitslag van de laatste sms, is het alleen maar een realistisch beeld heur
Al klopt die uitslag natuurlijk van geen kant; maar de 5% van Claire zou het enige kunnen zijn, dat wel klopte
je kon op de bruiloft merken dat ze veel losser, spontaner en opener is onder vriendenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:22 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
mwooh, ik denk dat Huub zich alleen maar meer gaat ergeren aan de aanleunerij van Claire. Haar inbreng vindt hij vast te karig. Met een beetje lief-zijn enspontaniteit redt ze het niet denk ik.
nee hoor, zou best kunnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Huub eruit, clair wint, prijzengeld delen want als huub wint gaan er boetes af, bij clair niets dus houden ze allebei een leuk bedrag over als ze gaan scheiden..Of zie ik dat verkeerd?
Neuh, zie je niet verkeerd....vind ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Huub eruit, clair wint, prijzengeld delen want als huub wint gaan er boetes af, bij clair niets dus houden ze allebei een leuk bedrag over als ze gaan scheiden..Of zie ik dat verkeerd?
Ík denk dat ze veel berekenbaarder is dan dat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
je kon op de bruiloft merken dat ze veel losser, spontaner en opener is onder vrienden
Claire is echt wel iemand die alles doet op der eigen manier; maar zij doet het gewoon en gaat er niet eerst dagen over ouwehoeren
koude uitsluiting?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben getekend met koude uitsluiting.
Dus die theorie gaat niet op.
Zij zeurt niet. Voorbeeld voor menig mens, ook mannen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
je kon op de bruiloft merken dat ze veel losser, spontaner en opener is onder vrienden
Claire is echt wel iemand die alles doet op der eigen manier; maar zij doet het gewoon en gaat er niet eerst dagen over ouwehoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |