Heel veel succes de komende weekjes, Bar.
Mooi stukje heb je geschreven. Ik vind dat je je er geweldig doorheen slaat.
Bij ons gebeurde weer iets ...
We hadden doorgegeven aan de makers van het grafmonumentje dat de letters lelijk werden. Via de contctpersoon van de begraafplaats hoorden we dat ze het monumentje en de glasplaat met tekst een keertje zouden gaan ophalen, om het te verbeteren.
Ik dacht dat ze alleen de tekstplaat zouden halen, die los staat.
Vandaag belde Jeroen om te vragen hoe het ervoor stond. Hij kreeg te horen dat het al was opgehaald, niet alleen de tekstplaat, maar ook het monumentje zelf (de glazen groene bloem).
Zomaar weggehaald, ik vraag me af HOE? Want het zit vast aan een betonnen plaat, waarover heen allemaal beplanting was aangelegd.
En nog erger: tijdens het transport is het monumentje stuk gegaan.

Op 2 plaatsen iets afgebroken. Ik begreep dat ze een hele nieuwe moeten maken.... Ik vind het echt zo k*t, zo ontzettend ontzettend zwaar kl*te... de gedachte dat het graf er nu totaal verwoest bij ligt, geen idee hoe het met de planten gaat. En ik kan er pas in het weekend heen om de schade te proberen te herstellen en een tijdelijk oplossing te bedenken voor het ontbreken van een monumentje.
Hoe bestaat het... een paar weken geleden was de magnolia verdwenen, nu dit. Ben het zat.
... ♥ ik mis je ♥