16 augustus mogen ze beginnen uit tegen Bolton.quote:Potters continue to chase Fulop
Stoke City boss Tony Pulis has said he will continue his pursuit of Sunderland goalkeeper Marton Fulop despite having a bid of £1.7m rejected.
Pulis told BBC Radio Stoke: "Myself, Roy Keane and whoever else may be involved will put the deal together.
"There's no problems, I will be doing my business with Sunderland."
The Potters are expected to make an improved bid of around £2m for Fulop, who spent less than a week on loan at the Britannia Stadium in February.
Stoke have so far brought in no new faces to the Britannia Stadium since being promoted to the Premier League but Pulis said no players have turned down the chance to join the Potters.
"There's no-one who we've gone for that has joined another club and turned us down.
"We've made enquires for people and been given prices for some players that are much more than I think they are worth.
"The targets we have got are still there, we're still working on them."
Ik snap dat nooit zo goed. Hebben gepromoveerde clubs echt zoveel geld in Engeland? Zijn de tv-rechten en de sponsorbedragen zo hoog dat Stoke City makkelijk zes miljoen neer kan tellen voor één speler?quote:Stoke City breekt record voor overname Kitson
Het naar de Premier League gepromoveerde Stoke City heeft een clubrecord gebroken om Dave Kitson aan te trekken. The Potters leggen ruim zes miljoen euro neer voor de aanvaller van Reading.
'Dave is een natural goalscorer', vindt Stoke-manager Tony Pulis. 'Hij is bovendien een harde werker.' Kitson was in dienst van Reading goed voor 54 goals in 135 wedstrijden. Afgelopen seizoen was de aanvaller tien keer trefzeker voor de uit de Premier League gedegradeerde club.
Met de aankoop van Kitson verpulvert Stoke het eigen transferrecord. Tot nu toe was Ryan Shawcross de duurste. De twintigjarige verdediger werd in januari voor 2,3 miljoen euro overgenomen van Manchester United. Kitson kost vier miljoen meer.
Goed voor de competitie dat de nieuwe ploegen het goed doen in het begin, houdt de spanning er lekker inquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooie overwinning. Ze hebben nu al hetzelfde aantal overwinningen als Derby vorig jaar. Hull doet het ook aardig tot nu toe. Erg leuk.
Mwah, 8 van de 13 doelpunten uit een ingooi...quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Zonder Delap was Stoke ook een Derby geworden
Doe ik ze tekort mee, weet ik, maar hij voegt toch behoorlijk wat toe, als ik een understatement mag maken.
quote:Paul Scholes kan speler/coach van Stoke City worden
Datum: 29-mei-2009 10:50
De verloren Champions League-finale tegen FC Barcelona (2-0) was wellicht Paul Scholes’ laatste optreden in het shirt van Manchester United. Stoke City heeft de rossige middenvelder (foto, links) op het oog als speler/coach voor het nieuwe seizoen.
The Daily Mail bericht dat de 34-jarige Scholes een aantal dagen bedenktijd heeft gekregen. Bij Stoke, dat vorig seizoen in een vroeg stadium handhaving veiligstelde, kan Scholes de kneepjes van het vak leren van manager Tony Pulis.
Scholes zei vorige week dat hij het ‘winterstadium’ van zijn loopbaan heeft bereikt. ‘Ik besef dat ik niet meer elke wedstrijd word opgesteld, zeker niet met de middenvelders die er bij ons rondlopen. Waarschijnlijk wordt volgend seizoen mijn laatste. Ooit wil ik aan de slag gaan als manager.’ (MA)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |