Mja.. dat kan Claire beter niet met Huub proberen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moed om op Brian's rug te zitten en samen in het zwembad te springen.....
Sow.....zie jij 's avonds nooit die dampen opstijgen en die cv-ketel pijp bij voortduring roken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:18 schreef Smash-it het volgende:
Is dat zwembad verwarmt?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.. dat kan Claire beter niet met Huub proberen inderdaad.
dat denk ik nu ook.en daar wordt ik heeeeeeeeeeeeel erg blij vanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda en Brian het HEEL moeilijk gaan krijgen buiten...
Te meer omdat ze niet kunnen relativeren.
Haha ja, en huub die als een glibberige paling er om heen probeerde te wurmen. Was wel leuk gezicht ja. Ik krijg by the way ook echt zin om te zwemmen zo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:vond het vanmorgen wel grappig om te zien dat Claire heel simpel Huub aan de kant duwt.....
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat denk ik nu ook.en daar wordt ik heeeeeeeeeeeeel erg blij van
Waar ze hopelijk dan weer heel snel vanaf donderen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.
Denk dat Brian niet om zal kunnen gaan met kritiek. Dus mensen die dingen naar hem gaan schreeuwen...of als ze Amanda lastig vallen...en ja, hij is buiten niet zo geliefd als hij wil geloven...dus dat wordt een domperjte...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.
sommige dingen zou je tegen bepaalde mensen gewoon niet moeten zeggen...huubquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:33 schreef Smash-it het volgende:
Huub heeft het over dat ie met 4 meiden tegelijk klooide
C: Jeeeeezus, Huub.. hoe kan dat nou
H: Nou, ik zei maar tegen 1 meisje dat ze de enige was. De rest wist het wel van elkaar.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
Je kunt zo ziiten.
[ afbeelding ]
Of zo zitten.
[ afbeelding ]
Misschien wel met het oog op een baan in de toekomst. Filmpjes uit zijn tijd in DGK inleveren bij Ron Jeremy en hij kan zo aan de slag gang(bang).quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:37 schreef miesy het volgende:
[..]
sommige dingen zou je tegen bepaalde mensen gewoon niet moeten zeggen...huub
Om er vervolgens weer liters smurrie in te smeren, net als gisteren.quote:
Dan denk ik toch eerder aan Brian met zijn kinderarmpje samen op de set met Fries.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien wel met het oog op een baan in de toekomst. Filmpjes uit zijn tijd in DGK inleveren bij Ron Jeremy en hij kan zo aan de slag gang(bang).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan denk ik toch eerder aan Brian met zijn kinderarmpje samen op de set met Fries.
Misschien zitten daar echte Tuinfluiters.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet hoe het komt, maar die vogels daar fluiten een stuk harder dan die bij mij in de tuin..
Vraag eens aan de redactiequote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet hoe het komt, maar die vogels daar fluiten een stuk harder dan die bij mij in de tuin..
Die hebben ook allemaal een zendertje om gekregen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet zeker als je daar ook een paar microfoons neerzet dat je ze dan ook beter hoort.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik heb altjd we een gigolo in huubje gezien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien wel met het oog op een baan in de toekomst. Filmpjes uit zijn tijd in DGK inleveren bij Ron Jeremy en hij kan zo aan de slag gang(bang).
Ik denk dat vies tegen zal vallen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal een zendertje om gekregen.
Geeft hij jou ook een .... eh ....quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:52 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb altjd we een gigolo in huubje gezien.
hij weet vrouwen een speciaal gevoel te geven.
al zeg ik daarmee niet dat ik niet denk dat hij echt gek op claire is.
Zou er nooit intrappen.Best een leuk jong die Huub,maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:52 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb altjd we een gigolo in huubje gezien.
hij weet vrouwen een speciaal gevoel te geven.
al zeg ik daarmee niet dat ik niet denk dat hij echt gek op claire is.
Het barst daar van de microfoons , ook buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:
Die hebben ook allemaal een zendertje om gekregen.
Ik zat me er ook al over te verbazen, ja.
nah, mij een beetje te jong.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft hij jou ook een .... eh ....![]()
Al anderhalf jaar gitaarles, ook om te janken. Zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef avonne het volgende:
al anderhalf jaar DJ-les
tis om te janken, eigenlijk
Gitaarles ook, en dat vind ik wel om te lachen, eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef avonne het volgende:
al anderhalf jaar DJ-les
tis om te janken, eigenlijk
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar gitaarles, ook om te janken. Zelfde laken een pak.
door jou word ik nu ok para.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat we niet mee mogen kijken op het scherm van de laptop, ik vertrouw het zaakje voor geen meter.
Brian en een laptop. Of word ik nu para?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |