nu wilt ze dat wel, maar later, om een uurtje of 11 is ze dat van moeheid alweer vergeten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub en Jaap hebben dat ook gedaan bij het theorie-examen van Amanda.
Misschien wil ze "wraak nemen"?
Of dat gaat lukken is een tweede inderdaad.
Nee hoor pas na de 22 mei weer. Ik geniet van het mooie weer op de streams en zit echt waar niet met mijn laptopje buiten aan een lekker biertje.... echt waar niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij moet af en toe is naar buiten gaan, er bestaan nml. nog meer mensen dan diegene aan wie jij steeds meent te moeten refereren. CL air E is een dom saai kind. En Jaap is (voor zover mogelijk in dat hok) het normaalste. En SilvisaaiHet is op zich ook al grappig dat je een fan bent van één van die dwazen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor pas na de 22 mei weer. Ik geniet van het mooie weer op de streams en zit echt waar niet met mijn laptopje buiten aan een lekker biertje.... echt waar niet.
En Jaap de normaalste? Da's een emotieeter, een binnenvetter als het om echte emoties gaat. Draagt de last van z'n leven mee in die enorme vetlaag van hem. En wat hij verder op de streams heeft laten zien valt vaak in de buitencategorie waar ik meestal met walging aar zit te kijken. Maar zo heeft iedereen z'n eigen favoriet en manier van kijken naar mensen... dus top!
"Paardenpijper" is hij ook al genoemd. Dat ligt makkelijker "in de mond" (van Brianquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:02 schreef Lunaflame het volgende:
Hihi, zag net de naam boven het filmpje:
kruizenruikendepaardepiemeltrekkendewifebeater
Is dit de nieuwe naam voor de rat, I like it.
Ja, kunnen ze elkáár wakker houden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grappigst is natuurlijk als ze op dezelfde dag moeten afrijden.
Hoezo ligt 40 cm penis gemakkelijk in je mond.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Paardenpijper" is hij ook al genoemd. Dat ligt makkelijker "in de mond" (van Brian)
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goh, het kruizenruikcapje van Peter is wel erg snel van tynipic afgelazerd
Laten we het maar houden op het woord, NMNS (sick mindquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo ligt 40 cm penis gemakkelijk in je mond.....
dirty mind, joy forever.......Ondertussen wil Huub ook gaan zwemmen en complimenteerde Claire Amanda met haar moed.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op het woord, NMNS (sick mind)
Ik denk dat daar de kijkcijferkanonnen opstonden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goh, het kruizenruikcapje van Peter is wel erg snel van tynipic afgelazerd
Waar blijkt haar moed dan uitquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dirty mind, joy forever.......Ondertussen wil Huub ook gaan zwemmen en complimenteerde Claire Amanda met haar moed.
De moed om?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dirty mind, joy forever.......Ondertussen wil Huub ook gaan zwemmen en complimenteerde Claire Amanda met haar moed.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef Eg_Wel het volgende:
En toch.. Soms moet ik oprecht lachen om Amanda als ze plezier heeft hoor..
B: "Gaat het?"
A: "Me tietuh valleh eruit!"
Moed om op Brian's rug te zitten en samen in het zwembad te springen.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De moed om?
Topless te gaan?
Hallo Claire.. dat deed Amanda voor haar beroép.
En dat doet ze in zekere zin nog steeds nu.
Mja.. dat kan Claire beter niet met Huub proberen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moed om op Brian's rug te zitten en samen in het zwembad te springen.....
Sow.....zie jij 's avonds nooit die dampen opstijgen en die cv-ketel pijp bij voortduring roken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:18 schreef Smash-it het volgende:
Is dat zwembad verwarmt?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.. dat kan Claire beter niet met Huub proberen inderdaad.
dat denk ik nu ook.en daar wordt ik heeeeeeeeeeeeel erg blij vanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda en Brian het HEEL moeilijk gaan krijgen buiten...
Te meer omdat ze niet kunnen relativeren.
Haha ja, en huub die als een glibberige paling er om heen probeerde te wurmen. Was wel leuk gezicht ja. Ik krijg by the way ook echt zin om te zwemmen zo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:vond het vanmorgen wel grappig om te zien dat Claire heel simpel Huub aan de kant duwt.....
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat denk ik nu ook.en daar wordt ik heeeeeeeeeeeeel erg blij van
Waar ze hopelijk dan weer heel snel vanaf donderen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.
Denk dat Brian niet om zal kunnen gaan met kritiek. Dus mensen die dingen naar hem gaan schreeuwen...of als ze Amanda lastig vallen...en ja, hij is buiten niet zo geliefd als hij wil geloven...dus dat wordt een domperjte...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buiten kun je kiezen met welke mensen je omgaat, dat scheelt best veel. Ik vermoed dat het wel los gaat lopen. Er zijn er daarnaast genoeg die Brian en Amanda ook op een voetstuk zetten.
sommige dingen zou je tegen bepaalde mensen gewoon niet moeten zeggen...huubquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:33 schreef Smash-it het volgende:
Huub heeft het over dat ie met 4 meiden tegelijk klooide
C: Jeeeeezus, Huub.. hoe kan dat nou
H: Nou, ik zei maar tegen 1 meisje dat ze de enige was. De rest wist het wel van elkaar.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
Je kunt zo ziiten.
[ afbeelding ]
Of zo zitten.
[ afbeelding ]
Misschien wel met het oog op een baan in de toekomst. Filmpjes uit zijn tijd in DGK inleveren bij Ron Jeremy en hij kan zo aan de slag gang(bang).quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:37 schreef miesy het volgende:
[..]
sommige dingen zou je tegen bepaalde mensen gewoon niet moeten zeggen...huub
Om er vervolgens weer liters smurrie in te smeren, net als gisteren.quote:
Dan denk ik toch eerder aan Brian met zijn kinderarmpje samen op de set met Fries.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien wel met het oog op een baan in de toekomst. Filmpjes uit zijn tijd in DGK inleveren bij Ron Jeremy en hij kan zo aan de slag gang(bang).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan denk ik toch eerder aan Brian met zijn kinderarmpje samen op de set met Fries.
Misschien zitten daar echte Tuinfluiters.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet hoe het komt, maar die vogels daar fluiten een stuk harder dan die bij mij in de tuin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |