Als cadeautje mogen ze nu eindelijk eens naar de stadquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat gaat PSV doen in Rotterdam???
ach ik zit standaard ook wel rond de 45 uur per week. En het ligt ook helemaal aan hoe je situtatie bijvoorbeeld weer thuis is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en even terugkomend op de discussie vele uren werken op een dag.
Eens dat het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit, maar de grens zal een ieder voor zichzelf moeten bepalen.
Ik heb geen idee hoeveel ik precies heb gewerkt het afgelopen jaar, maar het is geen 40 uur in de week geweest. Voor mij was het een bewuste keus om ervoor te zorgen dat er een goed en tijdig resultaat werd neergezet. Overigens is een tijdig resultaat belangrijker dan een goed resultaat
Wat ik daarmee bedoel is dat je op tijd moet opleveren en daarna zorgen dat het ook nog eens kwalitatief goed wordt.
Loslaten is ook heel belangrijk, als je niet kunt loslaten dan moet je heel erg oppassen dat je niet regelrecht op een burnout afkoerst.
Ik laat mijn werklaptop bijna altijd op het werk en doe thuis wat mailtjes na niks meer.
Overigens heeft het harde werken wel zijn vruchten afgeworpen
Gisteren bonus binnen gekregen
Aangezien ik door het overwerken weer vakantiedagen ga overhouden is het rekensommetje snel gemaakt en ben ik opzoek naar een vakantiebestemming
Patagonie staat momenteel bovenaan de lijst, gevolgd door USA.
Zo genoeg geluld, tijd om het huis weer een beetje te fatsoeneren
Ps. Iedereen binnen BoF! vereerd Puni!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:54 schreef staticdata het volgende:
wat leuk geprobeerdben me van geen kwaad bewust
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ps. Iedereen binnen BoF! vereerd Puni!
In de Wiki v/d OP
's Nachts voor de winkel gaan liggen om een spel te halen en dan de hele nacht doorspelenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef staticdata het volgende:
grappig om het GTA IV multi topic te volgen. Hoeveel van die gassies geen sociaal leven hebben.
Die staat er al een aardig tijdje inquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ps. Iedereen binnen BoF! vereerd Puni!
In de Wiki v/d OP
Het is ook onzin. Zo enthousiast wordt hij ook weer niet ontvangen. Ik krijg hem volgende week binnen volgens de track n trace en dan zal ik Lies er eens aanzetten en kijken of ze enthousiast is. Ze heeft de vorige delen uitgespeeld.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die staat er al een aardig tijdje in
Maar de laatste tijd verandert iedereen hem
En een 10 voor GTA IV
Geen enkel spel kan dat waarmaken.
Bij ons op het werk hebben we de release van StarCraft 2 als een projectrisico op laten nemen
Mooie fiets.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef jpjedi het volgende:
@Ferdi:
mooi fietske!
http://www.salden.nl/default.asp?pid=2017&fs=3507&catid=3095
er zitten geen pedalen opquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef jpjedi het volgende:
@Ferdi:
mooi fietske!
http://www.salden.nl/default.asp?pid=2017&fs=3507&catid=3095
Nee hoor, wordt niet positief ontvangenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is ook onzin. Zo enthousiast wordt hij ook weer niet ontvangen. Ik krijg hem volgende week binnen volgens de track n trace en dan zal ik Lies er eens aanzetten en kijken of ze enthousiast is. Ze heeft de vorige delen uitgespeeld.
Mocht ze erg enthousiast zijn dan ga ik er ook aan beginnen maar vooralsnog kan het hele GTA concept me niet bekoren jammer genoeg.
Mij doet die hele serie ook niks en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik vind de BF serie wel genoeg voor mij. Daarnaast dan afentoe een ander spelletje om de gaten tussen de releases te dichtenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is ook onzin. Zo enthousiast wordt hij ook weer niet ontvangen. Ik krijg hem volgende week binnen volgens de track n trace en dan zal ik Lies er eens aanzetten en kijken of ze enthousiast is. Ze heeft de vorige delen uitgespeeld.
Mocht ze erg enthousiast zijn dan ga ik er ook aan beginnen maar vooralsnog kan het hele GTA concept me niet bekoren jammer genoeg.
Moet je eens op "Ajax supporter" zoeken op Google Afbeeldingen.quote:
En dan?? Ik zie niet echt bijzondere plaatjes?quote:Op zondag 27 april 2008 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je eens op "Ajax supporter" zoeken op Google Afbeeldingen.
Nee dat klopt je moet goed zoeken wil je een ajax supporter vindenquote:Op zondag 27 april 2008 12:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En dan?? Ik zie niet echt bijzondere plaatjes?
Iemand van jullie hier trouwens MK?
quote:1UP.com: A+
Empire: 5/5
Eurogamer: 10/10
GameInformer: 10/10
GameSpy: 5/5
GamesRadar (360): 10/10
GamesRadar (PS3): 10/10
IGN UK: 10/10
IGN US: 10/10
LEVEL: 10/10
OPM UK: 10/10
OPM US: 5/5
OXM UK: 10/10
PSM3 France: 20/20
PSW: 10/10
TeamXbox: 10/10
EGM: A+, A+, A
GameTrailers: 9.8/10
Xbox World 360: 98%
CVG: 9.5/10
OXM US: 9.5/10
Post dan niksquote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef IJsmuts het volgende:
nou morph we weten nu langzamerhand dat je het een leuk spelletje vind hoor, ga nu maar weer even in je bedje liggen rukken
Ziet er mooi uit blijft een ruk spel voor mijquote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Post dan niksKijk eerst de VideoReview en oordeel dan
Het laatste dat ik van Fer hoode is dat die al 5 witte helmpies had neergeknuppelt en Fer nog maar 4. Maar de verwachting was dat ze de Coolsingel tegen middernacht weer veroverd zouden hebben..quote:Op maandag 28 april 2008 09:18 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd wanneer ursel weer terug is
quote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Post dan niksKijk eerst de VideoReview en oordeel dan
Que? nog alcohol in het bloedquote:Op maandag 28 april 2008 09:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Het laatste dat ik van Fer hoode is dat die al 5 witte helmpies had neergeknuppelt en Fer nog maar 4. Maar de verwachting was dat ze de Coolsingel tegen middernacht weer veroverd zouden hebben..
Dat zal best maar als bijna alle reviews het spel een 10 geven dan moet dat toch wat zeggen. BF(2) heeft nog nooit een 10 gekregen en zal dat denk ik ook nooit krijgen.quote:Op maandag 28 april 2008 04:35 schreef jpjedi het volgende:
Feli aan de Rotterdammers hierToch nog een mooi prijsje te pakken.
![]()
Tja en Frankie.. Omdat sites het een goed spel vinden, wordt het nog niet per definitie door iedereen op handen gedragen. Ik snap dat je enthousiast bent maar wellicht het probleem dat ik dan persoonlijk vaak heb is dat het dan altijd tegenvalt. Je verwachtingen worden zo hoog en dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. We hebben in de BF reeks een paar typische voorbeelden gezien. Ik hoop samen met vele anderen hier dat BF3 de bom wordt natuurlijk. Mijn gamepc heeft al een jaar geen spel meer gespeeld dus het wordt tijd voor een nieuwe BF knaller!![]()
Maar zoals gezegd.. mijn spel is dat GTA niet.
Een videoreview moeten kijken om te mogen bashen..quote:Op maandag 28 april 2008 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zal best maar als bijna alle reviews het spel een 10 geven dan moet dat toch wat zeggen. BF(2) heeft nog nooit een 10 gekregen en zal dat denk ik ook nooit krijgen.
GTA IV is gewoon overall (of je ervan houdt of niet) de beste game ooit, die de kwaliteit van games weer een enorm stuk hoger heeft gelegd.
Maar we hebben dus allemaal die videoreview bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |