Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoorquote:Op maandag 28 april 2008 08:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[tvp]
Zaterdag gehaald, maar hij's voor m'n verjaardag over 2,5week. Nog even geduld dus...![]()
[/tvp]
Voor mij ook, alleen was ik ook nog op de release-date ervan jarig.quote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoor![]()
Advanced 64quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wat er na super advanced komt
Yup, dat is het enige gemis, een daadwerkelijk trainingsprogramma.quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef depax het volgende:
een ding mis ik wel een trainsprogramma dat je wordt aangeraden per dag/week
ipv die combo's van oefeningen die je zelf maar moet onthouden.
erg jammer nintendo
Haha, daar kom ik niet mee wegquote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoor![]()
Waar?? Hier is niks te krijgenquote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook maar een gekocht, net aangemeld enzo, ben volgens Wii Fit acht jaar jonger dan in werkelijkheidstraks maar eens aan de training beginnen.
Klein dorpje in Zuid-Oost Brabant. Bij Intertoys hadden ze er inderdaad geen meer, maar bij de MusicStore ernaast nog wel. Ik kom daar normaal nooit omdat ze er altijd keihard Frans Bauer en dergelijke draaien, maar nood breekt wetquote:
Mjah, er zit een max aan die Wii Fit Age he...quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook maar een gekocht, net aangemeld enzo, ben volgens Wii Fit acht jaar jonger dan in werkelijkheidstraks maar eens aan de training beginnen.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, er zit een max aan die Wii Fit Age he...
Je moet het eerst unlocken.quote:Op maandag 28 april 2008 22:12 schreef Naamah het volgende:
Onder welke categorie valt dat boksen?? Ik kan het maar niet vinden...
Er komen binennkort een soort dopjes op de markt ofzo die speciaal voor het balance board met tapijt zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over de balanced board..
Hoe zit dat met de stabiliteit en tapijt? Weegschalen kunnen daar bijvoorbeeld niet tegen en reageren anders (ja, ligt echt aan de tapijt.. ik weeg echt geen 38 KG), maar hoe gaat deze board er mee om? Heb in mijn nieuwe woning geen laminaat gelegd namelijk
Ik heb een stuk MDF gezaagd op formaat ballance board, presies de vorm en dat werkt hier goed. Ik moet wel zeggen dat ik geen hoogpolig tapijt heb.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over de balanced board..
Hoe zit dat met de stabiliteit en tapijt? Weegschalen kunnen daar bijvoorbeeld niet tegen en reageren anders (ja, ligt echt aan de tapijt.. ik weeg echt geen 38 KG), maar hoe gaat deze board er mee om? Heb in mijn nieuwe woning geen laminaat gelegd namelijk
Ik heb 150% gehaald op long distancequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef phileine het volgende:
de truc met hardlopen is dat je heel regelmatig rent. Je kunt wel versnellen, maar dan wel geleidelijk aan en je uiteindelijke ritme vasthouden. Dan kun je zelfs boven de 100% scoren. Je kunt de remote ook gewoon in je hand houden, maar dan moet je niet teveel met je armen gaan zwaaien natuurlijk
Ik heb met Wiimote in broekzak 160% gehaald!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef phileine het volgende:
de truc met hardlopen is dat je heel regelmatig rent. Je kunt wel versnellen, maar dan wel geleidelijk aan en je uiteindelijke ritme vasthouden. Dan kun je zelfs boven de 100% scoren. Je kunt de remote ook gewoon in je hand houden, maar dan moet je niet teveel met je armen gaan zwaaien natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |