Neequote:Op zondag 27 april 2008 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik eerst even wat meer oefen enzo?
Ik heb dat Zen nog niet vrij gespeeld dus zou het niet wetenquote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef -Mariska- het volgende:
Wat is nou precies het doel van dat ZEN-gebeuren ??
Zit ik 72 sec muisje stil komt er een vlinder door het beeld en dan ben ik af .... vaaaaag spel
Ben eindelijk met skien niet meer on-gebalanceerd !!!! :-)
er staan er nog een aantal te koop op marktplaatsquote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd zeer meewarig aangekeken in de Dixons toen ik vroeg of ze nog Wii Fit hadden
Dinsdag maar ff weer kijken!
Ja kan ik me helemaal voorstellenquote:Op zondag 27 april 2008 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wacht wel ff, zo dringend is het nou ook weer niet. Verder weiger ik geld te geven aan van die handelaartjes op marktplaats.
Lolquote:Op zondag 27 april 2008 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
jemig
nu al op marktplaats
hebben ze die weer grof opgekocht om er een slaatje uit te slaan? of kwamen ze erachter dat je niet meer dan 150 kg mocht wegen
hahahahahaha
Bij dat zen gedoe moet je idd zo stil mogelijk zitten en je niet laten afleiden door die voetstappen A la spookhuis en vlinders die lekker rond fladderen om je af te leiden. Haalde btw net bij long joggen 194% vet burn! Dus meer dan 100%quote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef -Mariska- het volgende:
Wat is nou precies het doel van dat ZEN-gebeuren ??
Zit ik 72 sec muisje stil komt er een vlinder door het beeld en dan ben ik af .... vaaaaag spel
Ben eindelijk met skien niet meer on-gebalanceerd !!!! :-)
Nou ik loop al een tijdje en weet dat je niet echt afvalt van hardlopen. Maar omdat je rond die 60% van je vermogen moet gaan rennen op de plaatsquote:Op zondag 27 april 2008 18:27 schreef McGilles het volgende:
1 kilo eraf is 9000kcal, dat is aardig lang rennen.Maar als je het puur relatief bedoelt dan is het wel waar.
Bubble balance bestaat nietquote:Op zondag 27 april 2008 20:32 schreef linebear het volgende:
En hoe frustrerend is het om bij Bubble balance advance net te knappen voor de finish
Balance Bubble bestaat wel, waarschijnlijk heb je deze nog niet vrij gespeeld.quote:
Ja het is écht zwaar, ik voel het alleen heel erg in mijn zij buikspieren (heet dat zo?quote:Op zondag 27 april 2008 22:48 schreef texelonia het volgende:
Ik wou net komen vertellen hoe dodelijk vermoeiend Super Hula is
Na ronde 1 had ik bijna 400 punten maar was ik kapot dat ik ronde 2 niet eens afgemaakt hebHad toch 406 punten wat ik best netjes vond (was toch 2 sterren terwijl ik maar 1 ronde had gedaan!) maar vergeleken jou stelt het niks voor
Misschien dat ik het over een tijdje beter volhou als ik het vaker heb gedaan
Helaas heeft volgens mij niemand dat nog kunnen ontdekkenquote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er een manier je highscores op een rijtje te zien van de verschillende onderdelen? Dus zonder ze eerst te hoeven spelen...
Oh ik had vandaag wel al beetje spierpijn in m'n benen en ik vermoed dat dat al door het Hula Hoopen kwamquote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja het is écht zwaar, ik voel het alleen heel erg in mijn zij buikspieren (heet dat zo?)
Veel oefenen helpt echt wel ja
Komt dat niet gewoon omdat je dan al moe bent van het rechtsom en je dan nog aan linksom moet beginnen?quote:Op zondag 27 april 2008 22:58 schreef Djeez het volgende:
Met de SuperHoola kan ik veel beter rechtom dan linksom draaien. Ik had een totaal van zo'n 600 nog wat, waarvan ruim 400 voor rekening komen van rechtsom. Linksom is veel moeilijker...
Damn, ik doe daar echt twee keer zo lang overquote:Op zondag 27 april 2008 23:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb nu wel 0.29.76 bij Ski Slalom in Advanced, mijn eerste 4 sterren
Oefening baart kunstquote:Op zondag 27 april 2008 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Damn, ik doe daar echt twee keer zo lang over
Oh goddank, ik voelde me echt rete slechtquote:Op maandag 28 april 2008 00:07 schreef texelonia het volgende:
OMG ik ben echt blond geloof ik
Die melding over Advanced was (natuurlijk) alleen dat ik die unlocked had maar had dat (natuurlijk) zelf in moeten stellen. Die tijd is dus op Beginner
maar nog steeds best goed toch?
Dit lijkt me heel sterk want als ik de tijd neem die ik nodig heb om beneden te komen is dat net even boven de 30 sec, 30.70 om precies te zijn en dat is één lijn naar beneden zonder naar de poortjes te kijken. Dit is op snelheid van 70 km/u konstant in het blauwe gedeelte wat je snelheid geeft!quote:Op zondag 27 april 2008 23:23 schreef texelonia het volgende:
Ik heb nu wel 0.29.76 bij Ski Slalom in Advanced, mijn eerste 4 sterren
Het gaat dan ook over de beginner slalomquote:Op maandag 28 april 2008 00:28 schreef Kazango het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk want als ik de tijd neem die ik nodig heb om beneden te komen is dat net even boven de 30 sec, 30.70 om precies te zijn en dat is één lijn naar beneden zonder naar de poortjes te kijken. Dit is op snelheid van 70 km/u konstant in het blauwe gedeelte wat je snelheid geeft!
er staat advanced, toch?quote:Op maandag 28 april 2008 00:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over de beginner slalom
Als je die minuten lekker snel wil verdienen moet je even bij Yoga kijken, sommige maken geen gebruik van het balance board en kan je een oefening doen terwijl je gewoon achter je PC zit. Er geen score maar wel minutenquote:Op maandag 28 april 2008 00:46 schreef RawneZZ het volgende:
wat ik trouwens wel irritant vind aan Wii Fit is dat je de onderdelen moet afmaken omdat je anders je minuten niet krijgt. Bij skiën is het gewoon een hopeloze zaak als je één poortje mist en kan je beter overnieuw beginnen, dus als je tien keer overnieuw begint, het 1x uitracet, dan krijg je maar 1 minuut erbij.
Dan vertellen wij wel de komende 2 weken wat je allemaal misquote:Op maandag 28 april 2008 08:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[tvp]
Zaterdag gehaald, maar hij's voor m'n verjaardag over 2,5week. Nog even geduld dus...![]()
[/tvp]
Niet stoppen maar rustiger aan doen, je kuiten moeten wennen aan hetgeen wat je nu doet. Gewoon even de oefeningen doen maar niet top tien plek. Je zal merken dat je sneller hersteld.quote:Op maandag 28 april 2008 08:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik leg hem even een paar dagen aan de kant denk ik,heb zoveel spierpijn in mijn kuiten dat ik niet eens normaal de trap op en af kan lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |