ja, en een dodelijke afloop als gevolg.quote:
Het begint idd al schandalig: "een buurvrouw" had natuurlijk "de buurvrouw" moeten zijn, nu is het allemaal zo onduidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Lea!![]()
zal ik jou eens gekromde tenen bezorgen??
moet je dit voor de grap eens lezen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_dood__.html?p=11,2
En dan niet het nieuws an sich, maar de bult taalfouten
nou, en een hond dodelijk aanrijden. het kan toch geen kant meer op tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint idd al schandalig: "een buurvrouw" had natuurlijk "de buurvrouw" moeten zijn, nu is het allemaal zo onduidelijk
Hebben de stagiairs bij de Telegraaf deze week geen vakantie?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb mn Weeds terug![]()
Ik had ze gewoon zelf nog
Ah ja, die heb ik al 2x gekeken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Californication weer aan het kijken.
Nou moet ik zeggen dat mijn hond ooit een aanrijding op de snelweg heeft overleefd... maar ja, op de snelweg rijden geen treinen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, en een hond dodelijk aanrijden. het kan toch geen kant meer op tegenwoordig.En idd, wat is er gebeurd met de stagiair op vakantie?
Laat je met moederdag eens verassen!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat mijn hond ooit een aanrijding op de snelweg heeft overleefd... maar ja, op de snelweg rijden geen treinen natuurlijk
Ze was wel een paar dagen flink van slag... scheur in d'r oor.
Dat was heel raar thuiskomen na dat schoolfeest... ik liet m'n hond altijd loslopen en was die avond dus weg, en mijn vader (die in dienst nota bene honden getraind heeft) dacht "als Leandra d'r altijd los kan laten lopen, dan kan ik dat ook wel..." Niet dus
Dat zou nog eens een brandschoon geweten opleverenquote:
ik laat me niet zo makkelijk kisten.quote:
Zonde van het hout ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik laat me niet zo makkelijk kisten.
Ghandi-like?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonde van het hout ook
Klimaat neutrale verassingen zijn helemaal van deze tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Dus je moet binnenkort weer naar de Macquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jeutje, ja dan kom je raar thuis ja.
Maar dodelijk aanrijden is gewoon nederlands??
Heb mijn kinders vanmiddag op "macbommels" gtetrakteerd. Nu hebben ze toch weer trek. En natuurlijk geen gouden Panini kaartjeWaar het ze wel om te doen was.
Nog gelukt met Amy?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
Al sinds 15:05 geen youtube gepost.. Ik laat mijn account vernietigen
Ach what's in een achternaamquote:
is ie dood?!quote:
Écht?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:06 schreef Coos het volgende:
Ik had nog een vaag plan om nog effe naar "De Nach" te gaan maar het giet!!!
nee, hij mag weer een keer opdravenquote:
Ik ga ff nergens meer naar toe Auto ligt uit elkaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:06 schreef Coos het volgende:
Ik had nog een vaag plan om nog effe naar "De Nach" te gaan maar het giet!!!
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Écht?!![]()
Het is hier eigenlijk best lekker weer...Droog iig.
Sommige rijden hem in elkaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ff nergens meer naar toe Auto ligt uit elkaar
Ja dan mag ik iid niet klagen.. Dat ding heeft me nooit in de steek gelaten. Maar ja zonder ruitenwissers is het lastigquote:
Ja die zijn cool ...quote:
Hier lijkt het echt voorlopig droog te blijvenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het is nu net even droog maar er komt alweer een bakkie an!!
En het is maar 10 graden!!
Kutland!!![]()
http://www.buienradar.nl/
Kijk nog maar eens goed naar mijn avatar!!quote:
Ja kutland.. Werd al om 06:00 wakker van de regen, en zat zwaar in de penarie. Ben nog nooit zo vroeg opgestaan vanwegen wachten op een droog moment. Vette stessquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier lijkt het echt voorlopig droog te blijven![]()
ow sorry... ja, vreselijk land!
Zonder extra's is het toch voordeligerquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed naar mijn avatar!!![]()
Jij wil mijn stoel niet lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |