Ja, ikquote:Op maandag 28 april 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt hier helemaal niets meer zeggen sinds je accoord moet gaan met de algemene voorwaarden en de policy.![]()
Heeft iemand die shit gelezen?
Komt er op neer dat je niks mag en zo toch? Plaatjes posten alleen als je de rights hebt ... En verder naturrlijk de gewoonlijke nederlandse burgelijkheid ten top uit en zoquote:Op maandag 28 april 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt hier helemaal niets meer zeggen sinds je accoord moet gaan met de algemene voorwaarden en de policy.![]()
Heeft iemand die shit gelezen?
Lees jij alle licenties van alle progjes die je hebt aangeschaft of hebt gedownload?quote:Op maandag 28 april 2008 02:45 schreef remlof het volgende:
Of je leest hem even...
Je kunt deze voorwaarden ook als PDF downloaden.quote:Op maandag 28 april 2008 02:46 schreef eusjuh het volgende:
Ohwwwwwww heb dat niet gelzen maar ben dan toch lid geworden onder de oude voorwaarden neem ik aan ;P
Zo'n FA post met een Youtube quoten is anders ook vrij dramatischquote:Op maandag 28 april 2008 02:53 schreef remlof het volgende:
Het is allemaal niet zo dramatisch.
Dit wel:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/25AsfkriHQc&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/25AsfkriHQc&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Ik hou van muziek, dit is super! thanks!quote:Op maandag 28 april 2008 04:13 schreef chufi het volgende:
En nog een gebedje voor het slapen gaan mijnerzijds ook.....
Ik ookquote:Op maandag 28 april 2008 04:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik hou van muziek, dit is super! thanks!
Ja van klassiek, beethoven tot noem het maar op.
Maar goede muziek, ik ga lekker slapen zo.
Geen zorgen, ik stuur je wel een kort en bondig verslagquote:Op maandag 28 april 2008 16:50 schreef KutVocht. het volgende:
Jullie gaan te snel ik kan het niet bijhouden
Mag ik dan een cc?quote:Op maandag 28 april 2008 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik stuur je wel een kort en bondig verslag
Present!quote:
Beter ja...quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik er maar een BCC van maken dan?? Lijkt me wel zo veilig
Zeg, taaldingesgoeroe, jij bent toch Cc?quote:
En duvelde het raam uitquote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef Copycat het volgende:
Soms knijp ik ten gunste van mijn ego een oogje dicht.
Chet Baker kneep doorgaans dubbel:
Ja.quote:
Sorry Euhhh nee dus die combie is nieuw voor mequote:Op maandag 28 april 2008 20:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat een muziek maakte die man.
Even vrouwen onder elkaar.
Voordat mijn koffie verkeerd koud wordt.
Ja .. Als je weet waar alles vandaan komt vreet en drink je niks meer..quote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's dan zeker de reden dat ik koffie met melk echt héél vies vind.
quote:
Gewone koffie met koffiemelk is ook vies.quote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's dan zeker de reden dat ik koffie met melk echt héél vies vind.
Bakkie Thee dan ..quote:Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde een cappuccino.
Maar zal me de komende dagen inderdaad maar tevreden moeten stellen met espresso's.
pms excuus![]()
Da's een goed plan. Met chocolate chip cookies! Cccquote:
Heb net mij paaseieren meegenomen naar me werk.. Hier komt het niet op ..... Ik ben geen snoepertquote:Op maandag 28 april 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's een goed plan. Met chocolate chip cookies! Ccc.
Klopt... gewone koffie met gewone melk daarentegenquote:Op maandag 28 april 2008 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewone koffie met koffiemelk is ook vies.
'quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrouwen hebben heul geen verstand van koffie drinken, die mogen 'm alleen zetten.
Dan blaf jij het topic toch gewoon even vol.quote:
dat doe je nml. zoquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dan blaf jij het topic toch gewoon even vol.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan maar hopen dat ze het kunnen... Dank, ik doe het liever zelf
We luisteren toch ook?? Of sta jij stiekem te dansenquote:Op dinsdag 29 april 2008 03:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is er meer luistermuziek dan dat wij hier plaatsen ... Op dit moment
Hel stiekem welquote:Op dinsdag 29 april 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
We luisteren toch ook?? Of sta jij stiekem te dansen
Heerlijk idd van het 50-jaar Herman Brood albumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |