LOL... Brainless in de SCquote:
Morgequote:
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
middag
'Pas' bedoel je zeker? Je bent nog maar net kutpuber af joh.quote:
Héééé een jarige .. 23 alquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef Talitha het volgende:
'Pas' bedoel je zeker? Je bent nog maar net kutpuber af joh.
Feli Pietje.
Thanx, maar 't was gisterquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef Soury het volgende:
Héééé een jarige .. 23 al!! Jemig wat oud
Fijne dag verder nog Pietje.. Tis iig een mooie dag
Jemig .. Nou dan drink er nog verlaat een borrel opquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], thanx
![]()
[..]
Thanx, maar 't was gister.
Dus je voelt je vandaag 40quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gisteravond met familie, was leuk.
Vanavond met vrienden of doe je dat in je studiestad?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gisteravond met familie, was leuk.
Ik had vanavond eigenlijk een housewarming, maar die is uitgesteldquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
Vanavond met vrienden of doe je dat in je studiestad?
Wat heb je gekregen als kadootjes .. Uh 23 ligt al ver achter me .. Ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had vanavond eigenlijk een housewarming, maar die is uitgesteld. Maar dinsdagnacht gaan we iig koninginnenacht vieren en woensdag koninginnedag dus met feestjes komt 't alsnog goed
.
Daarna maar ff kijken of ik m'n verjaardag nog ergens ga inplannen
Hahhaha een snoeppot.. Grappig !! !Ouwe snoepertquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een nieuwe snoeppot(de vorige gesloopt omdat ik per se eentje eruit wilde hebben die tegen 't plastic zat geplakt
). Verder aftershave en veel envelopjes naar eigen besteding
.
Uhh nee sommigen worden dat nooitquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, 23 jaar wil niet automatisch zeggen dat je volwassen bent enzo.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh nee sommigen worden dat nooit
Heb een helicopter gekocht .. Die gaat vannavond vliegles krijgen![]()
Buis. Zo eerst naar het strand, en dan met een rooie kop van de zon en het bier voor de TV neerploffen en de chinees bellen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]ga je kijken in het stadion of voor de tv?
Strandquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Buis. Zo eerst naar het strand, en dan met een rooie kop van de zon en het bier voor de TV neerploffen en de chinees bellen.
Oh, op deze momenten ben ik gewoon jaloers op je strand zo dichtbij!!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Buis. Zo eerst naar het strand, en dan met een rooie kop van de zon en het bier voor de TV neerploffen en de chinees bellen.
Wees maar blij dat je geen strand dichtbij hebt. Dan heb je ook geen teleurstelling zoals ik nu heb!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, op deze momenten ben ik gewoon jaloers op je strand zo dichtbij!!!
![]()
![]()
Dat rode heb ik voor het eerst sinds jaren, ik dacht ,quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Gert het volgende:
Buis. Zo eerst naar het strand, en dan met een rooie kop van de zon
quote:De misselijk reacties die op kingjaap.nl stonden werden gepost zijn door één en dezelfde persoon genaamd MrD (toch makkelijk een ip nummer). Deze persoon schrijft ook zelf de artikelen op kingjaap. Het moet niet gekker worden, je eigen bericht schrijven en zelf reacties eronder plaatsen met verschillende namen. Dit is geheel buiten het beleid van kingjaap om gegaan en Sjoerd is inmiddels in kennis gesteld die hier niet blij mee was. Dit probleem is nu opgelost en was een eenzijdig actie van MrD los van de site kingjaap. Het is niet meer nodig aangaande dit onderwerp een PM te sturen omdat Sjoerd nu zelf zijn maatregelen zal nemen.
Nog wel.quote:Op zondag 27 april 2008 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1-0 dus dat!
Feyenoord......absoluutquote:Op zondag 27 april 2008 18:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nog wel.
hoop jij overigens dat Feyenoord of Roda wint?
Heb er niets mee, maar wel respect voor en daarbij gun ik ze het ook wel eensquote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb iets met dat houterige voetbal van Feyenoord, met het lied, met het af en toe grove spel, de strijd, het zwoegen en zweten, de emoties......
Denk dat Roda nog wel terugkomt.....quote:Op zondag 27 april 2008 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er niets mee, maar wel respect voor en daarbij gun ik ze het ook wel eens
en 2-0
had gehoopt op een spannende wedstrijd
Hoop het, vind het nogal saai op het momentquote:Op zondag 27 april 2008 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk dat Roda nog wel terugkomt.....
Tjemigquote:Op zondag 27 april 2008 19:53 schreef Coos het volgende:
Héérlijk dat warme weer.![]()
De navels komen weer naar buiten!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ah ja, das dan weer minder.quote:Op zondag 27 april 2008 15:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen strand dichtbij hebt. Dan heb je ook geen teleurstelling zoals ik nu heb!!
Onbetrouwbare kutweer in dat kut nederland. Voor de kat zijn kut naar het strand gegaan!!!
quote:Op zondag 27 april 2008 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeker tjemig, hoe kan ze bij dat jurkje zulke schoenen aandoen? Wat een flater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |