ben jij dat op deze foto Mr D?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet pro B&A maar Huub daagde het uit. Amanda reageerde op de initiele uitsprakern van Huub.
Dus je hebt gelijk, maar je moet wel in ogenschouw nemen dat Huub de discussie begon.
Waarbij Amanda haarzelf verbaal verdedigde en vervolgens het sparren, wat niet mocht.
Wel jammer, want misschien kon Brian de "I wanna be a famous lookalike" zijn neus nog enigszins toonbaar maken, want Huub heeft een misvormd gezicht met een neus als Karl Malden
[ afbeelding ]
Maar verder dan "De straten van Oldenzaal" zal hij niet komen.
heel goed huub!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Huub ligt te fluisteren zonder microfoon.
Vals te spelen, dus eigenlijk.
Er is ook al volop gewipt, jammer dat je het gemist hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
Maar goed, ze slapen nog?
Nu weer ontopic want het gaat helemaal nergens over.
Klopt, dat ben ik met je eens, @Peter: ook Huub is af en toe een arrogante kabouter, dat klopt, Claire is soms een saaie muts en Amanda een slabek, Brian een rat en Jaap een aso, ik denk dat als je zo lang in een huis bij elkaar wordt gezet je een karikatuur van jezelf wordt, maw al je karaktertrekken worden vergroot, je kunt niet al die tijd een masker ophouden maar alles wat je zegt en doet wordt op streams getoond, geanalyseerd en beoordeelt, ik denk dat niemand hier puur positief uit kan komen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Brian veel sympahtieker dan Jaap. Daar zie ik tenminste wel een mens, met vele nare trekjes dat wel, maar die laat ie wel zien. Net als Huub. Vele rotte kanten maar het is wel Huub die durft te geven en te leven in de kooi. Dat maakt hen mens en niet zoals Jaap een schijnbaar emotieloze machine.
Buiten dat, hij heeft het over de moeder van Huub die werd kaalgeschoren. Ik weet niet precies hoe oud Huub's moeder is maar volgens mij werden baby's niet kaalgeschoren.quote:
"vroeger" werd daar nog wel eens wat van gezegd, maar schijnbaar mag iedereen het tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Huub ligt te fluisteren zonder microfoon.
Vals te spelen, dus eigenlijk.
Net als Jaap elke keer aan komt met z'n whuaaaa whuaaa en denkt dat iedereen daar op zit te wachten!quote:
Ja, jammer!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is ook al volop gewipt, jammer dat je het gemist hebt.
Ik breng het objectief.quote:
Jij snapt er echt geen ene klote van.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik breng het objectief.
Huub (be)vooroordeelde al 2 Russen om hun afkomst en noemt zijn schoonmoeder een teringhoer.
Met de rest van zijn uitspraken over afkomst en geloof.
Geef mij één voorbeeld waarin Claire, Amanda, Brian of Jaap een zo'n lage opmerking maakt.
En ja, ik zal nu weer on-opic blijven, maar het moest er even uit.
Hiermee ga je wat mij betreft alle fastoensnormen te buiten. Walgelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je op het topic kijkt hoe de moeder van Amanda wordt onthuld, dan kan je ook wel gaan googelen op de achternaam van Huub en dan kom je al snel uit op een NSB'er uit Twente.
Maar daar mag en kan je geen oordeel over hebben, omdat het niet is bewezen.
Huub die zijn mond vol had tegen die 2 Russen.
Ze waren net 20 en hij schold ze de huid vol, omdat Russen zijn moeder hadden kaalgeschoren en verkracht.
(deden ze dat niet met NSB gezinnen??????)
Dus zo kan je wel aan het speculeren blijven. En dat maakt DGK wat het nu is.
Ik vraag me alleen af waarom het er allemaal zonodig híer uit moet. Je put je uit in persoonlijke beledigingen, dus je kunt toch moeilijk denken dat men hier op je ontboezemingen zit te wachten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met andere woorden...quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Hiermee ga je wat mij betreft alle fastoensnormen te buiten. Walgelijk.
Als dit hier getolereerd wordt ben ik weg.
Doe maar niet, ik heb liever dat je blijft, natuurlijk gaat dit een tandje te ver, Noekje dabbert hier ook rond dus ik denk dat het zo wel afgelopen is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Hiermee ga je wat mij betreft alle fastoensnormen te buiten. Walgelijk.
Als dit hier getolereerd wordt ben ik weg.
Ja, ik heb net een Topicreport gestuurd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:10 schreef miesy het volgende:
heeft er iemand al een klacht ingediend over die lekkersimpel die helemaal niet zo lekker is?
Maak je geen zorgen, @Noekje houdt het goed in de gaten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:10 schreef miesy het volgende:
heeft er iemand al een klacht ingediend over die lekkersimpel die helemaal niet zo lekker is?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik breng het objectief.
Huub (be)vooroordeelde al 2 Russen om hun afkomst en noemt zijn schoonmoeder een teringhoer.
Met de rest van zijn uitspraken over afkomst en geloof.
Geef mij één voorbeeld waarin Claire, Amanda, Brian of Jaap een zo'n lage opmerking maakt.
Stel dat het zo is dat Jaap alleen tegen Huub speelt, wat let Huub dan om tegen Jaap te gaan spelen? Of wat let Brian dan om tegen Jaap te gaan spelen? Beiden zijn drukker met hun geliefde dan met het spel. Jaap is in ieder geval wél speltechnisch bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn. Voor mij is het een reden om de streams uit te zetten. Verder vind ik het goor van de Febo om Jaap erin te laten terwijl hij afgelopen donderdag geen schijn van kans had. Hij had ontslagen moeten worden. Dat ze hem nu ook nog eens een platform bieden om voornamelijk tegen Huub te spelen gaat alle perken te buiten. Want weer zal daar maar 1 partij van profiteren en dat zijn B en A. Die door het spel van Jaap verder kunnen gaan met de laster campagne tegen Huub.
LS, commentaar op de streams is de bedoeling, niet mensen aanvallen die een andere mening hebben en bewoners uitmaken voor nsb-er, je mening is duidelijk maar die ventileren zonder persoonlijk te worden en andere users te bekritiseren is een beter idee, echt waar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met andere woorden...
Huub mag een ieder uitmaken voor NSB'er en een k*hoer en teringhoer en al zijn uitspraken. En dat accepteer je wel?
Hij mag wel roken aan tafel terwijl er nog mensen eten. Hij mag wel zijn voeten op de etenstafel doen als er mensen eten????
Over fatsoensnormen gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |