abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:21:19 #151
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58319351
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat ze helemaal geen boetes meer gaan uitdelen. Daarbij denk ik dat Jaap 'vrijspel' heeft om Brian en Huub op te stoken zodat hij zichzelf kan profileren zolang het maar binnen de grenzen blijft. Er is duidelijk een anti Huub campagne.
Jaap speelt redelijk fel tegen Huub terwijl hij zo goed als niet tegen Brian speelt. Jaap denkt dat ie het goed doet. Ik denk eerder dat hij geen fans meer bij HC en BA weghaalt. De manier waarop hij speelt vind ik om te kotsen. Jaap heeft voor mij niets van zichzelf laten zien. Ik vind hem een parasiet.
En juist daardoor heeft hij imho nog bestaansrecht in de kooi, stel nu dat de alleen de 2 stelletjes er nog in zouden zitten, dan zouden H&C steeds in de woonkamer zitten, B&A in de chill en zou er echt niets meer gebeuren, nu zorgt hij met zijn gekonkel voor beroering, gisteravond bijvoorbeeld, toen zat hij toch echt wel Brian op te stoken om een tafel omver te gooien op de voet van Huub, je kunt niet tegen Brian spelen alleen met woorden, die man heeft echt een plaat voor zijn kop van heb ik jou daar.
Als je kritiek uit tegen Brian dan draait hij het zo dat het toch positief is of doet hij het af als onwaar of gaat hij dreigen, de enige manier is dus hem uitlokken of belachelijk maken op een manier die hij zelf niet door heeft.
be nice or go away
pi_58319361
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:13 schreef petraa het volgende:

[..]

Oh wacht en Amanda was niet verbaal naar Huub toe??? Dat deed ze dus via een omweg naar Claire toe en huub kwam boven en hoorde het en ging erop in, voorzover je op Amanda in kan gaan.

En ik ben GEEN HUUBSOPPER !!! Dit is precies zoals het is gegaan.!
Ik ben zeker niet pro B&A maar Huub daagde het uit. Amanda reageerde op de initiele uitsprakern van Huub.
Dus je hebt gelijk, maar je moet wel in ogenschouw nemen dat Huub de discussie begon.
Waarbij Amanda haarzelf verbaal verdedigde en vervolgens het sparren, wat niet mocht.

Wel jammer, want misschien kon Brian de "I wanna be a famous lookalike" zijn neus nog enigszins toonbaar maken, want Huub heeft een misvormd gezicht met een neus als Karl Malden

Maar verder dan "De straten van Oldenzaal" zal hij niet komen.
pi_58319377
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:17 schreef petraa het volgende:

[..]

same here!!!!!
Wel Claire een onderbroek over haar hoodf gooien en LAF eerst bellen of het bij Amanda ook mag!!!!!
Wat een held op sokken!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:24:11 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58319378
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over gisteravond.
Huub viel Amanda verbaal aan. Waarbij hij vervolgens Brian uitdaagde om te gaan sparren.

Ik weet niet welke streams de Huubsoppers voorgeschoteld krijgen, maar Huub was overduidelijk de agressor in het verhaal.
Brian wilde wel met hem sparren en toen kwam er een streamlock.
De agressor vind ik dus Jaap.Hij is begonnen met uitlokken. Hij speelt het op een gore manier... niet direct tegen Huub maar via Claire. Wat hij deed riep de begrijpelijke reactie van Huub op: Blijf met je poten van mijn vrouw. Huub bakende heel goed die grens af door Jaap te laten zien dat hij niet over zich heen laat lopen door die CD te gooien. (Iets wat Brian bijv. ook deed met Palma. Alleen helaas voor Brian is Palma geen speler). Jaap voelt zich zo verheven boven de andere spelers dat ik alle sympatie voor hem verloren heb. Niets van jezelf laten zien maar wel mensen willen pakken op hun zwakke plekken die ze hebben laten zien door wel gewoon te leven in dat huis.
Op zaterdag 26 april 2008 13:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet pro B&A maar Huub daagde het uit. Amanda reageerde op de initiele uitsprakern van Huub.
Dus je hebt gelijk, maar je moet wel in ogenschouw nemen dat Huub de discussie begon.
Waarbij Amanda haarzelf verbaal verdedigde en vervolgens het sparren, wat niet mocht.

Wel jammer, want misschien kon Brian de "I wanna be a famous lookalike" zijn neus nog enigszins toonbaar maken, want Huub heeft een misvormd gezicht met een neus als Karl Malden

[ afbeelding ]

Jij mankeert echt iets aan je ogen en je oren!!!!!
pi_58319428
Jaap is een zielig mannetje. Die kan alleen terror op vrouwen uit oefenen. Dat bewijst hij keer op keer.
pi_58319432
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Je was er zelf bij, je stond ernaast?????????
Amanda had zin in een verzetje, want dat is wat er aan vooraf ging, Amanda begon verbaal Claire aan te vallen en pas nadat Huub die ook boven kwam, begon Amanda met Huub, dus niet gelijk Huub de schuld geven, het was dit keer echt Amanda, want die wilde gisteren ruzie, heeft ze ook gezegd trouwens.
pi_58319446
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef akveor het volgende:

[..]

De agressor vind ik dus Jaap.Hij is begonnen met uitlokken. Hij speelt het op een gore manier... niet direct tegen Huub maar via Claire. Wat hij deed riep de begrijpelijke reactie van Huub op: Blijf met je poten van mijn vrouw. Huub bakende heel goed die grens af door Jaap te laten zien dat hij niet over zich heen laat lopen door die CD te gooien. (Iets wat Brian bijv. ook deed met Palma. Alleen helaas voor Brian is Palma geen speler). Jaap voelt zich zo verheven boven de andere spelers dat ik alle sympatie voor hem verloren heb. Niets van jezelf laten zien maar wel mensen willen pakken op hun zwakke plekken die ze hebben laten zien door wel gewoon te leven in dat huis.
Jaap IS verheven boven de andere spelers. Beide stelletjes hebben Jaap nodig. Dus Jaap is de KONING en heeft alles in handen.

De vraag is alleen voor wie Jaap gaat kiezen....
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:29:51 #159
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58319453
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:21 schreef kahaarin het volgende:

[..]

En juist daardoor heeft hij imho nog bestaansrecht in de kooi, stel nu dat de alleen de 2 stelletjes er nog in zouden zitten, dan zouden H&C steeds in de woonkamer zitten, B&A in de chill en zou er echt niets meer gebeuren, nu zorgt hij met zijn gekonkel voor beroering, gisteravond bijvoorbeeld, toen zat hij toch echt wel Brian op te stoken om een tafel omver te gooien op de voet van Huub, je kunt niet tegen Brian spelen alleen met woorden, die man heeft echt een plaat voor zijn kop van heb ik jou daar.
Als je kritiek uit tegen Brian dan draait hij het zo dat het toch positief is of doet hij het af als onwaar of gaat hij dreigen, de enige manier is dus hem uitlokken of belachelijk maken op een manier die hij zelf niet door heeft.
Kan zijn. Voor mij is het een reden om de streams uit te zetten. Verder vind ik het goor van de Febo om Jaap erin te laten terwijl hij afgelopen donderdag geen schijn van kans had. Hij had ontslagen moeten worden. Dat ze hem nu ook nog eens een platform bieden om voornamelijk tegen Huub te spelen gaat alle perken te buiten. Want weer zal daar maar 1 partij van profiteren en dat zijn B en A. Die door het spel van Jaap verder kunnen gaan met de laster campagne tegen Huub.
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:31:10 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58319477
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tja, verbaal aan vallen gebeurt daar altijd, als er iemand is die haar mondje wel vooraan heeft is dat Amanda, als Huub dan de handschoenen naar Brian toegooit, onderhands, om te gaan sparren en er wordt er eentje keihard overhands teruggemikt dan vraag ik me af welke streams jij hebt zitten kijken, als Amanda nu een lief poppetje was dat niet voor zichzelf kon opkomen had je gelijk, nu, in mijn ogen, niet.
Bovendien was het die del die verbaal begon aan te vallen.
Huub en Claire waren allebei rustig.
Die del bleef maar gillen. Ze stond op een gegeven moment ook op om de beveiliging te bellen, dat ze maar al vast klaar moesten gaan zitten omdat Huub weer uit zijn vel ging springen.
Terwijl Huub rustig op de aanrecht zat.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58319494
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:28 schreef CHAOS_ het volgende:

[..]

Je was er zelf bij, je stond ernaast?????????
Amanda had zin in een verzetje, want dat is wat er aan vooraf ging, Amanda begon verbaal Claire aan te vallen en pas nadat Huub die ook boven kwam, begon Amanda met Huub, dus niet gelijk Huub de schuld geven, het was dit keer echt Amanda, want die wilde gisteren ruzie, heeft ze ook gezegd trouwens.
Nee, ik stond op dat moment in de keuken, dus ik hoorde het wel.
Amanda reageerde op een opmerking van Huub en zo is het begonnen.
[amandamodus]IK STOND ER ZELF BIJ EN HOORDE HET[/amandamodus]
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:34:05 #162
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58319520
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jaap IS verheven boven de andere spelers. Beide stelletjes hebben Jaap nodig. Dus Jaap is de KONING en heeft alles in handen.

De vraag is alleen voor wie Jaap gaat kiezen....
Nee, de vraag is: Wie gaat voor Jaap kiezen? (Lees stemmen) Ik denk dooor zijn opstelling in het spel en de manier hoe hij zich de laatste weken profileerd niet veel. Ik denk dat veel kijkers liever de strijd wilden hebben tussen de twee stelletjes. Jaap is daarin een obstakel. Waarschijnlijk denkt hij dat ie de lachende derde is. Ik denk eerder dat Nederland hem uitkotst. Om de simpele reden dat Jaap niet Sympatiek is.
Op zaterdag 26 april 2008 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nee, ik stond op dat moment in de keuken, dus ik hoorde het wel.
Amanda reageerde op een opmerking van Huub en zo is het begonnen.
[amandamodus]IK STOND ER ZELF BIJ EN HOORDE HET[/amandamodus]
Jonghuuuuuuuuuuuu, je had het moeten zien niet horen
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:34:17 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58319526
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:
Die del bleef maar gillen. Ze stond op een gegeven moment ook op om de beveiliging te bellen, dat ze maar al vast klaar moesten gaan zitten omdat Huub weer uit zijn vel ging springen.

[ afbeelding ]
Ik verbaas me vooral over de oorlogskleuren van Amanda. Wat takelt dat wicht zichzelf toe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58319543
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Bovendien was het die del die verbaal begon aan te vallen.
Huub en Claire waren allebei rustig.

[ afbeelding ]
Huub begon de discussie, maar dat laten de huubsoppers maar achterwege.
Hij was gewoon weer uit op een rel. Die hij helaas niet mocht afmaken van de redactie om met Brian te gaan sparren.
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 13:36:29 #166
137949 Disana
pi_58319555
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hij was gewoon weer uit op een rel. Die hij helaas niet mocht afmaken van de redactie om met Brian te gaan sparren.
Jij bent ook uit op een rel of niet? Kap met dat Huubsoppers of wat dan ook. Dat bewaar je maar voor je eigen site.
Go hard or go home
pi_58319568
quote:

[..]

OK wat jij wil zien en horen!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 13:38:33 #169
135486 Manu82
How you doin'?
pi_58319586
Is LS nu eigenlijk een Jaapsopper?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_58319626
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:38 schreef Manu82 het volgende:
Is LS nu eigenlijk een Jaapsopper?
Een Jaaptrekker
pi_58319637
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Sommige mensen zijn echt Simpel! Maar goed! Zie het hoe jij het wil zien!

En wat heeft het hoofd van Huub daarmee te maken? Stel dat we van iedereen de meer- of mindere uiterlijkheden gaan opnoemen, dan wordt de wereld een triest zooitje.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58319657
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Nee, de vraag is: Wie gaat voor Jaap kiezen? (Lees stemmen) Ik denk dooor zijn opstelling in het spel en de manier hoe hij zich de laatste weken profileerd niet veel. Ik denk dat veel kijkers liever de strijd wilden hebben tussen de twee stelletjes. Jaap is daarin een obstakel. Waarschijnlijk denkt hij dat ie de lachende derde is. Ik denk eerder dat Nederland hem uitkotst. Om de simpele reden dat Jaap niet Sympatiek is.
Sinds Jaap weer TERROR-JAAP is zijn de views op zijn site wel omhoog geschoten.
En Jaap is in mijn ogen wel sympathiek. Meerd dan Brian en Huub.
Maar dat zal wel komen dat ik hem op zijn jaardag heb gesproken en tijdens een meeting vorig jaar in September.
Daar was Huub al een arrogant ventje. Veel te groot hoofd voor zijn iele lichaampje.
Je zag hem gewoon vol afschuw kijken naar de vrijgezelle huisvrouwtjes en contact zoeken met de jonge meiden. (die er niet waren)
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:43:20 #173
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58319659
quote:

[..]

Ik zal het een en ander negeren omdat je vrijsimpel bent.
Maar als je volgende keer aan dit soort discussies mee doet, is het misschien handig om ook de streambeelden te hebben gezien.

Die del had al tegen die rat uitgesproken, nog voor dat H of C boven waren, dat ze ruzie wou.
Toen kwam C boven, en del begon over dat Huub zo agressief was, en vrouwen sloeg, en altijd moest vechten.
Later kwam H ook boven, toen stond hij eerst rustig te luisteren en liet de discussie aan C over.
Tot die del weer dingen over agressief over hem begon te zeggen.
H haalde toen het tere punt naar boven dat het Amanda was, die door Brian was geslagen.

Dat is tegen het zere been, en toen begon het heftig te worden.
Rat begon over sparren, en Huub nam de uitdaging aan.
Zoals je hier ook kunt zien als je goed kijkt, is het die rat die als eerste naar boven rent.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58319663
quote:

[..]

Amanda was bezig met de discussie! MET CLAIRE, HUUB komt naar boven en gaat erop in !! Waarom??? OMDAT HET OVER HEM GING! Dus wie is er nu begonnen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:44:00 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58319677
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:42 schreef petraa het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn echt Simpel! Maar goed! Zie het hoe jij het wil zien!

En wat heeft het hoofd van Huub daarmee te maken? Stel dat we van iedereen de meer- of mindere uiterlijkheden gaan opnoemen, dan wordt de wereld een triest zooitje.
LS wil ook graag negatieve dingen zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')