quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub tegen Jaap: "Ik steek hem gewoon een mes in zijn ribben".
Huub tegen Jaap: "Vies, vuil kankerjong: ik zou een mes in hem moeten steken, ik doe het met plezier ook nog".
Wacht even drie pagina's en Huub heeft dat noooooit gezegd, was niet de aanleiding, deed niets, was lief, 't lag aan Brian of het paard Friesch of aan de slipper, of het kwam door de laagstaande zon....quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub tegen Jaap: "Ik steek hem gewoon een mes in zijn ribben".
Huub tegen Jaap: "Vies, vuil kankerjong: ik zou een mes in hem moeten steken, ik doe het met plezier ook nog".
Dan komen er weer van die gifjes zonder geluid, die eea zouden bewijzen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht even drie pagina's en Huub heeft dat noooooit gezegd, was niet de aanleiding, deed niets, was lief, 't lag aan Brian of het paard Friesch of aan de slipper, of het kwam door de laagstaande zon....
Ik heb geen idee. Opeens zie ik Huub Brian soort van zoenen, er werd met slippers gegooid en Brian heeft Huub dus gekrabt ofzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef mootie het volgende:
Waarom gebeurde dit? Dat is me helemaal niet duidelijk.
Huub en Brian hadden het over gisteravond. Huub zei dat B en A ruzie hadden, Brian zei dat Claire en Huub ruzie hadden ( wat niet waar is) Ze staan allebei op ontploffen, dat is wel duidelijik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef mootie het volgende:
Waarom gebeurde dit? Dat is me helemaal niet duidelijk.
Laat et gaan.. Hij kan niet anders dan Godwin's schreeuwen blijkbaar. Is al de zoveelste keer. Onmacht ofzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Hiermee ga je wat mij betreft alle fastoensnormen te buiten. Walgelijk.
Als dit hier getolereerd wordt ben ik weg.
Topic report gestuurd:
Bedankt voor je topicreport.
Ga ergens anders het slachtoffer uithangen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik word aangevallen en ik geef een (volgens mij) een correct antwoord.
Ik heb niemand persoonlijk aangevallen, dat doen ze tegen mij. En ik reageer daar op, maar doe ik vanaf nu ook niet meer, zodat we in het nieuwe topic het weer over de streams kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht even drie pagina's en Huub heeft dat noooooit gezegd, was niet de aanleiding, deed niets, was lief, 't lag aan Brian of het paard Friesch of aan de slipper, of het kwam door de laagstaande zon....
Weet je wat dan ook kan? Zelf het geluid er bij zetten en dan onderbouwd zeggen waarom je het niet eens bent met de conclusie van anderen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan komen er weer van die gifjes zonder geluid, die eea zouden bewijzen.
Ja, dat is waar. De beelden zeggen helemaal niets.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan komen er weer van die gifjes zonder geluid, die eea zouden bewijzen.
Ach, dat gaf hem toch de meeste stemmen? Hij is zoooooo lieffffffquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef joep.t het volgende:
Huub:De zoon van een tyfushoer dat is wat Brian is!
Hij heeft er nog een op zijn borstkas, beetje moeilijk te zien. Vergeet ook niet dat hij bijna 2 dagen niet heeft kunnen praten omdat Brian naar zijn strot is gevlogen. Maar Brian doet niks.......neuhhhhhh.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Smash-it het volgende:
Beide mannetjes staan gewoon ontzettend op ontploffen. Zowel Brian als Huub. Beide hebben volgens mij wel schuld aan deze escalatie. Jaap en Claire hebben het goed gesust en Amanda heb ik alleen een beetje zien rondrennen in d'r ochtendjas.
Nou, objectiever kan niet volgens mij.
Nou, een post met huubsoppers er in is niet echt bevordelijk voor de sfeer, als je vindt dat je persoonlijk wordt aangevallen dan is er ook nog zoiets als feed-back, de familie van een speler beschuldigen van banden met de nsb is echt not done in mijn ogen, laten we er idd maar over ophouden, beter voor de sfeer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik word aangevallen en ik geef een (volgens mij) een correct antwoord.
Ik heb niemand persoonlijk aangevallen, dat doen ze tegen mij. En ik reageer daar op, maar doe ik vanaf nu ook niet meer, zodat we in het nieuwe topic het weer over de streams kunnen hebben.
Blabla mensen die na alles wat Brian heeft gedaan nog op Brian stemmen, en vul de andere namen ook maar in.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, dat gaf hem toch de meeste stemmen? Hij is zoooooo lieffffff
Mensen die na dit soort herhaaldelijke uitspraken nog op Huub stemmen..... Tja, dan weet je het wel wat voor mensen dat zijn.
Vaak is dat inderdaad zo, omdat men regelmatig hele stukken weg zit te knippen en alleen het meest positieve deel voor Huub plaatst.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. De beelden zeggen helemaal niets.
De filmpjes die later gepost worden zeggen helemaal niets.
Het is zoals het door sommige users gesuggereerd wordt. En niet anders.
Die beelden kunnen zo veel zeggen. Wat een onzin die beelden
Precies, niemand is heilig, de meesten hebben boter op hun hoofd, het is maar net waar je persoonlijke voorkeur ligt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Blabla mensen die na alles wat Brian heeft gedaan nog op Brian stemmen, en vul de andere namen ook maar in.
GODVERDOMME>>> SOMEMIETER EENS OP!!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen die na dit soort herhaaldelijke uitspraken nog op Huub stemmen..... Tja, dan weet je het wel wat voor mensen dat zijn.
Nope, objectiever kan het inderdaad niet......quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Smash-it het volgende:
Beide mannetjes staan gewoon ontzettend op ontploffen. Zowel Brian als Huub. Beide hebben volgens mij wel schuld aan deze escalatie. Jaap en Claire hebben het goed gesust en Amanda heb ik alleen een beetje zien rondrennen in d'r ochtendjas.
Huub is TOP!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noekje is druk bezig. Even geduld. Verder gwoon negeren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef akveor het volgende:
[..]
GODVERDOMME>>> SOMEMIETER EENS OP!!!!
Is er dan helemaal geen mod hier...? Hij gaat maar door en door en door.... schijtziek word ik van die gast.
zo zag ik het ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Smash-it het volgende:
Scrollwieltje ftw, lieverd, hetligt niet aan jou maar je plaat loopt nu wel een beetje vast, mag het nu ajb klaar zijn met dat gedoe op mensen persoonlijk? Je hebt het gemeld en het is nu aan een modje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef akveor het volgende:
[..]
GODVERDOMME>>> SOMEMIETER EENS OP!!!!
Is er dan helemaal geen mod hier...? Hij gaat maar door en door en door.... schijtziek word ik van die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |