Je haalt een hele familie erbij wat totaal niet terzake doet. Je bent toch geen speler of wel? Kom dan met feiten dan de achterbakse beschulkdingen die je niet hard kunt maken. Je speelt op onderbuikgevoelens. Ik heb er dan ook eenTopicreport over gestuurd. Walgelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met andere woorden...
Huub mag een ieder uitmaken voor NSB'er en een k*hoer en teringhoer en al zijn uitspraken. En dat accepteer je wel?
Hij mag wel roken aan tafel terwijl er nog mensen eten. Hij mag wel zijn voeten op de etenstafel doen als er mensen eten????
Over fatsoensnormen gesproken.
Huub vertrouwt Jaap nog steeds lijkt het, en Brian vindt het gewoon handig om Jaap erbij te hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stel dat het zo is dat Jaap alleen tegen Huub speelt, wat let Huub dan om tegen Jaap te gaan spelen? Of wat let Brian dan om tegen Jaap te gaan spelen? Beiden zijn drukker met hun geliefde dan met het spel. Jaap is in ieder geval wél speltechnisch bezig.
Oeh, kissing-terror?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:16 schreef Smash-it het volgende:
Brian komt boven en Huub springt er boven op. H zoent B, haha
Kom je hier nu alleen maar om te ouwehoeren! Want dat is het enige wat hier gebeurt als jij er bent! Je loopt continue uit te dagen, met je zgn dubbelzinnige opmerkingen en je irritante Jaapadoratie. Met je jaap adoratie kan ik nog wel leven, maar met de rest van je niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met andere woorden...
Huub mag een ieder uitmaken voor NSB'er en een k*hoer en teringhoer en al zijn uitspraken. En dat accepteer je wel?
Hij mag wel roken aan tafel terwijl er nog mensen eten. Hij mag wel zijn voeten op de etenstafel doen als er mensen eten????
Jezus gast. T zit je wel dwars he? Get a fucking life! Droom je 's nachts ook over Huub?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met andere woorden...
De enige met enigzins fatsoen in dat huis is Claire. Op fatsoen en sociale kunde valt ook Jaap nauwelijks te betrappen als je het zo wilt stellen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Grappenderwijs....quote:
Ik word aangevallen en ik geef een (volgens mij) een correct antwoord.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
LS, commentaar op de streams is de bedoeling, niet mensen aanvallen die een andere mening hebben en bewoners uitmaken voor nsb-er, je mening is duidelijk maar die ventileren zonder persoonlijk te worden en andere users te bekritiseren is een beter idee, echt waar.
Ja, hij pakte even een mes inderdaad. Later schreeuwde hij nog dat hij Brian het liefst een mes tussen zijn ribben wilde steken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:17 schreef schatje het volgende:
Zag ik Huub daar nou net met een mes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |