sparren is bij brian,hele kerstbomen uit de grond rukken met kluit,en daarmee elkaar de hersens in beukenquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:01 schreef yellowfirst het volgende:
Huub zei toch:"Even sparren?"
Volgens mij vat Brian dat toch ietwat anders op...........
nu nog ff melden dat het een eikel is, en we hebben alle boomsoorten gehadquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sparren is bij brian,hele kerstbomen uit de grond rukken met kluit,en daarmee elkaar de hersens in beuken
Och wat een figuur is het ook onze ''papimento''quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:51 schreef mazaru het volgende:
Die komt nooit meer tot rust
[ afbeelding ]
En Amanda maar denken dat het zoenen wordtquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:07 schreef yellowfirst het volgende:
Als iemand voorstelt aan Brian een kussengevecht te houden, lijkt mij Brian het type een baksteen in zijn kussen te doen en na uitschakeling te zeggen: "Eerlijk gewonnen!"
dan vergeet je nog de BEUKE nootquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:05 schreef Laagveld het volgende:
[..]
nu nog ff melden dat het een eikel is, en we hebben alle boomsoorten gehad
als ze biefstuk door een rietje lust....dan kan ze rustig zoenenquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Amanda maar denken dat het zoenen wordt
Tja, Amanda leeft in een hèèl raar wereldje.........geen wereldje eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Amanda maar denken dat het zoenen wordt
Amanda is net een kind van 9 bah zeg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, Amanda leeft in een hèèl raar wereldje.........geen wereldje eigenlijk...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:11 schreef Laagveld het volgende:
[..]
je had 'beuken' al. zijn vriendin loopt erbij als een treurwilg, vooruit
En we hebben een winnaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:23 schreef Musje456 het volgende:
Mag ik raden?: Er gebeurd weinig tot niks op de streams?
je moet in de sfeer blijven,dus delle appel!quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha dronken ofzo jij?
Het is gewoon Denne appel hoor.
meneer de buil zegt,snaveltjes toe!quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:18 schreef Laagveld het volgende:
[..]
wat een feest, in het enge parabos
Als het een Baco is wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je moet in de sfeer blijven,dus delle appel!(kan je ook dronken worden van cola light dan??
)
Ik ben tevreden met jequote:Op zaterdag 26 april 2008 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar![]()
Truste all![]()
![]()
En Amanda:quote:Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub.
Je bedoeld een smerige tering RAT.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:14 schreef Sander170 het volgende:
En wanneer scheert Brian zich eens wat vaker,
of doet ie soms zwerver Mike na.
Vieze zwerver Brian, zwerfhond!
Denk niet dat ze dit in de kooi te lezen krijgen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:08 schreef schatje het volgende:
Brian de grote wereldverbeteraar vindt het volgend stukje tekst uit de Telegraaf vast niet leuk om te lezen.
[..]
En Amanda:
[ afbeelding ]
![]()
Volledig artikel is hier te lezen: DGK in de media
Of je leest eerst even wat terug voor je iets neergooitquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
Een derde zal De Mols treitersoap na 22 mei missen
De Gouden Kooi is ’asoshow’
...
Telegraaf
Dus dat!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:53 schreef marky het volgende:
Ik denk ook niet dat de telegraaf vandaag de kooi inkomt en anders in ieder geval het TV gedeelte van de krant niet. Zo stoer is de redaktie niet. En als ze het wel doen dan wordt waarschijnlijk eerst Huub naar achter geroepen die krijgt dan iets toegeschoven en moet dan terug met de opdracht om het verhaal in de telegraaf te ontkrachten.
Slime werk van Huub, je tikt 1 dominosteentje om en de rest gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
Nou filmpje gekeken en sta verbaast (nou ja, eigenlijk niet) hoe Amanda en Brian invulling geven aan het gebeuren. Brian vraagt nogmaals om te gaan sparren, Huub zegt ja, iedereen rent naar de fitness. Vervolgens zie ik Huub relaxed die handschoenen onderhands aan de voeten van Brian gooien en even kijkt, handschoen pakt en roept GAAN WE HANDSCHOENEN GOOIEN?? GAAN WE GOOIEN??? en snoeihard teruggooit, daarna wat duw en trek werk omdat Huub zoiets heeft van, wat flik je me nou?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Huub gooit dus de handschoenen naar Brian op de grond zodat hij ze kan aantrekken. Dat stelt dus niks voor.
Amanda heeft het weer helemaal verkeerd gezien "naar je hoofd smijten" de blinde koe dat ze is.
Duidelijk in ieder geval dat Brian uit daagt om te gaan sparren.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zit er progressie in Brian's gitaarspelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |