SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar OT:
Voor 1500 euro wil ik best iets levensgevaarlijks doen, iets wat nog nooit iemand gedurfd heeft, iets wat veel voorbereiding nodig heeft..*criesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar OT:
Voor 1500 euro wil ik best iets levensgevaarlijks doen, iets wat nog nooit iemand gedurfd heeft, iets wat veel voorbereiding nodig heeft..Ik bied wel 50 euro als outsidr in een bus, op weg naar een fok-meet, in een leeg bierflesje pist, tewijl iedereen toekijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nee wacht, dat hoef al niet meer.EINZ!!
Grappig hoe je bij de eerste zo toekijkt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Dat wil ik welquote:Op zondag 27 april 2008 17:12 schreef iuvenis het volgende:
Welke dame wil mijn fishing level bij runescape voor 1500 euro naar level 99 trainen?
Waar wacht je opquote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef QueenR het volgende:
Zijn er nu al echt goede voorstellen gemaakt?
Ben gelukkig niet zo wanhopig dat ik het nodig heb. Maar er moet toch wel iemand op Fok! zitten die heel hard geld nodig heeft, en echt alles doet?quote:
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet zo wanhopig dat ik het nodig heb. Maar er moet toch wel iemand op Fok! zitten die heel hard geld nodig heeft, en echt alles doet?
Specificeer het paradijs eens.quote:Op zondag 27 april 2008 23:32 schreef QueenR het volgende:
Nou vooruit dan, voor 1500 eur regel ik dat je je een week in paradijs waant.
Disneyland Parijs, of watquote:Op zondag 27 april 2008 23:32 schreef QueenR het volgende:
Nou vooruit dan, voor 1500 eur regel ik dat je je een week in paradijs waant.
Ik lachte hardopquote:
Zon, zee, drank, massages je kent het wel... paradijs.quote:
Geile lichamelijke interactie met desbetreffende gebruiker?quote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zon, zee, drank, massages je kent het wel... paradijs.
Dat gaat lastig als je aan het slapen bentquote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
Nieuw aanbod:
Voor 1500 euro, maak ik een schilderij van jou op ware grootte
(Niet dat ik kan schilderen, maar t wordt vast heel mooi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |