Moet die van mij helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 06:45 schreef MLI het volgende:
[..]
En toch waarderen de meeste mannen het niet zo als hun eigen vriendin d'r tieten zou posten.
Het kan geen ochtendhumeur zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 06:49 schreef static het volgende:
Flikker toch op met die pedante duimpjes.
daar kom ik m'n bed niet eens voor uitquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:12 schreef Angelcakes het volgende:
hmm. 1500 euro is toch een goed maandsalaris voor velen.
Raar dat er nog geen aanbiedingen zijn om zijn huis schoon te maken voor 300 ofzo, of zijn hond uit te laten voor 50, zijn lege flessen in te leveren voor een paar tientjes .. Soort heitje voor een karweitje maar dan met een paar extra nullen
Verder lees ik gewoon even mee, kan leuk worden.
er staat ook voor velen, geldt natuurlijk niet voor ons... gekkiequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
daar kom ik m'n bed niet eens voor uit
Mits jouw vriendinnen bekende fokkers zijn natuurlijk. Voor 1500 regel ik een orgie met 20 wijven.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
voor 1500 euro regel ik een triootje met twee vriendinnen, film het en post het op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |