Dat zei ze net ook al tegen hem.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef ruby het volgende:
Amanda gaapt. Ze is dat getokkel van Brian duidelijk zat.
Hi Chufi, dank jequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hi Deisyy!
Ik vind jouw schoenen trouwens TOP hoor !!![]()
Maar het Brian die hier de eerste duw geeftquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat Brian verkeerd reageerde op het gooien van de handschoen, want die was echt niet op hem persoonlijk gemikt.
Op het moment dat de agressie oploopt is Huub de fellere van de twee (dus ben het wel met je eens)
Maar Huub is het daarna vrij snel kwijt, terwijl Brian (mede dankzij Amanda) er dagen in kan blijven hangen...
Groot manco van Brian, want daardoor wentelt hij zich in een slachtofferrol, die totaal niet van toepassing is.
edit: daarbij kan ik me de agressie van beide mannen voorstellen... zeker ook omdat ze al zolang opgesloten zitten.
Ben zelf ook vrij fel, en had zeker Amanda al een keer voor der schmoel geslagen![]()
U is liefquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik maak ze met plezier, vooral door die lieve reacties van jullie
Jaap word er alleen beter van als Huub vertrekt.aan het vertrek van Brian heeft hij niks.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:57 schreef avonne het volgende:
Jaap stelt voor dat Brian een tafel flipt en het "per ongeluk" op een voet laat vallen.
hmmmm.... Brian opstoken tot geweld is wel een spannend plan
(Jaap is dan natuurlijk lachende derde als OF Huub OF Brian eruit gegooid wordt)
Ik hoor het al voor de derde keer in een half uur uit zijn mond, dus het zal psychisch nog al pijn doenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:00 schreef ruby het volgende:
Och arme, Brian z'n nagel is gescheurd.
Even 112 bellen hoor.
En zijn shirt is kapot,das ook zielig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:00 schreef ruby het volgende:
Och arme, Brian z'n nagel is gescheurd.
Even 112 bellen hoor.
Misschien moet LOI psychologe Anita even opgetrommeld worden voor een goed gesprek.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:01 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Ik hoor het al voor de derde keer in een half uur uit zijn mond, dus het zal psychisch nog al pijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |