Ik ga er nu toch even vanuit dat Jaap aan Brian probeert te vertellen hoe hij beter met de omstandigheden zou kunnen omgaan, zodat erger voorkomen wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:57 schreef avonne het volgende:
Jaap stelt voor dat Brian een tafel flipt en het "per ongeluk" op een voet laat vallen.
hmmmm.... Brian opstoken tot geweld is wel een spannend plan
(Jaap is dan natuurlijk lachende derde als OF Huub OF Brian eruit gegooid wordt)
Huubs vrijgezellenavond. Huub ruzie met Claire en moeders, streamlock. In die lock zou Brian naar Huubs keel hebben gegrepen en daarbij een zere vinger hebben opgelopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:01 schreef avonne het volgende:
Hoezo had Huub een boete moeten krijgen dinsdag? Omdat ie boos naar Kenneth schreeuwde die hem had lopen body checken?
Of mis ik wat?
Moet kunnen, ze kunnen tensotte ook op zaterdag naar de tandarts, als ze met de verkeerde pruik uit bed zijn gestaptquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien moet LOI psychologe Anita even opgetrommeld worden voor een goed gesprek.
Was het wel een shirt wat hij zelf meegenomen had in september 2006? Of gewoon een shirt wat hij in DGK gekregen had....quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En zijn shirt is kapot,das ook zielig.
Dat is nu eens een leuke vraagstelling...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:02 schreef CHAOS_ het volgende:
Jaap bereikt er wel wat mee als Amanda voor 15 mei moet vertrekken, want dan vertrekt Brian 15 mei en zitten Jaap, Huub en Claire in de finale, naar wie gaan de stemmen van Amanda en Brian dan toe?
Yep..... Brian lokt het nu uit (hij weet ook dat Huub altijd hapt)quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het Brian die hier de eerste duw geeft
[ afbeelding ]
Ik denk nergens.De strijd van stemmen gaan alleen op voor Brian en Huub.Gaat Amanda weg is alles voor Brian en andersom ook.Het is echt beter om die twee in de finale te houden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:02 schreef CHAOS_ het volgende:
Jaap bereikt er wel wat mee als Amanda voor 15 mei moet vertrekken, want dan vertrekt Brian 15 mei en zitten Jaap, Huub en Claire in de finale, naar wie gaan de stemmen van Amanda en Brian dan toe?
Meestal wordt het gebruikt in de context van 'iemand een schuldgevoel bezorgen'. Maar het kan ook zijn dat je jezelf overdreven schuldig voelt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
Wat is een guilttrip?
Heeft ze dat ooit WEL gemogen ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Deisyy het volgende:
Amanda mag even niets meer zeggen van Brian.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef CHAOS_ het volgende:
Grappig is alleen als het een ander aangaat dan jullie, als Huub het was geweest ten opzichte van Amanda, was het inenen niet leuk geweest. Het was alleen leuk omdat het tegen Huub was.
Ahh op die schoenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep..... Brian lokt het nu uit (hij weet ook dat Huub altijd hapt)
1. hij daagde uit om het sparen
2. hij reageerde verkeerd op het gooien van de handschoen
3. hij begon met duwen
Maar ik bedoel te zeggen, dat als het eenmaal aan de gang is Huub de fellere van de twee is (das ook gewoon z'n karakter)
ah, dank je. Ik ben in de war met Brians verjaardagquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Huubs vrijgezellenavond. Huub ruzie met Claire en moeders, streamlock. In die lock zou Brian naar Huubs keel hebben gegrepen en daarbij een zere vinger hebben opgelopen.
Denk dat ze alleen problemen krijgen als Huub niet wint.Die gaat alles terug zien en horen en hem kennende pikt hij dat echt niet.Brian kan hoogstens de boel gaan bedreigen en rammen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Musje456 het volgende:
Wie wordt de winnaar... Krijgen Talpa/RTL het voor elkaar om een eerlijke winnar tevoorschijn te toveren zonder de hele pers met streamprotesten, danwel het gerecht te moeten ontmoeten??!!
Je kan de nieuwste COS ook vinden als je op 'nieuwe topics' klikt (zie afbeelding 1).quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Prosac het volgende:
(had deze al dik een half uur geleden gepland, maar de COS verscheen maar niet)
dank je!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal wordt het gebruikt in de context van 'iemand een schuldgevoel bezorgen'. Maar het kan ook zijn dat je jezelf overdreven schuldig voelt.
Van mij wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:07 schreef Ziet het volgende:
[..]
nou en?
mogen 'wij' ook een keer lol hebben?
Jaaps Engels is niet erg goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dank je!![]()
Ik neem dat Jaap het hier in de eerste betekennis gebruikt
Dus Brian begon over "laten we gaan sparren"?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep..... Brian lokt het nu uit (hij weet ook dat Huub altijd hapt)
1. hij daagde uit om het sparen
2. hij reageerde verkeerd op het gooien van de handschoen
3. hij begon met duwen
Maar ik bedoel te zeggen, dat als het eenmaal aan de gang is Huub de fellere van de twee is (das ook gewoon z'n karakter)
Je weet heel goed dat dat maar de halve waarheid is... Huub gaf Claire een zwiep, Brian kwam daarop binnen en begon te roepen naar Huub, Huub liep naar Brian toe en gaf hem een schop, daarna greep Brian hem bij z'n keel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Huubs vrijgezellenavond. Huub ruzie met Claire en moeders, streamlock. In die lock zou Brian naar Huubs keel hebben gegrepen en daarbij een zere vinger hebben opgelopen.
dat bedacht ik me na een half uur dus ook..quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan de nieuwste COS ook vinden als je op 'nieuwe topics' klikt (zie afbeelding 1).
[ afbeelding ]
Afbeelding 1.
Slachtofferrol aannemen en proberen sympathie te kweken bij de ander, zoietsquote:to attempt to instill a guilt trip in; play upon the guilt feelings of.
Ik zie het toch wat anders......... Jaap is Brian aan het opstoken, om "per ongeluk" iets op iemand zijn tenen terecht te laten komenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga er nu toch even vanuit dat Jaap aan Brian probeert te vertellen hoe hij beter met de omstandigheden zou kunnen omgaan, zodat erger voorkomen wordt.
Ik denk dat Jaap de goede studierichting heeft gekozen, HRM. Ik vind het vaak verassend hoe kalm en nuchter Jaap de situatie de baas is en het weet te verwoorden en/of mensen een richting laat zien.
Ik denk dat jullie last van een misverstandje hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar waarom mag ik eens geen lol hebben, dat het tegen Brian en Amanda is gericht?
nog waarschijnlijker...want dat was idd de strekking van het hele geneuzel daar in dat slaapholquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaaps Engels is niet erg goedIk denk dat hij bedoelde dat Brian schuld aan het uitdelen was (richting bewaking en Huub).
klopt helemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie last van een misverstandje hebbenJij schreef 'jullie' maar bedoelde niet ons maar Brian en Amanda.
Het begon anders.......het begon beneden in de chill toen Jaap een broekje over Claires hoofd gooide, Huub daarop een cd naar Jaap. Beiden (Jaap en Brian) gingen naar boven, Claire kwam snel daarna en ze begonnen over Huub's gedrag te spreken (gooien van een cd). Daarna kwam Huub naar boven en wie er toen na wat verbaal geweld van beide kanten over sparren begon...dat weet ik dus echt niet meer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Brian begon over "laten we gaan sparren"?
Echt stoer, hoor.... netjes van Huub dat hij het dan aangaat
(dat "nekschot" van daar net vond ik nou weer een foute in een verder erg goede uitspraak)
Aha..dus Guilttrip is Brian's second name!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat bedacht ik me na een half uur dus ook..drukke tentamen/scriptie/werkweek..
evengoed thanks natuurlijk.
guilttrip
[..]
Slachtofferrol aannemen en proberen sympathie te kweken bij de ander, zoiets
en dat is nou net het grote verschil met saint Brian. Die heeft direct zijn versie van onschuld klaar en blijft daar bij. Amanda versterkt het alleen maar. Nu was duidelijk dat Brian begon met het overdreven agressieve gedrag, Huub sprong daar natuurlijk direct op in.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire heeft die nacht verteld dat ook hier Huub weer de agressieve was, toen Huub dat verhaal andere vertelde, er een draai aan gaf.....en Huub gaf dat toe.
ik wil ook lol............ maar het hokje greep weer eens in, vandaag mocht niet...... morgen gaan ze overleggen met de schim....... nou dan weet ik de uitslag wel alquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:11 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar waarom mag ik eens geen lol hebben, dat het tegen Brian en Amanda is gericht?
Ik vind ze beiden lamzakken....kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat is nou net het grote verschil met saint Brian. Die heeft direct zijn versie van onschuld klaar en blijft daar bij. Amanda versterkt het alleen maar. Nu was duidelijk dat Brian begon met het overdreven agressieve gedrag, Huub sprong daar natuurlijk direct op in.
Na zoveel maanden alleen maar de sjaak zijn kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen, hoewel het makkelijker is om Huub te pakken, die is zo weer rustig, Brian klapt bij het minste of geringste al.
Toch zag je Brian rustig worden door Jaap z'n houding, z'n woorden....Z'n boodschap was voor mijn gevoel "Neem de omstandigheden zo ze zijn, fok jezelf niet zo op, zorg dat je die omstandigheden omzet in rendement in plaats van frustratie".quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zie het toch wat anders......... Jaap is Brian aan het opstoken, om "per ongeluk" iets op iemand zijn tenen terecht te laten komen
logisch gevolg is, dat dan de boel nog verder escaleert
Misschien moet Amanda eens een lapje voor haar ene tiet plakkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Huub ooit een lapje voor zn rechteroog gehad of niet, want echt geholpen heeft het niet met dat luie oog van hem ...
Ik vind Huub oprechter, maar feit is dat zowel Huub, Amanda en Brian niet eens meer in die villa hadden mogen zitten. Ook een reden waarom ik nauwelijks streams meer kijk, ik ga niet betalen voor iets waarvan ik weet dat niet klopt. Ik had het tijdens studie eigenlijk altijd aan staan, maar sinds de incidenten met Natasia en Brian versus Amanda waarbij totaal geen straf werd uitgedeeld was ik direct streamgenezen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden lamzakken....kan er niets aan doen.
Jij hebt werkelijk een pilletje nodig, zoals je nickname is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat is nou net het grote verschil met saint Brian. Die heeft direct zijn versie van onschuld klaar en blijft daar bij. Amanda versterkt het alleen maar. Nu was duidelijk dat Brian begon met het overdreven agressieve gedrag, Huub sprong daar natuurlijk direct op in.
Na zoveel maanden alleen maar de sjaak zijn kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen, hoewel het makkelijker is om Huub te pakken, die is zo weer rustig, Brian klapt bij het minste of geringste al.
vraag ik me dus ook serieus af....quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef Musje456 het volgende:
Wie wordt de winnaar... Krijgen Talpa/RTL het voor elkaar om een eerlijke winnar tevoorschijn te toveren zonder de hele pers met streamprotesten, danwel het gerecht te moeten ontmoeten??!!
hij heeft beide ogen naar dezelfde kant gericht, met een lui oog staat een oog altijd wat meer richting je neus. Ik kan het weten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Huub ooit een lapje voor zn rechteroog gehad of niet, want echt geholpen heeft het niet met dat luie oog van hem ...
ja, wat is het rendement van zo'n adviesquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch zag je Brian rustig worden door Jaap z'n houding, z'n woorden....Z'n boodschap was voor mijn gevoel "Neem de omstandigheden zo ze zijn, fok jezelf niet zo op, zorg dat je die omstandigheden omzet in rendement in plaats van frustratie".
origineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk een pilletje nodig, zoals je nickname is.
quote:Huub is vele malen agressiever dan Brian. En zeker verbaal en wat hij mensen toewenst.
Dwarslesie, auto-ongeluk voor Amanda, dat Amanda en Brian een kort leven hebben. etc.
Dat soort uitspraken doen Amanda en Brian niet. Ook al ben ik TOTAAL geen A&B fan, maar hierin zijn die 2 vele malen sterker dan die Huub.
En U bent psychiater, of is dat slechts verbeelding?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk een pilletje nodig, zoals je nickname is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |