misschien post ik wel een ultrablurry foto om het nog spannender te maken!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef Omniej het volgende:
Ik voel een succesreeks aankomen.
Zeer benieuwd wat er deze keer aan troep handige spullen in de doos zit.
Ons een beetje opgeilen hèquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:15 schreef Flaccid het volgende:
[..]
misschien post ik wel een ultrablurry foto om het nog spannender te maken!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ver-assingsbox. Wat zit er in? Lucifers? Aanstekers? Aanmaakblokjes?
Anders zeg je van een paar dingen wat het ongeveer isquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Apekoek het volgende:
Nou nou, voel een hype op komen, maarja het blijft een verrassingsbox echt hoog zullen biedingen wegens een hoog risico toch niet komen.
hehe, goeiequote:Op zondag 27 april 2008 11:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Anders zegt je van een paar dingen wat het ongeveer is
zoals, tijdens voetballen is dit heel handig. (een voetbal bijv)
met rommel van een ander...troep die hij/zij waarschijnlijk niet eens kwijt komt op de rommelmarktquote:Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef mrPanerai het volgende:
je moet gewoon niks zeggen, dat haalt de lol er alleen maar vanaf, je koopt een doos...klaar.
Sherlock has entered the building!quote:Op zondag 27 april 2008 21:17 schreef Lienzz het volgende:
[..]
met rommel van een ander...troep die hij/zij waarschijnlijk niet eens kwijt komt op de rommelmarkt
OKquote:Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef mrPanerai het volgende:
je moet gewoon niks zeggen, dat haalt de lol er alleen maar vanaf, je koopt een doos...klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |