Op jouw FoBo ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je bent zeker stiekem aan het fappen.
Dat die wel geil is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf heeft jennifer hiermee te maken
zucht, wacht ik ga ff kijken of ik een lekkerder wijf voor je kan regelen met precies zo een foto. En dan zullen we zien waar je voorkeur ligt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in discussie, Para. Het is wat ik zeg.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zucht, wacht ik ga ff kijken of ik een lekkerder wijf voor je kan regelen met precies zo een foto. En dan zullen we zien waar je voorkeur ligt.
Je kent mijn naam hè.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zucht, wacht ik ga ff kijken of ik een lekkerder wijf voor je kan regelen met precies zo een foto. En dan zullen we zien waar je voorkeur ligt.
Ik fantaseer nu hoe ik dat ubergeile brilletje ga onderspuitenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
NERD - Lapdance uncensored?
Ooh baby you want me?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik fantaseer nu hoe ik dat ubergeile brilletje ga onderspuiten
*fap
* zarGon doet 50 cent overgooien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ooh baby you want me?
Well you can't get this lapdance here for free.
twoe das haramquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |