quote:Ach, weer eens wat anders
Op donderdag 07 maart 2002 13:42 schreef Summoner het volgende:
Hail."The Metalheads" staat vreemd...
quote:And so sais The Kipman.
Op donderdag 07 maart 2002 13:49 schreef Kipman het volgende:[..]
Ach, weer eens wat anders
quote:hehe. zo beredeneer ik ook altijid
Op donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef Kipman het volgende:
Zeker cool. Maar ik heb heb lang niet alle oude cd's en die klinken toch hetzelfde en zijn goedkoper
quote:Rob de Nijs?
Op donderdag 07 maart 2002 21:17 schreef Evil het volgende:
Dan ga ik maar weer, wordt nie veel vrolijker van rob de nijs....
lerarenopleiding Geschiedenis.
Het toffe is dat ik dan na het eerste jaar ook naar Groningen kan voor een universitaire studie Geschiedenis!
Iets wat ik ff kwijt moest...
quote:moderator van muziek worden.
Op donderdag 07 maart 2002 22:29 schreef Summoner het volgende:
Hail! Ik ben heel opgelucht omdat ik vandaag definitief besloten heb om met m'n huidige waardeloze opleiding te kappen, en wat te gaan doen wat me veel meer aanspreekt:
quote:Hehe, ook geen slecht idee.
Op donderdag 07 maart 2002 22:44 schreef Tokus het volgende:[..]
moderator van muziek worden.
quote:Leuk!
Op donderdag 07 maart 2002 22:29 schreef Summoner het volgende:
Hail! Ik ben heel opgelucht omdat ik vandaag definitief besloten heb om met m'n huidige waardeloze opleiding te kappen, en wat te gaan doen wat me veel meer aanspreekt:lerarenopleiding Geschiedenis.
Het toffe is dat ik dan na het eerste jaar ook naar Groningen kan voor een universitaire studie Geschiedenis!
Iets wat ik ff kwijt moest...
Bij Fontys?
quote:Fontys? Euh...
Op donderdag 07 maart 2002 22:56 schreef Seborik het volgende:[..]
Leuk!
Bij Fontys?
Ik ga eerst gewoon nog naar Zwolle naar Windesheim, voor de betreffende opleiding. Eerst maar eens het eerste jaar door zien te komen, en dan kijken of ik daar door wil gaan of het aan durf om naar de universiteit in Groningen te gaan. Ik ben in ieder geval wel gemotiveerd!
quote:Hoezo?
Op donderdag 07 maart 2002 23:06 schreef Seborik het volgende:
Ok.Dat is geloof ik geen Fontys, Fontys haat ik namelijk.
Omdat het katholiek is?
quote:Nee, ik heb tijdelijk de lerarenopleiding geschiedenis gedaan aan een van de Fontys hbo's en dat suckte enorm.
Op donderdag 07 maart 2002 23:08 schreef Summoner het volgende:[..]
Hoezo?
Omdat het katholiek is?
quote:Hoe tijdelijk?
Op donderdag 07 maart 2002 23:09 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, ik heb tijdelijk de lerarenopleiding geschiedenis gedaan aan een van de Fontys hbo's en dat suckte enorm.
quote:6 (hele lange) weken.
Op donderdag 07 maart 2002 23:10 schreef Summoner het volgende:[..]
Hoe tijdelijk?
Waarom suckte het zo?
Moest je niet al je studiefinanciering terug betalen?
Ik moest het 'tapijt van Bayeux' in de goede volgorde zetten en ik had voor alles een hoog cijfer en het was saai en we moesten stripboeken van asterix en obelix lezen en je moest elke dag vier uur naar school in tilburg terwijl je alles bij elkaar misschien 2 uur les had. (En het was ook niet echt helemaal compatible met m'n gezondheid)
Het enige leuke waren de mensen, de broodjes in de kantine en de presentaties.
Nee, want ik ben gelijk psychologie gaan doen. (Waarom die vraag over hoeveelste jaar?)
quote:Waarom die vraag over hoeveelste jaar? Gewoon, interesse.
Op donderdag 07 maart 2002 23:14 schreef Seborik het volgende:[..]
6 (hele lange) weken.
Ik moest het 'tapijt van Bayeux' in de goede volgorde zetten en ik had voor alles een hoog cijfer en het was saai en we moesten stripboeken van asterix en obelix lezen en je moest elke dag vier uur naar school in tilburg terwijl je alles bij elkaar misschien 2 uur les had. (En het was ook niet echt helemaal compatible met m'n gezondheid)
Het enige leuke waren de mensen, de broodjes in de kantine en de presentaties.Nee, want ik ben gelijk psychologie gaan doen.
(Waarom die vraag over hoeveelste jaar?)
Maar meen je dat nou van asteri&obelix?! Dat is wel erg basic!
En jij bent de enige die ik ken die klaagt over het feit dat 'ie altijd een hoog cijfer haalt!
Geen uitdaging genoeg voor een superieur vulcan brein?
quote:Die Asterix en Obelix is echt zo, daar ging eigenlijk die hele cursus over. Asterix en Obelix bla bla bla. We moesten een verslag schrijven over het boek "Asterix en de waarheid." En in de les kregen we stripboeken om te lezen en praatten we over films met een historische inslag.
Op donderdag 07 maart 2002 23:19 schreef Summoner het volgende:
Maar meen je dat nou van asteri&obelix?!Dat is wel erg basic!
quote:Klinkt wel amusant, maar lijkt me niet dat je daar veel van leert. En introductie van 6 weken lijkt me ook wat overdreven...
Op donderdag 07 maart 2002 23:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Die Asterix en Obelix is echt zo, daar ging eigenlijk die hele cursus over. Asterix en Obelix bla bla bla. We moesten een verslag schrijven over het boek "Asterix en de waarheid." En in de les kregen we stripboeken om te lezen en praatten we over films met een historische inslag.
quote:Het duurde 10 weken.
Op donderdag 07 maart 2002 23:28 schreef Summoner het volgende:[..]
Klinkt wel amusant, maar lijkt me niet dat je daar veel van leert. En introductie van 6 weken lijkt me ook wat overdreven...
Maar ik ben dus na week 6 gestopt.
quote:We hatesssssss change.
Op donderdag 07 maart 2002 13:49 schreef Kipman het volgende:[..]
Ach, weer eens wat anders
quote:Was op tv....
Op donderdag 07 maart 2002 21:18 schreef Seborik het volgende:Rob de Nijs?
quote:Verveel.
Op vrijdag 08 maart 2002 01:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
We hatesssssss change.
morgen wou ik naar Grave Digger, maar de gitarist is ziek en dus gaat de show niet door. Vanavond in Nijmegen overigens ook niet.
quote:Waarom moet je dat nou weer veranderen?
Op vrijdag 08 maart 2002 01:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
We hatesssssss change.
quote:Before ze Germans get here.
Op vrijdag 08 maart 2002 10:58 schreef Kipman het volgende:[..]
Waarom moet je dat nou weer veranderen?
Snatch roelt.
Ja, ik ben gestopt met de puntjes.
quote:Netjes.
Op vrijdag 08 maart 2002 11:11 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ja, ik ben gestopt met de puntjes.
quote:das wel vaker he. Bij The Wickerman was dat ook eigenlijk, maar hier hadden ze gewoon alle versies.
Op vrijdag 08 maart 2002 11:40 schreef Kipman het volgende:
He, de europese versie van Run To The Hills is er maar in 1 format! Alleen de UK krijgt twee verschillende versies van RTTH.
quote:klopt, maar dat engels van hun is soms echt kut te verstaan
Op vrijdag 08 maart 2002 11:36 schreef Seborik het volgende:
Dat Italiaans in een aantal nummers van de nieuwe Rhapsody vind ik best wel goed klinken.
quote:Wat is het verschil precies? Als die in Engeland superstoer is kan ik er een over laten sturen.
Op vrijdag 08 maart 2002 11:40 schreef Kipman het volgende:
He, de europese versie van Run To The Hills is er maar in 1 format! Alleen de UK krijgt twee verschillende versies van RTTH.
quote:Ja, idd. Het is goed te horen dat ze maar 2 jaar Engels krijgen op school daar.
Op vrijdag 08 maart 2002 11:47 schreef Tokus het volgende:[..]
klopt, maar dat engels van hun is soms echt kut te verstaan
quote:http://www.ironmaiden.com/ironmaiden/news/news_080302.asp
Op vrijdag 08 maart 2002 11:48 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat is het verschil precies? Als die in Engeland superstoer is kan ik er een over laten sturen.
Maakt mij niet zoveel uit. The Prisoner live leek mij toch het interessanste.
quote:inderdaad, sommige woorden klinken gewoon hetzelfde of lijken er totaal niet op
Op vrijdag 08 maart 2002 11:47 schreef Tokus het volgende:[..]
klopt, maar dat engels van hun is soms echt kut te verstaan
quote:ik dacht al dat het aan mij lag
Op vrijdag 08 maart 2002 11:51 schreef Seborik het volgende:[..]
inderdaad, sommige woorden klinken gewoon hetzelfde of lijken er totaal niet op
niet dus.
quote:Moet je het boekje er gewoon naast houden, merk je het vanzelf.
Op vrijdag 08 maart 2002 13:47 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
ik dacht al dat het aan mij lag
niet dus.
quote:moet ik toch eerst de cd kopen
Op vrijdag 08 maart 2002 14:42 schreef Seborik het volgende:[..]
Moet je het boekje er gewoon naast houden, merk je het vanzelf.
quote:Live long and inquisitive.
Op vrijdag 08 maart 2002 21:07 schreef Witchfynder het volgende:
Qapla!
quote:Ik hoop het.
Op vrijdag 08 maart 2002 21:43 schreef Seborik het volgende:[..]
Live long and inquisitive.
Btw: de kaartjes zijn al veilig gesteld.
quote:Ik heb ze vandaag pas opgehaald ja
Op vrijdag 08 maart 2002 22:56 schreef Tokus het volgende:
heb je nu pas kaarten gehaald?
quote:Voor Nightwish?
Op vrijdag 08 maart 2002 22:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik hoop het.
Btw: de kaartjes zijn al veilig gesteld.
quote:Is het geld al overgemaakt?
Op vrijdag 08 maart 2002 23:06 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb ze vandaag pas opgehaald ja
quote:Kweenie, denk het wel.
Op vrijdag 08 maart 2002 23:53 schreef Seborik het volgende:[..]
Is het geld al overgemaakt?
quote:Ok.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kweenie, denk het wel.
quote:Vanaf wanneer begin je met geschiedenis?
Op zaterdag 09 maart 2002 00:27 schreef Summoner het volgende:
Hier nog wat te doen?
quote:Nou, ik ben net te laat om dit jaar nog in te stromen dus niet eerder dan september. Ik ga in de tussentijd wat werk zoeken (om te compenseren voor het wegblijven van studiefinanciering).
Op zaterdag 09 maart 2002 00:30 schreef Seborik het volgende:[..]
Vanaf wanneer begin je met geschiedenis?
Maar eerst nog alle dingen die ik nooit kon doen op m'n "oude" school ff lekker doen.
Er zijn een paar waardeloze leraren die nog wat van mij tegoed hebben.
Die laatste Gargoyles?
Oh nee. Het is uit Rain of A Thousand Flames. (die moeten ze ook spelen in april )
quote:Ik wil Warriors of Ice horen! Da's het eerste wat ik ooit van ze hoorden.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:39 schreef Seborik het volgende:
Welk nummer is dat?Die laatste Gargoyles?
Oh nee. Het is uit Rain of A Thousand Flames. (die moeten ze ook spelen in april
)
quote:Uh, ik heb niks gepland, maar over een 1,5 maand heeft (hopelijk) mijn vriendin haar rijbewijs gehaald en om dat te vieren gaan we natuurlijk wel wat concerten bezoeken!
Op zaterdag 09 maart 2002 00:42 schreef Seborik het volgende:
Summoner ga je ook nog naar een concert binnenkort?
Nu zijn er nogal eens moeilijkheden qua vervoer.
Maar niet lang meer.
quote:Ja!
Op zaterdag 09 maart 2002 00:44 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik wil Warriors of Ice horen! Da's het eerste wat ik ooit van ze hoorden.
quote:Ben jij al bezig voor je rijbewijs?
Op zaterdag 09 maart 2002 00:45 schreef Summoner het volgende:[..]
Uh, ik heb niks gepland, maar over een 1,5 maand heeft (hopelijk) mijn vriendin haar rijbewijs gehaald en om dat te vieren gaan we natuurlijk wel wat concerten bezoeken!
quote:Ja, volgende week vrijdag naar bandjesavond bij mij op school, alle Metalheads zijn uitgenodigd bij deze.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:42 schreef Seborik het volgende:
Summoner gGa je ook nog naar een concert binnenkort?
Wel een beetje overkill.
Heeft Seborik of Witchfynder mischien "Paradise Lost" van Milton gelezen? Ik ben er recentelijk in begonnen en moet toegeven dat het een behoorlijk pittige lees is. Vooral om het onconventionele engelse taalgebruik (in vergelijking met het huidige).
quote:Cool.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:51 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja, volgende week vrijdag naar bandjesavond bij mij op school, alle Metalheads zijn uitgenodigd bij deze.
En de dag daarna ga ik naar System Of A Down.
quote:Hum, ik ben een hele tijd geleden al begonnen, maar op een gegeven moment liep het een beetje dood. Gebrek aan tijd en motivatie, namelijk.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Ben jij al bezig voor je rijbewijs?
Mischien komt het ook wel een beetje door mijn merkwaardige afkeer van auto's.
Maar het moet wel es gebeuren, dat realiseer ik me wel.
quote:Nee niet gelezen, maar ik heb trouwens wel de complete Dante liggen (al jaren).
Op zaterdag 09 maart 2002 00:51 schreef Summoner het volgende:
Heeft Seborik of Witchfynder mischien "Paradise Lost" van Milton gelezen? Ik ben er recentelijk in begonnen en moet toegeven dat het een behoorlijk pittige lees is. Vooral om het onconventionele engelse taalgebruik (in vergelijking met het huidige).
quote:Yeah, met Dillinger Escape Plan in voorprogramme. Laat nog ff weten wat je ervan vond...
Op zaterdag 09 maart 2002 00:51 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja, volgende week vrijdag naar bandjesavond bij mij op school, alle Metalheads zijn uitgenodigd bij deze.
En de dag daarna ga ik naar System Of A Down.
quote:Dante rules.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:54 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee niet gelezen, maar ik heb trouwens wel de complete Dante liggen (al jaren).
quote:Succescombinatie samen met Iced Earth.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:56 schreef Summoner het volgende:[..]
Dante rules.
quote:Ja joh dat is vast wel waar.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Succescombinatie samen met Iced Earth.
Als je de boeken al uit je kop kent en concentratie niet zo'n belangrijke factor is.
Wat vond jij eigenlijk van TPM?
quote:Zo praat ik altijd mijn Engels.
Maar nee, heb het niet gelezen.
quote:Ik heb de complete Shatner liggen.
Op zaterdag 09 maart 2002 00:54 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee niet gelezen, maar ik heb trouwens wel de complete Dante liggen (al jaren).
quote:Ik heb vandaag Monty Python & The Quest For The Holy Grail Special Edition besteld.
Heb vanavond nog ff SW ep. 1 TPM gekeken op DVD, niet om het (slappe) verhaal hoor maar voor de prachtige FX.
quote:*rilt*
Op zaterdag 09 maart 2002 00:55 schreef Summoner het volgende:[..]
Yeah, met Dillinger Escape Plan in voorprogramme. Laat nog ff weten wat je ervan vond...
quote:The Phantom Menace...?
Op zaterdag 09 maart 2002 01:02 schreef Summoner het volgende:
Ehm... een beetje erg kinderlijk soms... en Anakin wat vervelend net als de Gungans, ik had er wel meer van verwacht, maar dat kan ook komen omdat de andere delen zo goed zijn.
The Trade Federation vond ik wel erg leuk op zich, die droids zijn best wel tof met dat leger van hun. De special effects zijn natuurlijk ook erg mooi. Deed me een beetje aan Hoth denken ook en deel 5 is tot nu toe m'n favoriet uit de serie.
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 01:05 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb de complete Shatner liggen.
Ook nog boeken over vulcans?
quote:Hehe.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:05 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb de complete Shatner liggen.
Ook al lid van de Bring Back Kirk actiegroep?
quote:Ik vond hem zwaar tegenvallen. Wat ik vooral zo vaag vind is dat hij de special effects zo overdonderend mooi gemaakt heeft, waardoor je als je later alle zes de delen achter elkaar gaat kijken je een heel raar effect zult krijgen, de special effects zullen eerst steeds mooier worden, om vervolgens ontzettend oudbollig te worden en daarna weer steeds beter te worden.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:02 schreef Summoner het volgende:[..]
quote:Leuk!
Op zaterdag 09 maart 2002 01:06 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik heb vandaag Monty Python & The Quest For The Holy Grail Special Edition besteld.
En natuurlijk Life of Brian ook heel leuk.
quote:Maar de DVD-uitvoering daarvan is zwaar klote, ik hoop dat ze die binnenkort zullen re-releasen.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:12 schreef Summoner het volgende:[..]
Leuk!
En natuurlijk Life of Brian ook heel leuk.
quote:Of ik die heb? Natuurlijk. "Sarek", "Vulcans Forge"...en nog iets... In de boeken van Shatner komen ook genoeg Vulcans voor. In de derde ging het over Vulcans. Terroristen van Vulcan zelfs.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:09 schreef Seborik het volgende:[..]
![]()
![]()
Ook nog boeken over vulcans?
quote:Oh mooi.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Of ik die heb? Natuurlijk. "Sarek", "Vulcans Forge"...en nog iets... In de boeken van Shatner komen ook genoeg Vulcans voor. In de derde ging het over Vulcans. Terroristen van Vulcan zelfs.
Sarek en Vulcan's Forge heb ik ook.
quote:Wordt Natalie nog mooier dan?
Op zaterdag 09 maart 2002 01:10 schreef FLIPNEUS het volgende:de special effects zullen eerst steeds mooier worden,
quote:Zit wat in. Maar de episodes 3/4/5 zijn natuurlijk uitgerust met nieuwe CGI effected enkele jaren geleden en het modelwerk is soms niet zo erg verouderd.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:10 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik vond hem zwaar tegenvallen. Wat ik vooral zo vaag vind is dat hij de special effects zo overdonderend mooi gemaakt heeft, waardoor je als je later alle zes de delen achter elkaar gaat kijken je een heel raar effect zult krijgen, de special effects zullen eerst steeds mooier worden, om vervolgens ontzettend oudbollig te worden en daarna weer steeds beter te worden.
Om over het verhaal van TPM maar te zwijgen.
Het is nog veel erger met Enterprise en TOS. Je kijkt eerst de Enterprise serie met de meest fantastische CGI effecten (aliens, buitenaardse steden, schepen) en gaat dan over op low budget jaren '60 FX (touwtjes, simpele modellen, lelijke sets). Maar dat soort dingen zijn natuurlijk niet errug belangrijk.
quote:Is dat mogelijk?
Op zaterdag 09 maart 2002 01:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wordt Natalie nog mooier dan?
quote:Dag WF.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:16 schreef Witchfynder het volgende:
I'm outta here... toedeloe!
quote:Ik wil het nog niet zien.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:19 schreef Summoner het volgende:
Seborik er zijn screenshots van Nemesis uit, van oa Schinzon en de Remans. Die zien er echt griezelig uit zeg. Ze lijken wel verdacht veel op de orcs van Lord of the Hypes.
Liever wachten op de film.
quote:Met puntoren erop zeker weten.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:18 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Is dat mogelijk?
quote:Ja, okay, de opnieuw uitgebrachte versies zien er inderdaad een stuk beter uit, maar ik vind het zo vaag dat ze voor hun legers overschakelen van robots naar mensen ipv. andersom.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:17 schreef Summoner het volgende:[..]
Zit wat in. Maar de episodes 3/4/5 zijn natuurlijk uitgerust met nieuwe CGI effected enkele jaren geleden en het modelwerk is soms niet zo erg verouderd.
quote:Alhoewel de serie mij niet echt kan boeien vind ik de films altijd wel te pruimen, zelfs Insurrection vond ik wel leuk vermaak.
Seborik er zijn screenshots van Nemesis uit, van oa Schinzon en de Remans. Die zien er echt griezelig uit zeg. Ze lijken wel verdacht veel op de orcs van Lord of the Hypes.
quote:dan kijk je met de verkeerde ogen naar de film. Je moet je er een beetje in inleven, en niet constant zitten denken van "ooo wat mooi gemaakt", want dan let je blijkbaar meer op de sfx dan dat je denkt dat het er echt is.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:10 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik vond hem zwaar tegenvallen. Wat ik vooral zo vaag vind is dat hij de special effects zo overdonderend mooi gemaakt heeft, waardoor je als je later alle zes de delen achter elkaar gaat kijken je een heel raar effect zult krijgen, de special effects zullen eerst steeds mooier worden, om vervolgens ontzettend oudbollig te worden en daarna weer steeds beter te worden.
Om over het verhaal van TPM maar te zwijgen.
quote:Maar de sfx zijn zo belangrijk in de Star Wars films dat je er toch wel op let.
Op zaterdag 09 maart 2002 09:37 schreef Tokus het volgende:[..]
dan kijk je met de verkeerde ogen naar de film. Je moet je er een beetje in inleven, en niet constant zitten denken van "ooo wat mooi gemaakt", want dan let je blijkbaar meer op de sfx dan dat je denkt dat het er echt is.
quote:om het realistisch te maken zijn de sfx nodig, maar dat wil niet zeggen dat ik er op zit te letten. Het moet gewoon niet nep overkomen. En als je je inleeft in de films komen ze niet nep over.
Op zaterdag 09 maart 2002 09:45 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Maar de sfx zijn zo belangrijk in de Star Wars films dat je er toch wel op let.
quote:Laat zien!!!
quote:Er was een hoge werkloosheid en toen had Darth Melkert deze oplossing verzonnen voor het imperium.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:22 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja, okay, de opnieuw uitgebrachte versies zien er inderdaad een stuk beter uit, maar ik vind het zo vaag dat ze voor hun legers overschakelen van robots naar mensen ipv. andersom.
quote:WF,
Op zaterdag 09 maart 2002 01:21 schreef Seborik het volgende:Met puntoren erop zeker weten.
* Evil wil puntoren voor haar verjaardag van je!!!!
quote:*proest*
Op zaterdag 09 maart 2002 10:38 schreef Evil het volgende:[..]
WF,
![]()
I'll see what I can do.
quote:Ik ga nog geen auto kopen denk ik... is veel te duur...
Op zaterdag 09 maart 2002 14:08 schreef Evil het volgende:
Seborik, hebbie al een auto op het oog????
Of had je die al voordat je je rijbewijs haalde????
Wel mag ik af en toe de auto van m'n ouders gebruiken.
Heb jij al iets gezien?
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 10:38 schreef Evil het volgende:[..]
WF,
![]()
quote:Hebben hier geen auto, dus als ik ergens heen wil heb ik er wel 1 tje nodig....
Op zaterdag 09 maart 2002 14:44 schreef Seborik het volgende:Ik ga nog geen auto kopen denk ik... is veel te duur...
Wel mag ik af en toe de auto van m'n ouders gebruiken.
Heb jij al iets gezien?
Ga een VW Polo kopen....
quote:Leuk! Zo'n soort hebben m'n ouders ook, weet alleen niet zeker of het een polo is.
Op zaterdag 09 maart 2002 15:57 schreef Evil het volgende:[..]
Hebben hier geen auto, dus als ik ergens heen wil heb ik er wel 1 tje nodig....
Ga een VW Polo kopen....
quote:Wordt een witte, en heb hem al praktisch gekocht, moet alleen nog een proefritje maken (maar daar verwacht ik nie echt veel bijzonders van) en dan nog overschrijven....
Op zaterdag 09 maart 2002 16:06 schreef Seborik het volgende:
Ben je al wezen kijken en wat voor kleur wordt het?
quote:Mooi!
Op zaterdag 09 maart 2002 16:08 schreef Evil het volgende:[..]
Wordt een witte, en heb hem al praktisch gekocht, moet alleen nog een proefritje maken (maar daar verwacht ik nie echt veel bijzonders van) en dan nog overschrijven....
quote:Zij liever dan ik!!!!
Op zaterdag 09 maart 2002 17:19 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mijn moeder gaat haar roze Twingo verkopen en een knalgele Fiat Seicento Sporting ABARTH kopen.Dat ding is zo ongelooflijk gaaf!
quote:Hoe bedoel je?
Op zaterdag 09 maart 2002 17:53 schreef Evil het volgende:[..]
Zij liever dan ik!!!!
quote:Okee, maar dan moet Seborik maar niet kijken:
Op zaterdag 09 maart 2002 10:31 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Laat zien!!!
SPOILER FOR A CERTAIN METAL VULCAN
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
en nog wat van Shinzon, B-9 en Picard:
ZIN IN!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
/SPOILERS F.A.C.M.V
Seborik kan weer z'n ogen opendoen.
quote:KOEL!
Op zaterdag 09 maart 2002 16:08 schreef Evil het volgende:[..]
Wordt een witte, en heb hem al praktisch gekocht, moet alleen nog een proefritje maken (maar daar verwacht ik nie echt veel bijzonders van) en dan nog overschrijven....
quote:Maar het ging toch nog over de Romulans?
Op zaterdag 09 maart 2002 18:48 schreef Summoner het volgende:
Hehe, Shinzon lijkt wel wat op Pinhead van Hellraiser...
quote:Neen, op de plaatjes die ik gepost heb zijn geen Romulans te zien, slechts de Remans (een ras afgeleid van de Romulans OF een onderworpen ras), B9, Picard en Shinzon (de "nemesis van de captain).
Op zaterdag 09 maart 2002 22:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Maar het ging toch nog over de Romulans?
Toch maar ff kijken?
quote:Jazekers! Al gedaan.
Op zaterdag 09 maart 2002 23:33 schreef Downer het volgende:
doen er nog metalheads mee met de FOK!100 2002 ?
Maar ik verwacht weinig van mijn lijst terug te zien in de uitslag.
quote:Nee, ik ben sterk.
Op zaterdag 09 maart 2002 23:56 schreef Summoner het volgende:
Toch maar ff kijken?
quote:Oh ja, even over nadenken.
Op zaterdag 09 maart 2002 23:33 schreef Downer het volgende:
doen er nog metalheads mee met de FOK!100 2002 ?
quote:Jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk!
Op zaterdag 09 maart 2002 23:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, ik ben sterk.
quote:Oh mooi!
Op zondag 10 maart 2002 00:02 schreef Summoner het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk A Night at the Opera binnen gekregen!
Ik ga volgende week ervoor naar De Waterput, gelijk voor de remasters van JP en de nieuwe Running Wild en andere leuke cd's die ze vast wel hebben liggen.
quote:daarom moeten er ook meer uit dit topic meedoen
Op zaterdag 09 maart 2002 23:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Jazekers! Al gedaan.
Maar ik verwacht weinig van mijn lijst terug te zien in de uitslag.
quote:heb ik vanmiddag gekocht
Op zondag 10 maart 2002 00:02 schreef Summoner het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk A Night at the Opera binnen gekregen!
en al geluisterd? jij had nog niks gehoord toch?
quote:Seborik gaat flink geld uitgeven!!!
Op zondag 10 maart 2002 00:03 schreef Seborik het volgende:[..]
Oh mooi!
Ik ga volgende week ervoor naar De Waterput, gelijk voor de remasters van JP en de nieuwe Running Wild en andere leuke cd's die ze vast wel hebben liggen.
quote:Ik heb hem een keer geluisterd.
Op zondag 10 maart 2002 00:07 schreef Downer het volgende:[..]
heb ik vanmiddag gekocht
en al geluisterd? jij had nog niks gehoord toch?
Ik kende het nummer And then there was silence al van de single.
Ik denk dat dat wel mijn favo nummer is van het nieuwe album, vanwege de epische stijl en de afwisseling. Heel goede compositie.
Maar ja, ik heb het album nog maar eenmaal gedraaid dus dit is mischien wat voorbarig.
quote:ochetnds?
Op zondag 10 maart 2002 00:12 schreef Ultrawuft het volgende:
bah, waarom ga ik ook half 12 ochetnds al naar feestjes toe.
weer flink bier gedronken?
quote:Groeien jochie.
Op zondag 10 maart 2002 00:03 schreef Summoner het volgende:[..]
Jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk!
quote:van de remasters hoef ik er nog maar 2 dus dat valt wel mee en even kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben
Op zondag 10 maart 2002 00:08 schreef Summoner het volgende:[..]
Seborik gaat flink geld uitgeven!!!
quote:is ook erg mooi nummer
Op zondag 10 maart 2002 00:11 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb hem een keer geluisterd.
Ik kende het nummer And then there was silence al van de single.
Ik denk dat dat wel mijn favo nummer is van het nieuwe album, vanwege de epische stijl en de afwisseling. Heel goede compositie.
Maar ja, ik heb het album nog maar eenmaal gedraaid dus dit is mischien wat voorbarig.
maar hele album is goed, kheb (nog) nie echt een favo nummer.
quote:Wat vind je van Battlefield?
Op zondag 10 maart 2002 00:20 schreef Downer het volgende:[..]
is ook erg mooi nummer
maar hele album is goed, kheb (nog) nie echt een favo nummer.
In Precious Jerusalem zit trouwens een klein stukje Jesus Christ Superstar.
quote:Hoeveel liter heb je gedronken?
Op zondag 10 maart 2002 00:17 schreef Ultrawuft het volgende:
hngr ja...ik weet de reden ook weer..het was gratis
quote:You know I'm glad you're an engineer. With tact like that you'd make a lousy psyciatrist.
Op zondag 10 maart 2002 00:18 schreef Seborik het volgende:[..]
Groeien jochie.
quote:En daarom word ik ook psycholoog ipv psychiater.
Op zondag 10 maart 2002 00:24 schreef Summoner het volgende:[..]
You know I'm glad you're an engineer. With tact like that you'd make a lousy psyciatrist.
quote:hmm. ff denken.
Op zondag 10 maart 2002 00:22 schreef Summoner het volgende:[..]
Hoeveel liter heb je gedronken?
3 flesjes per uur gemiddeld.
0.99 x 11 = euh bijna 11???
maar ik kan er iets naastzitten hootr.
quote:Ik moet nodig wat van die remasters kopen. Maar voorlopig moet ik flink rustig aan doen met geld, zeker zolang ik nog geen baantje heb.
Op zondag 10 maart 2002 00:18 schreef Seborik het volgende:[..]
van de remasters hoef ik er nog maar 2 dus dat valt wel mee en even kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben
Daarnaast: binnenkort Endgame op video, Broken Bow op video, TMP DE op DVD en TNG season 1 op DVD!!!!
quote:Ik krijgt volgende week TNG compleet op 31 cd's.
Op zondag 10 maart 2002 00:26 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik moet nodig wat van die remasters kopen. Maar voorlopig moet ik flink rustig aan doen met geld, zeker zolang ik nog geen baantje heb.
Daarnaast: binnenkort Endgame op video, Broken Bow op video, TMP DE op DVD en TNG season 1 op DVD!!!!
hoop ik.
iemand die ik ken heeft ze namelijk.
[edit]
veel brakke typo's
[Dit bericht is gewijzigd door Ultrawuft op 10-03-2002 00:29]
quote:Da's... best wel wat.
Op zondag 10 maart 2002 00:25 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
hmm. ff denken.
half 12 tot half 11 is ongeveer 11 uur.3 flesjes per uur gemiddeld.
0.99 x 11 = euh bijna 11???
maar ik kan er iets naastzitten hootr.
Als ik zoveel zuip moet ik constant naar de plee! Heb je veel gevreten ofzo een flinke bodem voor het bier opgebouwd? Help bij mij altijd wel.
quote:Oh ja, die was ik even vergeten.
Op zondag 10 maart 2002 00:26 schreef Summoner het volgende:
quote:O, ik wist niet dat jij ook ST liefhebber was. Altijd leuk om te weten te komen.
Op zondag 10 maart 2002 00:27 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Ik krijgt volgende week TNG compleet op 31 cd's.
hoop ik.
iemand die ik ken heeft ze namelijk.
[edit]
veel brakke typo's
Is het DivX?
quote:euh, gewoon eerst nasi schransen.. en dan gewoon gezellig door tikken en maar door pilsen.. maar na loopt van tij is het eerste bier ook weer weg dus, valt het allemaal wel redelijk mee.
Op zondag 10 maart 2002 00:28 schreef Summoner het volgende:[..]
Da's... best wel wat.
Als ik zoveel zuip moet ik constant naar de plee! Heb je veel gevreten ofzo een flinke bodem voor het bier opgebouwd? Help bij mij altijd wel.
OP vakantie ging er makkelijk een krat per man per dag erdoor en daarna nog naar de kroeg.
maar volgens mij haalde ik 3 per uur op het laatst ook niet meer..zet maar 9 liter totaal ofzo.
iig teveel.
heb de hele treinreis geslapen, door de conduceur uit de trein gehaalt
ach ja, soms moet het gewoon even.
quote:niet alles.
Op zondag 10 maart 2002 00:31 schreef Summoner het volgende:[..]
O, ik wist niet dat jij ook ST liefhebber was. Altijd leuk om te weten te komen.
Is het DivX?
heb alles van enterprise tot nu toe ook op mpg (pre air's)
quote:Weet ik, maar ik had geen 'witty' quote met betrekking op psycholoog.
Op zondag 10 maart 2002 00:25 schreef Seborik het volgende:[..]
En daarom word ik ook psycholoog ipv psychiater.
quote:Mee eens. Ik ga volgende week zaterdag dit soort dingen doen, aangezien een kameraad van me dan jarig is. Hips.
Op zondag 10 maart 2002 00:32 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
OP vakantie ging er makkelijk een krat per man per dag erdoor en daarna nog naar de kroeg.maar volgens mij haalde ik 3 per uur op het laatst ook niet meer..zet maar 9 liter totaal ofzo.
iig teveel.
heb de hele treinreis geslapen, door de conduceur uit de trein gehaaltach ja, soms moet het gewoon even.
quote:Het valt me op dat van die pakweg 8 mensen die "hier" regelmatig komen, er 4 star trek liefhebber zijn. Zullen metal en ST dan toch een mysterieuse verbinding hebben...
Op zondag 10 maart 2002 00:33 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
niet alles.
ja ik houdt van startrekheb alles van enterprise tot nu toe ook op mpg (pre air's)
quote:ik hdenk ut
Op zondag 10 maart 2002 00:40 schreef Summoner het volgende:[..]
Het valt me op dat van die pakweg 8 mensen die "hier" regelmatig komen, er 4 star trek liefhebber zijn. Zullen metal en ST dan toch een mysterieuse verbinding hebben...
maar ik ga maffe. tot morrege
quote:ja ook erg mooi nummer
Op zondag 10 maart 2002 00:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Wat vind je van Battlefield?
quote:ja las ik laatst hier jah
In Precious Jerusalem zit trouwens een klein stukje Jesus Christ Superstar.
cd kostte trouwens 17 Euro, later zag ik hem ook voor 21,99 dus zit aardig verschil in.
quote:Vind hem wel erg goed, erg vrolijk wel, misschien samen met And Then There Was Silence.
Op zondag 10 maart 2002 00:43 schreef Downer het volgende:[..]
ja ook erg mooi nummer
jouw favo?
quote:Poeh dat scheelt nogal wat.
cd kostte trouwens 17 Euro, later zag ik hem ook voor 21,99 dus zit aardig verschil in.
* Evil is in bezit van een witte Polo en crosst nu heel NL rond....
Kijkt u dus goed uit voordat u uw huis verlaat!!!!
of houdt u de berichten op de radio goed in de gaten
*Einde Algemene Waarschuwing*
quote:* Ultrawuft regelt een straatverbod
Op zondag 10 maart 2002 13:26 schreef Evil het volgende:
*Algemene Waarschuwing** Evil is in bezit van een witte Polo en crosst nu heel NL rond....
btw gefeliciteerd met je nieuwe auto
of je eerste auto kan ik bet zeggen
quote:
Op zondag 10 maart 2002 13:26 schreef Evil het volgende:
*Algemene Waarschuwing** Evil is in bezit van een witte Polo en crosst nu heel NL rond....
zal de berichten over spookrijders goed luisteren
Leuk Evil
heb je cd-speler erin? of net als ik nog ouderwetse bandjes?
quote:Is geen nieuwe auto meer, maar wel mn eerste....
Op zondag 10 maart 2002 13:46 schreef Ultrawuft het volgende:* Ultrawuft regelt een straatverbod
btw gefeliciteerd met je nieuwe auto
of je eerste auto kan ik bet zeggen
quote:Is nog 1tje met casettebandjes....
Op zondag 10 maart 2002 13:49 schreef Downer het volgende:
zal de berichten over spookrijders goed luisteren
Leuk Evil
heb je cd-speler erin? of net als ik nog ouderwetse bandjes?
Overkill; wat een verloren parel. "Bloodletting" vond ik niet zo, maar voor de rest een geweldige band. Ze spelen zo geweldig strak en beheerst.
quote:Jaja....
Op zondag 10 maart 2002 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
Elimination! EE-limination! Elimination! EE-limination!
Eliminate the right,
Eliminate the wrong,
Eliminate the weak,
Eliminate the strong,
Eliminate your feelings,
Eliminate too late,
Eliminate your hope,
Eliminate, eliminate!!!Overkill; wat een verloren parel. "Bloodletting" vond ik niet zo, maar voor de rest een geweldige band. Ze spelen zo geweldig strak en beheerst.
Ooww, euhh, in plaats van puntoren mogen het ook legen casettebandjes van 90 min. worden.... (kan ik mn cd's overnemen en in de auto afspelen)
quote:Dank je....
Op zondag 10 maart 2002 22:14 schreef Summoner het volgende:
Evil gefeli met de auto!Overkill vind ik ook wel gaaf.
Jij woont toch in Friesland??
Waar ongeveer??
quote:Ik woon in het dorp Noordwolde, het ligt vlakbij Wolvega en vlak bij de grens Friesland/Drenthe. Hoezo?
Op zondag 10 maart 2002 22:17 schreef Evil het volgende:[..]
Dank je....
![]()
Jij woont toch in Friesland??
Waar ongeveer??
quote:Dan had je mazzel....
Op zondag 10 maart 2002 22:21 schreef Summoner het volgende:Ik woon in het dorp Noordwolde, het ligt vlakbij Wolvega en vlak bij de grens Friesland/Drenthe. Hoezo?
Was gisteravond nog in Leeuwarden met de auto....
quote:Nah, had je mooi ff langs kunnen komen.
Op zondag 10 maart 2002 22:23 schreef Evil het volgende:[..]
Dan had je mazzel....
Was gisteravond nog in Leeuwarden met de auto....
![]()
Waarom was je helemaal in Leeuwarden dan?
quote:Doe ik wel een volgende keer....
Op zondag 10 maart 2002 22:25 schreef Summoner het volgende:Nah, had je mooi ff langs kunnen komen.
Waarom was je helemaal in Leeuwarden dan?
Was ff een proefritje aan het maken naar de Pannekoekenboot daar....
quote:Ja, die ligt geloof ik ook wel es in Heerenveen. Met wie was je daar heen gegaan dan?
Op zondag 10 maart 2002 22:27 schreef Evil het volgende:[..]
Doe ik wel een volgende keer....
Was ff een proefritje aan het maken naar de Pannekoekenboot daar....
quote:Sad wings of destiny.
Op zondag 10 maart 2002 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
Elimination! EE-limination! Elimination! EE-limination!
Eliminate the right,
Eliminate the wrong,
Eliminate the weak,
Eliminate the strong,
Eliminate your feelings,
Eliminate too late,
Eliminate your hope,
Eliminate, eliminate!!!
quote:Met Ralph, mn beste vriend....
Op zondag 10 maart 2002 22:28 schreef Summoner het volgende:Ja, die ligt geloof ik ook wel es in Heerenveen. Met wie was je daar heen gegaan dan?
Gaan er heel vaak heen....
De Scandinavische landen hebben een veel betere smaak in "pop" muziek. Daar krijgt Metal (zelfs extreme metal) de waardering die hier ver te zoeken is...
quote:Hehe, als ik "Ralph" hoor moet ik altijd denken aan dat ventje uit de Simpsons.
Op zondag 10 maart 2002 22:30 schreef Evil het volgende:[..]
Met Ralph, mn beste vriend....
Gaan er heel vaak heen....
Maar dit was de eerste keer dat jij reed. Vond je het ook moeilijk om zo'n stuk te rijden.?
quote:COOL!!!!!!
Op zondag 10 maart 2002 22:30 schreef Summoner het volgende:
"Dimmu Borgir hebben een Grammy gewonnen, een Noorse wel te verstaan, voor hun album "Puritanical Euphoric Misanthropia" binnen de categorie metal/hardrock. Andere kanshebbers waren o.a. Emperor en Borknagar."
Bron: Metalfan.nlDe Scandinavische landen hebben een veel betere smaak in "pop" muziek. Daar krijgt Metal (zelfs extreme metal) de waardering die hier ver te zoeken is...
Maar die landen hebben dan ook de beste bands....
quote:Gelukkig is mijn Ralph anders....
Op zondag 10 maart 2002 22:32 schreef Summoner het volgende:Hehe, als ik "Ralph" hoor moet ik altijd denken aan dat ventje uit de Simpsons.
Maar dit was de eerste keer dat jij reed. Vond je het ook moeilijk om zo'n stuk te rijden.?
Viel op zich wel mee, maar was blij dat ik de auto neer kon zetten. Terug heeft hij gereden vanwege het slechte weer, en hij weet die auto veel beter dan mij....
quote:No argument there.
Op zondag 10 maart 2002 22:33 schreef Evil het volgende:[..]
COOL!!!!!!
Maar die landen hebben dan ook de beste bands....
![]()
quote:Maar de pannenkoeken waren wel lekker?
Op zondag 10 maart 2002 22:38 schreef Evil het volgende:[..]
Gelukkig is mijn Ralph anders....
![]()
Viel op zich wel mee, maar was blij dat ik de auto neer kon zetten. Terug heeft hij gereden vanwege het slechte weer, en hij weet die auto veel beter dan mij....
quote:Zoals altijd....
Op zondag 10 maart 2002 22:40 schreef Summoner het volgende:Maar de pannenkoeken waren wel lekker?
Maar ik ga lekker naar mn grafkistje toe, en morgen weer verder....
Truste....
Een leuke site waar je een website kunt opgeven die dan volledig tot porno site getransformeerd wordt!
quote:Idd. De productie had echter wat grover gekund.
Op zondag 10 maart 2002 23:03 schreef Summoner het volgende:
Ben na enkele luisterbeurten best wel tevreden over A Night at the Opera. Een zeer sterk album, al kan ik nog niet zeggen op welke plaats hij komt te staan in de lijst van favo BG albums...
quote:Siegfried. Downloaden.
Op maandag 11 maart 2002 08:57 schreef Summoner het volgende:
a.m. b.o.r.e.d.
quote:kan helaas niet. doe vanavond wel als ik thuis ben.
Op maandag 11 maart 2002 09:03 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Siegfried. Downloaden.
quote:Niet helemaal. Ook niet echt gothic. Moet je horen. Drie mensen doen de zang. Een grom-figuur, een gewone zanger en onze geliefde
Op maandag 11 maart 2002 09:05 schreef Summoner het volgende:[..]
kan helaas niet. doe vanavond wel als ik thuis ben.
power metal toch?
Nummers: "Schwarzer Engel", "Hexenblut", "Die Rabenschlacht", "Drachenherz" en mijn fav: "Walpurgisnacht".
Sandra Schleter zit trouwens ook bij de Oostenrijkse WT; Dreams of Sanity.
quote:Klinkt interessant. Dus er zitten ook grunts bij? Beter.
Op maandag 11 maart 2002 09:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Niet helemaal. Ook niet echt gothic. Moet je horen. Drie mensen doen de zang. Een grom-figuur, een gewone zanger en onze geliefde
Sandra Schleter
![]()
Nummers: "Schwarzer Engel", "Hexenblut", "Die Rabenschlacht", "Drachenherz" en mijn fav: "Walpurgisnacht".
Sandra Schleter zit trouwens ook bij de Oostenrijkse WT; Dreams of Sanity.
Leuke band: Tuatha de Danann (ongeveer)
Lijkt wel een beetje op Elvenking.
quote:Een beetje CoB gegrom dus.
Op maandag 11 maart 2002 09:18 schreef Summoner het volgende:[..]
Klinkt interessant. Dus er zitten ook grunts bij? Beter.
Ik houd wel van meerstemmige zang.Leuke band: Tuatha de Danann (ongeveer)
Lijkt wel een beetje op Elvenking.
quote:Nee, nog niet, maar de sollicitatieronde is nog niet ten einde. Het aantal reacties valt erg tegen vind ik.
Op maandag 11 maart 2002 09:22 schreef Summoner het volgende:
Witch heb je al een nieuwe co-moderator?
quote:Ovcer twee weken. Je zult eerst moeten teren op Run To The Hills.
Op maandag 11 maart 2002 11:02 schreef Seborik het volgende:
Was Rock in Rio ook al uit?
quote:Nou dat moet dan maar.
Op maandag 11 maart 2002 11:29 schreef Kipman het volgende:[..]
Ovcer twee weken. Je zult eerst moeten teren op Run To The Hills.
Seborik ik heb net Endgame gekocht!!!!
strax kijken! Hij is dus al uit.
En een cdtje van Dvorak. Vind je dat ook tof?
quote:Ah cool.
Op maandag 11 maart 2002 14:33 schreef Summoner het volgende:
Heudie!Seborik ik heb net Endgame gekocht!!!!
![]()
strax kijken! Hij is dus al uit.
En een cdtje van Dvorak. Vind je dat ook tof?
Ja Dvorak is ook tof. Welke cd? Symfonie no.9?
quote:
Op maandag 11 maart 2002 15:10 schreef Seborik het volgende:[..]
Ah cool.
Ja Dvorak is ook tof. Welke cd? Symfonie no.9?
Neu, iets van slavonic dances en iets met een "witch".
De cd ligt boven en dat is te ver weg.
quote:Het zijn er dus 2 en ik heb ze alle twee. Alles voor onze Cliff
Op maandag 11 maart 2002 19:15 schreef Seborik het volgende:
Heb je ze alledrie?
En RTTH live klinkt erg goed. Vooral dat kwart miljoen koppen tellende publiek is erg indrukwekkend
quote:Burton?
Op maandag 11 maart 2002 21:14 schreef Kipman het volgende:[..]
Het zijn er dus 2 en ik heb ze alle twee. Alles voor onze Cliff
quote:Dvorak, Brahms, Wagner, Tchaikovsky, sommige stukken van Beethoven, wat werken van Liszt.
Op maandag 11 maart 2002 22:30 schreef Summoner het volgende:
Seborik, ik merk dat ik Classical toch ook wel een interessant genre vind. Kun je me nog wat tips geven? Ik houd vooral van de wat zware, bombastische variant.
quote:Wagner heb ik ook al muziek van, maar schreef Brahms niet voornamelijk van die zoete pianomuziek?
Op maandag 11 maart 2002 22:34 schreef Seborik het volgende:[..]
Dvorak, Brahms, Wagner, Tchaikovsky, sommige stukken van Beethoven, wat werken van Liszt.
"Requiem for Methuselah" (TOS) en "Galaxy's Child" (TNG). Daar haal ik m'n info vandaan.
quote:De muziek van Brahms is een stuk veelomvattender dan alleen pianomuziek, luister eens naar "Ein deutsches Requiem."
Op maandag 11 maart 2002 22:36 schreef Summoner het volgende:[..]
Wagner heb ik ook al muziek van, maar schreef Brahms niet voornamelijk van die zoete pianomuziek?
"Requiem for Methuselah" (TOS) en "Galaxy's Child" (TNG). Daar haal ik m'n info vandaan.
ik gaat ff maffen en dan kan ik morgen weer lekker babbelen hiero
was weer veels te gezellig in de vb.
quote:dat weekend ben ik op Summer Breeze, waar Nightwish ook staat (de 21e of 22e dan denk ik)
Op maandag 11 maart 2002 12:47 schreef Seborik het volgende:
Nightwish komt 23 augustus ook nog in Hof ter Loo.
even gekeken toen ik zag dat Nightwish 23 augustus dus in Abstgmund staat. 21 augustus Biebob Antwerpen!
Overigens de coverart voor hun nieuwe cd al gezien?
quote:Succes, met deze dag dan.
Op dinsdag 12 maart 2002 08:20 schreef Summoner het volgende:
kutdag voor de boeg.
help!
code:Deze nummers hebben het hoogste gescoord in de poll op de Blind Guardian site voor liedjes die men wilde horen op de tour.The results of our voting are the following:
Mirror Mirror(2473 votes)
The Bard's Song: In the Forest(2060 votes)
Nightfall(1863 votes)
Lord of the Rings(1716 votes)
Imaginations from the Other Side (1533 votes)
Valhalla(1514 votes)
Bright Eyes(1514 votes)
Time Stands Still (at the Iron Hill) (1461 votes)
Time What is Time(1346 votes)
Majesty(1250 votes)
quote:En die komen precies overeen met wat ik gestemd heb
Op dinsdag 12 maart 2002 09:17 schreef Seborik het volgende:
Deze nummers hebben het hoogste gescoord in de poll op de Blind Guardian site voor liedjes die men wilde horen op de tour.
quote:Blaze - Tenth Dimension
Op dinsdag 12 maart 2002 14:28 schreef Ultrawuft het volgende:
Hmm, ik wil nogeen paar cd's kopen deze week alleen weet nogn iet welke...bah.
Maar ik kan bv ook 2 budget cd's gaan halen..
maar daar is ook weer zoveel keus uit
quote:Priest remasters wordt het dus!
Op dinsdag 12 maart 2002 14:34 schreef Ultrawuft het volgende:
Die van Blaze staat wel redelijk hoog op mijn rijtje hiero.Maar ik kan bv ook 2 budget cd's gaan halen..
maar daar is ook weer zoveel keus uit
quote:die Iron Maiden singles
Op dinsdag 12 maart 2002 14:30 schreef Tokus het volgende:[..]
Blaze - Tenth Dimension
nieuwe Priest remasters
Morifade - Imaginarium (ow nee komt pas in april uit)
Mercenary - Everblack
Nieuwe Rhapsody eind v/d week
eeehm....
Misschien Blizzard of OZZ maar die kan ik echt nergens vinden.
quote:Indeed. Moet ik ook es wat van aanschaffen.
Op dinsdag 12 maart 2002 19:17 schreef FLIPNEUS het volgende:
Beetje laat misschien, maar Fantômas is echt cool.
quote:nee, ga hem morgen kopen (denk ik)
Op dinsdag 12 maart 2002 19:13 schreef Summoner het volgende:
Heeft Seborik Endgame al gezien?
quote:Engerd.
Op dinsdag 12 maart 2002 20:02 schreef Summoner het volgende:
onerodetoasabaydefendersofthefaiththenumberofthebeastan
dthentherewassilencetheusurperkingofthedeadholeinthesky
ridersofthelisheisthedarkimaliveashieldwithanironfaceba
ttlesinthenorthsevethsonofaseventhsonstonedeafintheusam
asterofthewindthewayofthewarriorunleashedaxeagethecogne
tahouseofcourtlywitcheslieswestofcountymeathsettingsune
denbeastchildrenofthedamnedcosmickeystomycreationandtim
esiamtheblackwizardsforallthosewdodiedwelcometohellmeta
lwarriorcanisitnexttoyougirlwheredeadangelsliethedragon
slayerkillallthewhitepeople
Ik herken er echter titels in van Priest, Maiden, AC/DC, Type-O-Negative, HammerFall, Manowar, At Vance, Venom en misschien ook Motörhead.
quote:Dat meen je toch nie serieus he????
Op dinsdag 12 maart 2002 19:17 schreef FLIPNEUS het volgende:
Beetje laat misschien, maar Fantômas is echt cool.
quote:We aaaaaaaaaaare defeeeeeeeeenders oooooooooooof the faaaaaaaaaaaaith.
Op dinsdag 12 maart 2002 20:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Engerd.
Ik herken er echter titels in van Priest, Maiden, AC/DC, Type-O-Negative, HammerFall, Manowar, At Vance, Venom en misschien ook Motörhead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |