Ik wilde hem ook al meenemen, kleine Niekquote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat maakt dat ik zijn mamma wil zijn
Het doet een hevig beroep op mijn adoptieve gevoel
quote:Op maandag 28 april 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Oh lekker Ing! Ik moet nog even een dagje (en een half) werken om dat te kunnen zeggen
Spannend hier, Heer G heeft ontslag genomen zonder dat hij al een nieuwe baan heeft
Hij hoeft alleen morgen nog te werken en dan kan hij daarna thuisblijven. We hadden de laatste twee weken van mei toch al vakantie en hij heeft er nog wat vrije dagen voor geplakt. Het is wel erg snel allemaal, even wennen
In Dolfinarium gebeurde dat dagelijks, C. hond, C leeuw, etcetcetc das idd 1x grappig, misschien zelfs een paar keer, maar als dat 7 dagen in de week minstens 10x per dag gebeurt wordt dat wel snel minder hoorquote:Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef Greys het volgende:
*Gniffel*
Flauw, maar ik moet er stiekem toch om lachen
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Gi_Raffe___.html
En dit is om te smeltenKijk die foto!
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_weer__.html?p=11,2
onder de bank misschien ?quote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Het ruikt hier trouwens weer naar dooie muis. Kan alleen niks vinden.
En ik ben fris gedouched dus dat kan het ook niet zijn. EW is niet thuis dus zijn schoenen kunnen het OOK niet zijn
Ik probeer er ook zoquote:
Jezusquote:Op maandag 28 april 2008 20:00 schreef Morretje het volgende:
Oh enne... weten jullie nog? Dat ik een paar weken geleden naar Stadskanaal moest omdat er 'crisis' was? Afgelopen zaterdag heeft mijn broertje zich het ziekenhuis in weten te drinken..
ow dearquote:Op maandag 28 april 2008 20:00 schreef Morretje het volgende:
Oh enne... weten jullie nog? Dat ik een paar weken geleden naar Stadskanaal moest omdat er 'crisis' was? Afgelopen zaterdag heeft mijn broertje zich het ziekenhuis in weten te drinken..
Tuurlijk komt het goed. Hij heeft expertise op een bepaald vlak.quote:Op maandag 28 april 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer er ook zoover te denken, het komt allemaal wel goed, toch?
![]()
Hoe oud istie?quote:Op maandag 28 april 2008 20:10 schreef Morretje het volgende:
Oh, hij mocht zondagochtend alweer naar huis.. We zijn nu aan het bedenken hoeveel promille hij nu eigenlijk in z'n bloed had, maar komen er niet echt uit.. Ik heb ook nog niet het idee dat hij er wat van geleerd heeft, Koninginnenacht is in Stadskanaal ook altijd groot feest..
Toen de kitjes er net waren netjes om de zoveel weken ontwormen en eens in de 3 maanden ontvlooien. Nu moeten ze ontvlooid worden en hebben ze weer een keer een wormenkuurtje nodig. Ze komen hier de tuin niet uit en de buuf heb ik verboden om eten over het hek te gooien/erdoorheen te proppen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:48 schreef Morretje het volgende:![]()
Stomme vraag misschien, maarre, hoe vaak doen jullie dat bij je katten, ontvlooien en ontwormen?
ik ook. Gister gekochtquote:Op maandag 28 april 2008 21:57 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
@Greys, mijn mening over het gebeurde weet je dus begin ik er maar niet weer over maar........![]()
@Morretje, sterkte, ik hoop dat de jongeman in kwestie snel tot het inzicht komt dat drank vooral niet de oplossing is van je problemen.
@Nok, knijper nodig? Ik heb ze in allerlei hippe kleurtjes.
Greys Anatomy gemistquote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Zo heerlijk even Greys gekeken en zitten snotteren, toen me weer al hardlopend () door de buurt geploegd en daarna lekker wezen douchen en nu in pyama op de bank.
Slaap lekker Nok
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |