te fokkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Morretje het volgende:
Zondag werken..![]()
Zit nu lekker met dinnetje en mams op de bank..
Nee!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef nokwanda het volgende:Ik ga naar bed. Nog voor Morrie
![]()
.
Echt waar!!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef senesta het volgende:
Ik kan het SC topic van Greys nergens vinden
Ik lig echt niet voor 1 uur, da's voor mij bijtijdsquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef Morretje het volgende:
He, maar Ing, je wilde toch bijtijds in bedje?
Toedeloe...![]()
![]()
Truttebolquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef senesta het volgende:
Ik kan het SC topic van Greys nergens vinden
Dan weet ik waar ik je aan kan herkennen de 8stequote:Op zaterdag 26 april 2008 18:20 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo!![]()
wat een rust hier. Heb zelf lekker de hele middag met m'n kont op een terras gezeten en heb nu een rooie neus
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik je aan kan herkennen de 8ste
Hier net thuis, gewassen en omgekleed. Dinnetje is zo hier.
Nee. Zullen wij daar verandering in brengen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
Is er eigenlijk al een volgende meet in de planning?
volgens de dokter die ik ooit eens heb gevraagd is dat echt enkel de bedoeling bij reizigers diarree. Aangezien het niet zo al te best voor je darmen is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, Loperamide werkt echt super! Gewoon heel goedkoop te halen bij de apotheek en drogist zelfs geloof ik.
Als ik op vakantie ging en er een excursie van een hele dag gepland stond nam ik soms zo'n pilletje (door mijn vriendin en ik toen liefdevol 'de anti-kak-pillen' genoemd) zodat we zeker wisten dat we de hele dag niet naar het toilet hoefden![]()
Zodat we geen enge vakantie-schijterij-taferelen in de bus in een ver land kregen.
Daar zijn ze vast niet voor bedoeld, maar het werkte wel
Nou, dan ga ik dat toch maar halen. En hoe zit het met eten dan? Mag ik wel eten? zoals brood enzoot?quote:Op zondag 27 april 2008 09:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...het was idd best fris vannacht ja.
Maar het was wel gezellie dus Nok?![]()
Q, loperamide is ook voor virale diarree. Als je een buikgriepje hebt kan dat best een week duren.
Gewoon goed blijven drinken in kleine hoeveelheden, loperamide en evt. ORS nemen.
Je valt vast wel lekker af![]()
En voedselvergiftiging duurt geen 5 dagen hoor...
Ik vind het vre-se-lijk! Echt bah, gadverjakkie ieuwwwwquote:Op zondag 27 april 2008 11:11 schreef Morretje het volgende:
Ing...Gelukkig ben ik hier degene die wel van een beetje tuinieren houdt.. Anders kwam het er hier ook niet van..
Wat doet meneer I. op een rommelmarkt trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |