Wat een achterlijke vraag. "luister je over 10 jaar nog steeds naar hardcorequote:Op donderdag 19 juni 2008 01:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb best vaak dat mensen me vragen of ik over 10 jaar of later nog steeds naar hardcore luister. Ze kunnen zich het gewoon niet voorstellen als ik zeg dat het er waarschijnlijk niet meer uit zal gaan. Ondertussen luister ik zo'n 5 jaar naar hardcore
Ondertussen is hardcore voor mij gewoon de normaalste muziek van de wereld. En ik vergeet dan soms ook wel eens dat andere mensen dat vaak niet zo tof vinden als ik hardcore aanzet....![]()
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een achterlijke vraag. "luister je over 10 jaar nog steeds naar hardcore". Ik ga toch ook niet aan hun vragen "luister jij over 10 jaar nog naar Usher"
Ik ben het hiermee eens. Ja, ik luister 'pas' 4 jaar naar hardcore maar ben het ermee eens dat het meer dan muziek alleen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:01 schreef Tarabass het volgende:
Die mensen die dat zeggen zijn diezelfde mensen die nu naar sensation white of black gaan en dansen op nummers die ze eerst als belachlijk bestempelde toen het (al jaren geleden) onder de noemer hardcore stond. Die mensen luisteren er ook niet naar omdat ze er gevoelens bij hebben maar omdat het stoer zou zijn. Ik noem het altijd de identiteitscrisis waar ze in zitten..
Ik ben zelf 28, produceer hardcore en de meeste producers zijn boven de dertig. Ik krijg kippevel bij sommige ouwe klappers en sommige weet zelfs een gevoelige snaar te raken bij me. En ik weet zeker dat ze dat over twintig jaar nog doen. Maar wat heb ik een hekel aan die hippe mensen die meelopen en vier jaar later (lekker objectief ook) nummers als mooi beschouwen omdat het hip zou zijn. Flikker op, je verpest mijn scene
Lekker hoor. Ophidian 1 keer gezien, weet alleen niet meer welk feestquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag EA en Ophidian in't dorp hier naast(Mondial in Beek, voor de kenners
)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:29 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap deze topictitel niet echt :S
Voor zover ik weet bestaad Hardcore nogsteeds uit raggende gitaren, snoeiharde drums, en agressieve teksten.
Sinds waneer wordt hardcore gemaakt met computers
2 Uninterested - I Don't Care (Lenny D rmx)quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand een nummer met alleen de tekst "I don't care"?
http://media.putfile.com/i-dont-care-96 dit is hem
bvd
btw, fijne overgang hé?.... Charly Lownoise
Ja klopt. Heb onlangs de dvd bij z'n eerste album bekeken en z'n ideeen over hoe hij die muziek maakte en de beelden van de feesten (ML, Club r_aW) maken je dan weer erg nieuwsgierig naar z'n nieuwe werk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef fathank het volgende:
Heb hem binnen, ff vlug geluisterd en klonk wel lekker. Je moet er van houden maar dat weet je natuurlijk van te voren.
Thanks!quote:2 Uninterested - I Don't Care (Lenny D rmx)
En 2 Uninterested is a.k.a. Tekno Mafia a.k.a. Flamman & Abraxas
Welke hardcore is dan de vraagquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:45 schreef Anna-Marie het volgende:
Als je van hardcore houd, gaat dat niet meer weg, en ik kan het weten, ik ben 47..
Vrijdag Tha Playah, Korsakoff, Paul Elstak, Scott Brown en nog een paar in de Peppermill in Heerlenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag EA en Ophidian in't dorp hier naast(Mondial in Beek, voor de kenners
)
Peppermill is niet zo mijn ding. Iets teveel gouden kettingen, zulk volk enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vrijdag Tha Playah, Korsakoff, Paul Elstak, Scott Brown en nog een paar in de Peppermill in Heerlen
Mondialik ken leukere tenten. EA
Gaat avnavond niet door voor mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Peppermill is niet zo mijn ding. Iets teveel gouden kettingen, zulk volk enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |