Nietsman?quote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef freecell het volgende:
NIetsman vraagt of ik Jesse namens hem wil bedanken voor het bedanken van Wurdsje voor het namens mij bedanken van Peterselieman voor het namens mij bedanken van Matje voor het namens mij bedanken van Chipszak voor het namens mij bedanken van Bob. voor het namens mij bedanken van Tara voor het feliciteren van Teigan voor d'r huwelijk wat een spetterend feest gaat worden waar wij als groningentopicers ons allemaal klem gaan lopen zuipen en bruidsmeisjes gaan proberen te versieren.
Ow en of ik Jesse plezier wil wensen bij zijn college.
Bij deze dan!
En het is druk in mijn buik vanavond
Heb je me nodig?quote:Op zondag 27 april 2008 22:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik wilde net zeggen, waar is DaD als ik haar nodig heb
Fokbabyquote:Op zondag 27 april 2008 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je me nodig?.
En ook ik moet even iets doorgeven van nietz:
Hee DaD kun je jezelf even bedanken voor een fijne avond afgelopen week en Marchien namens mij voor het bedanken van Jesse voor het bedanken van Wurdsje voor het namens mij bedanken van Peterselieman voor het namens mij bedanken van Matje voor het namens mij bedanken van Chipszak voor het namens mij bedanken van Bob. voor het namens mij bedanken van Tara voor het feliciteren van Teigan voor d'r huwelijk waar uiteraard een hele spetterende huwelijksnacht op gaat volgen en de zoveelste fokbaby uit voort gaat komen!
Ze noemen me hier frappant en een naarling (en Nietz noemt me gek, zie volgende post)quote:
quote:Kun je DaD even bedanken voor het bedanken van haarzelf en het bedanken van Marchien die namens mij Jesse bedankte voor het bedanken van Wurdsje voor het namens mij bedanken van Peterselieman voor het namens mij bedanken van Matje voor het namens mij bedanken van Chipszak MaxMark is gek want hij leest dit niet door voor het namens mij bedanken van Bob. voor het namens mij bedanken van Tara voor het feliciteren van Teigan voor d'r huwelijk waar uiteraard een hele spetterende huwelijksnacht op gaat volgen en de zoveelste fokbaby uit voort gaat komen
Ik zeg het wel even, het is niet zo hoorquote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze noemen me hier frappant en een naarling (en Nietz noemt me gek, zie volgende post)
Jij moet zeggen dat dat niet zo is
quote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef Bob. het volgende:
Jop! Gefeliciteerd van Nietz!
Van mij ook natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |