In mijn visie bestaat perfectie niet, want er zijn altijd dingen die beter hadden gekund (laadtijden, popup in dit geval)quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee een 10 is JOUW vision van perfectie.
[..]
Jammer dat jou glas altijd half "leeg" is!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
In mijn visie bestaat perfectie niet, want er zijn altijd dingen die beter hadden gekund (laadtijden, popup in dit geval)
Dat kunnen die servers toch nooit aan ?Ik bedoel dan komt er giga data binnen vanwege die cpu's enzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:08 schreef MMaRsu het volgende:
CPU verkeer, politie, alles zit erin,
elke speler kan zelfs zijn eigen wanted level hebben
Schijnt niet te laggen volgens de review... Neem aan dat ze een bepaalde manier hebben gevonden om de pakketjes die verzonden moeten worden zeer klein te maken. Misschien ook dat als mensen elkaar niet zien, dat ze het dan apart berekenen. Dat als je alleen loopt er geen data wordt gedeeld, behalve je positie. En dat als je dan bij iemand anders in de "omgeving" stapt, dat ze dan gesynchroniseerd worden. In dat geval zal de meeste lag voorkomen als iedereen tegelijk bij elkaar staat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat kunnen die servers toch nooit aan ?Ik bedoel dan komt er giga data binnen vanwege die cpu's enzo?
Hoe ze het ook doen,ze doen het daar bij Rockstarquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schijnt niet te laggen volgens de review... Neem aan dat ze een bepaalde manier hebben gevonden om de pakketjes die verzonden moeten worden zeer klein te maken. Misschien ook dat als mensen elkaar niet zien, dat ze het dan apart berekenen. Dat als je alleen loopt er geen data wordt gedeeld, behalve je positie. En dat als je dan bij iemand anders in de "omgeving" stapt, dat ze dan gesynchroniseerd worden. In dat geval zal de meeste lag voorkomen als iedereen tegelijk bij elkaar staat.
quote:EGM
Grand Theft Auto IV - A+, A+, A
Good: World, relationships, story
Bad: Some missions canned, control takes getting used to
PS3 or 360 version: 360 for DLC, PS3 version looks slightly more vibrant and sharp
Dus jij wil zeggen dat er een code OP DE DISK gebakken zit waarmee je kan achterhalen bij welke keten de game is gekocht?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen stomme vraag hoor.
Legaal verkregen kopies bestaan niet, dan heb je gewoon het origineel. Dat is te herkennen aan de disc waar voor MS een speciale digicode op zit, ze kunnen dus als het ware d.m.v. xboxlive zien of 't een legaal verkregen versie is, en waar die vandaan komt. De desbetreffende winkel krijgt vervolgens een boete van 10.000 euro per verkochte release.
Dat wat betreft het bedrag is mij vertelt, ik wil jou ook best geloven.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat er een code OP DE DISK gebakken zit waarmee je kan achterhalen bij welke keten de game is gekocht?![]()
De boete is overigens ¤25.000 totaal wanneer het embargo gebroken wordt door een keten. Niet ¤5000 of 510.000 per verkocht exemplaar.
Dat contract is een aantal keer hier langs gekomen en was naar mijn weten the real deal.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wat betreft het bedrag is mij vertelt, ik wil jou ook best geloven.
Lopen met een avatar uit 2001 is nog triesterquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Scores in letters uitdrukken is zo triest.
Sjek is de man!quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lopen met een avatar uit 2001 is nog triester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |