Nogmaals, te makkelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
die haalt toch niet zo uit naar Ajax of wel, al zou die het wel doen dan heeft hij nog tenminste enig recht van spreken.
Colin is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor een groot aantal tegendoelpunten in het begin van het seizoen toen hij nog vaak speelden. Dus hij moet eerst zelf maar eens presteren voordat hij kritiek gaat geven.
Ik, als ongekende Batistuta fan had um vorig seizoen al "ondekt" en heb toen flink wat van hem gezien. Zowel p2p als compi's.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik had volgens mij toch echt ergens gelezen dat die Moreno zelf graag naar Ajax kwam.
Verder snap ik die hele hype niet zo want jullie gaan me echt niet wijs maken dat jullie hem allemaal regelmatig zien voetballen.
Het verschil is dat ze daarmee wel netjes wachten tot na het seizoen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:52 schreef Ruiseart het volgende:
Wat een ontzettende chaos daar in het lampjesgat![]()
Lijken ze tenminste in één opzicht nog een beetje op Ajax.
Dat is idd zo, zelfs een crisis weten ze daar nog te timen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze daarmee wel netjes wachten tot na het seizoen.
Inderdaad, want het begon al na de 0-2 in Amsterdam schijnt. En nu komt het pas naar buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze daarmee wel netjes wachten tot na het seizoen.
Nogmaals waarom trekt hij zijn bek dan open? als hij zelf nou goed speelde, maar hij staat gewoon ontzettend te prutsen. dan heb je in mijn ogen geen recht om kritiek te leveren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, te makkelijk.
Trainer stelt hem op. Lijkt mij niet dat Colin dat met opzet deed. Hij heeft zichzelf niet gekocht, Ajax kocht hem. Hij stelt zichzelf niet op, Ten Cate deed dat.
Tuurlijk is ie niet goed genoeg en maakt ie fouten, maar dat ie die fouten kan maken is niet zijn schuld.
Je bent toch werknemer van de club die je aantrekt? En het is bij de Jostiband wsl nog bekend dat het binnen Ajax rommelt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nogmaals waarom trekt hij zijn bek dan open? als hij zelf nou goed speelden, maar hij staat gewoon ontzettend te prutsen. dan heb je in mijn ogen geen recht om kritiek te leveren.
Lekker nuttig als het topic bijna vol isquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:28 schreef GieJay het volgende:
Terugvindplayoffs
zal best, maar dan nog geloof ik er geen bal van dat iedereen hem regelmatig ziet spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik, als ongekende Batistuta fan had um vorig seizoen al "ondekt" en heb toen flink wat van hem gezien. Zowel p2p als compi's.
Hij is echt zo goed als je hier leest. Sla deze post maar op voor over 3 seizoenen ofzo.
Dat vind ik niet, als ik mijn baas miljoenen kost dan ga ik vervolgens toch ook niet naar de krant om te zeggen wat een kutbedrijf het is en dat het allemaal slecht is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent toch werknemer van de club die je aantrekt? En het is bij de Jostiband wsl nog bekend dat het binnen Ajax rommelt.
Netjes is het allemaal niet, maar zoals Koster met hem omging ook niet. Kan dan begrijpen dat er irritaties ontstaan.
En je hebt altijd het recht ergens iets van te zeggen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:31 schreef TornadoDK het volgende:
Colin moet gewoon zijn bek houden. die sukkel heeft ons gewoon persoonlijk uit de CL gehouden :
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt vorig jaar was moreno ook al een talent in fifa 07.
quote:Volgens de Spaanse krant AS, die de overgang van Darío Cvitanich naar Ajax als eerste wist te melden, ziet de Amsterdamse club in Diego Forlán de ideale opvolger van Klaas-Jan Huntelaar. Volgens het blad zou zijn club Atlético Madrid niet moeilijk doen, omdat Ajax erg soepel zou zijn geweest in de onderhandelingen over John Heitinga, die De Arena komende zomer voor Atlético verruilt.
Forlán (28) zou ontevreden zijn bij zijn nieuwe club Atlético Madrid. Toen de Uruguayaanse spits afgelopen week gevraagd werd over enig contact met Ajax, zei hij dat het niet ter sprake was maar dat hij Ajax een erg mooie club vindt. Volgens de Spaanse media zou Forlán ongeveer dertig miljoen euro moeten kosten.
Is al gepost jaquote:
Maxi Lopez?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zal best, maar dan nog geloof ik er geen bal van dat iedereen hem regelmatig ziet spelen.
En die verhalen hoor je zovaak dus maar eerst afwachten of het echt wat wordt. Kan me nog herrineren dat iedereen helemaal wild was over zo'n Argentijn(lopez volgens mij), die is toen naar Barcelona gegaan en ik heb er vervolgens nooit niets meer van gehoord.
De Diego Forlán van Manchester United hoef ik niet, de Diego Forlán van Villareal is welkom.quote:
van dat dance4life ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
ajax special op tmf jw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |