PSV heeft meer leipe Mocro Flavour.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is Lange Frans ook Ajacied dan ofzo? Die Ali B is trouwens maar een clubhoer. Deze week was hij weer bij PSV.
Want als je ff 10 ballen schiet op een goal kan je natuurlijk niet anders dan ook PSV supporteren, ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik. Maar ondertussen staat ie er wel. Net als bij NAC Breda en Ajax. Dan ben je niet meer serieus te nemen.
Dat stuk zingt Zwarte Sjaak dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is Lange Frans ook Ajacied dan ofzo? Die Ali B is trouwens maar een clubhoer. Deze week was hij weer bij PSV.
Kijk eens naar de foto's met Gomes. Nogmaals, mij boeit het niet. Maar ga dan ook niet op de open dag in augustus weer lopen roepen dat je die-hard Ajacied bent.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want als je ff 10 ballen schiet op een goal kan je natuurlijk niet anders dan ook PSV supporteren, ofzo
Nee Sjaak is echt veel beter zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat stuk zingt Zwarte Sjaak dus![]()
En Ali B
Dat is niet Sjaakie he mafkeesquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Nee Sjaak is echt veel beter zegRap
Het is gewoon altijd gezellig bij PSV. Kunnen we toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto's met Gomes. Nogmaals, mij boeit het niet. Maar ga dan ook niet op de open dag in augustus weer lopen roepen dat je die-hard Ajacied bent.
Hij zal vast veel goede verhalen van Urzaiz gehoord hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:46 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Llorente naar Ajax komt, goed voor de concurrentie en bovendien zou het super zijn als zo'n geweldenaar in de Eredivisie komt te voetballen. In 2005 heb ik 'm zien trainen en in 't stadion zien spelen, en t.o.v. Huntelaar ga je er amper op achteruit. Bovendien zit er nog genoeg groei in hem. Blijft de vraag over of hij geschikt is voor Ajax 4-3-3.
Jari, wat doe jequote:“Tijdens het partijspel gooide Ricardo Batista de bal vanaf drie meter op de achterkant van zijn hoofd. Litmanen viel door deze kanonskogel op de grond, waardoor hij weer een nieuwe blessure opliep. Waarschijnlijk staat hij er niet lang naast, maar het is toch weer erg vervelend.”
Hoezo is het goed voor de concurrentie als Llorente naar Ajax gaat als het zo'n geweldige spits is? of bedoel je de concurrentie met het buitenland?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:46 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Llorente naar Ajax komt, goed voor de concurrentie en bovendien zou het super zijn als zo'n geweldenaar in de Eredivisie komt te voetballen. In 2005 heb ik 'm zien trainen en in 't stadion zien spelen, en t.o.v. Huntelaar ga je er amper op achteruit. Bovendien zit er nog genoeg groei in hem. Blijft de vraag over of hij geschikt is voor Ajax 4-3-3.
Ik zie PSV liever van een sterk Ajax winnen dan van een Ajax dat vol zit met prutsers. Anders ga je richting een Belgische competitie en dat schaadt PSV indirect ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo is het goed voor de concurrentie als Llorente naar Ajax gaat als het zo'n geweldige spits is? of bedoel je de concurrentie met het buitenland?
Heb je een slok op of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie PSV liever van een sterk Ajax winnen dan van een Ajax dat vol zit met prutsers. Anders ga je richting een Belgische competitie en dat schaadt PSV indirect ook.
* _Mike_ mompelt iets over arrogantie enzeauquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie PSV liever van een sterk Ajax winnen dan van een Ajax dat vol zit met prutsers. Anders ga je richting een Belgische competitie en dat schaadt PSV indirect ook.
Dat vat je helemaal verkeerd op. Als de concurrentie in kwaliteit investeert, dan word je zelf ook gedwongen om dat te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
* _Mike_ mompelt iets over arrogantie enzeau
Ik begrijp het, die opmerking was ook cynisch bedoelt alleen het post icon vergeten aan te klikkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vat je helemaal verkeerd op. Als de concurrentie in kwaliteit investeert, dan word je zelf ook gedwongen om dat te doen.
Ik dacht eerst dat er Sjaak Swart stondquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat stuk zingt Zwarte Sjaak dus![]()
En Ali B
Inderdaad. Zou leuk zijn als Ajax en PSV ver komen in de CL en elkaar dan tegen komen in de halve of kwart finale.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik versla ook liever een sterk PSV dan een zwak PSV, lijkt me een compleet normale gedachte.
Dat verhaal van dat blikjequote:Bizar trainingsleed zet Litmanen weer buitenspel
25/04/2008 18:33
Hard op weg naar een competitiedebuut voor Fulham heeft het noodlot weer toegeslagen bij Jari Litmanen. Collega Ricardo Batista velde de Finse international.
Na een revalidatie met vallen en opstaan lonkten zijn eerste minuten voor Fulham. Totdat deze week op een training Batista de bal van een paar meter keihard op het achterhoofd van Litmanen schoot. 'Het was bijna als een raket, zo hard', aldus Fulham-manager Roy Hodgson. 'Hij ging onderuit en ligt er zeker een week uit.'
'Litmanen is meest onfortuinlijke persoon die ik ooit ben tegengekomen in het voetbal', zegt Hodgson over de 37-jarige oud-Ajacied, wiens carrière wordt gekenmerkt door blessures.
Het nieuwe leed is voor Hodgson dan ook niet helemaal verrassend. De Engelse manager kent Litmanen ook van zijn tijd als bondscoach van Finland. 'Toen ik me voor het eerst meldde bij de bond stond ik naast de Malmö-directeur. Die opende een blikje cola en het lipje schoot in het oog van Jari.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |