CL winnen in het 1e jaar, MvB tattoo is in de maak!quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax moet godverdomme die vr CL winnen en daarna de poulefase doorkomen.
3x Raden waar VR voor staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
CL winnen in het 1e jaar, MvB tattoo is in de maak!
Vandaag toch de medische keuring en het verdere papierwerk?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:00 schreef stefmans het volgende:
Is Cvitanich nou officieel rond?
en de play-offs natuurlijk eerstquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax moet godverdomme die vr CL winnen en daarna de poulefase doorkomen.
Correctquote:
Die winnen we makkelijk, wij zijn Ajax.quote:
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vandaag toch de medische keuring en het verdere papierwerk?
Nee niet gehoord. Is het wat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
Hebben jullie dat nieuwe nummer van Lange Frans al gehoord:
Amsterdam huilt?
Tvp jewait.
Toepasselijke titel want ik moet altijd huilen als ik lange fransquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
Hebben jullie dat nieuwe nummer van Lange Frans al gehoord:
Amsterdam huilt?
Tvp jewait.
Als je van Heerenveen wint haal je het wel denk ik. Lijkt me de moeilijkste tegenstander.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die winnen we makkelijk, wij zijn Ajax.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:20 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toepasselijke titel want ik moet altijd huilen als ik lange franszijn "muziek" hoor
Eens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je van Heerenveen wint haal je het wel denk ik. Lijkt me de moeilijkste tegenstander.
Is Lange Frans ook Ajacied dan ofzo? Die Ali B is trouwens maar een clubhoer. Deze week was hij weer bij PSV.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa mwa, me sig komt eruit![]()
Tis wel redelijk vind ik
Voor een goed doel was 'ie er gister ja. Elke penalty die Gomes hield ging er 100 euro naar een goed doel. Gomes hield er 8.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is Lange Frans ook Ajacied dan ofzo? Die Ali B is trouwens maar een clubhoer. Deze week was hij weer bij PSV.
Weet ik, weet ik. Maar ondertussen staat ie er wel. Net als bij NAC Breda en Ajax. Dan ben je niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor een goed doel was 'ie er gister ja. Elke penalty die Gomes hield ging er 100 euro naar een goed doel. Gomes hield er 8.
Gelukkig kan Van Geel niet meer toestaan dat hij ook maar persoonlijk rondkomt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:35 schreef Urquhart het volgende:
Volgens RTV Oost zou Adrie Koster een reële optie zijn om Rutten op te volgen bij Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |