Ik wil het niet eens weten, denk ik. Heb het laatst wel ergens zien staan maar heb het alweer verdrongen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:25 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Europese ranking van Ajax?
Na een paar slechte seizoenen, zullen we er wel niet zo heel goed voorstaan.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:27 schreef BigKahuna het volgende:
"Nieuwe spits AZ overleden bij medische keuring"
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:27 schreef BigKahuna het volgende:
"Nieuwe spits AZ overleden bij medische keuring"
Een meet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gaan we er nog wat bijzonders van maken?
Als je naar die cijfers kijkt is het nu pas het eerste in 5 seizoenen dat ze veel punten halenquote:
Nu nog in de goede topic posten en het begint ergens op te lijken!quote:
Komt natuurlijk doordat ze gestraft waren, maar dat zegt weinig over de kwaliteit van de club. Geeft maar weer eens aan dat zo'n lijst weinig zegt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je naar die cijfers kijkt is het nu pas het eerste in 5 seizoenen dat ze veel punten halenfiorentina
Donequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nu nog in de goede topic posten en het begint ergens op te lijken!
Geen probleem die 1 CL plaats, zolang hij maar voor Ajax isquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:50 schreef Rumille het volgende:
Als we de komende 2 seizoenen niet goed draaien (alle Nederlandse clubs), komen we met een probleem te zitten.
Dan valt namelijk het seizoen 04/05 weg en dat is 12.000 punten minder. Schotland (1 plaats lager, nummer 10) draait echter de laatste jaren wat constanter en aangezien de Rangers er nu nog inzitten krijgen die nog redelijk wat punten. Volgens mij kan het zelfs zo zijn dat als Rangers de UEFA Cup wint, we het seizoen 2009/2010 1 CL plaats hebben.
Nou die zullen de eer de komende jaren wel hoog houdenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen probleem die 1 CL plaats, zolang hij maar voor Ajax is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |