Ik vond het wel meevallen met die hoogste kast eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:20 schreef Mirjam het volgende:
Zo zeg, ho maar weer. Ik persoonlijk vind dat heaven7 wel een punt heeft. Het wordt besproken, wat echt niet gaat betekenen dat dw boel opgedoekt wordt. Wacht het gewoon even af, in plaatsvan op de hogste kast te duiken.
Uiteindelijk welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met die hoogste kast eigenlijk.
Dit was hooguit een dressoirtje!
Daar komt heul niks van inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Voor mijn part gaan jullie het Slanktopic het LIF slowchattopic noemen.
Een schoenenplankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het wel meevallen met die hoogste kast eigenlijk.
Dit was hooguit een dressoirtje!
mensen die slanktips willen mogen óók in slank komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de oplossing dan? Dat wij gewoon zo doorgaan en dat mensen die Slanktips willen in het andere topic terecht kunnen? Want dan is het goed.
Mits ze tegen de slowchat kunnen. Misschien moeten we een waarschuwing in de OP zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen die slanktips willen mogen óók in slank komen.
quote:
Gewoon'óók bij ons toch? Zoals het nu dus ook gaat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de oplossing dan? Dat wij gewoon zo doorgaan en dat mensen die Slanktips willen in het andere topic terecht kunnen? Want dan is het goed.
Ergo: er verandert niks. Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon'óók bij ons toch? Zoals het nu dus ook gaat!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ergo: er verandert niks. Opgelost, slotje.
Wat een gedoe.
Daar waren we al uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:32 schreef Mylene het volgende:
Het blijft gewoon zoals het nu is. Als men moeite heeft met de SC is er (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3 als alternatief.
Is een doorstart geen idee? Er wordt ook veel geslowchat in bijv. het lushtopic. Destijds kregen alle subfora een SC-topic om slowchat in de overige topics tegen te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:02 schreef Mylene het volgende:
Burdie, een specifieke LIF SC is er wel geweest hoor, maar is in overleg met FA's gestopt omdat het niet aan onze verwachtingen voldeed.
Een doorstart zit er momenteel niet in. Slowchatten in bijv. het Lush topic zullen we strenger op gaan letten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is een doorstart geen idee? Er wordt ook veel geslowchat in bijv. het lushtopic. Destijds kregen alle subfora een SC-topic om slowchat in de overige topics tegen te gaan.
Waarom eigenlijk niet? Slowchatten kan kennelijk heel goed in topics die daarvoor niet bedoeld zijn, waarom dan niet een topic aanmaken die daar wél voor bedoeld is, om de overige topics wat meer van slowchat verschoond te houden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een doorstart zit er momenteel niet in. Slowchatten in bijv. het Lush topic zullen we strenger op gaan letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |