en ehm...quote:Ik probeer me zelf bescheiden te omschrijven:
Ik ben een sportieve slanke vrouw van midden 30, heb blond lang haar.
Aandacht ontvangen vanwege mijn uiterlijk heb ik altijd altijd gedaan, dat begon op mijn 14e.
Als ik in de spiegel keek, was ik altijd al best tevreden, maar hoewel mijn exen me altijd knap vonden, vond ik toch dat er iets miste. Ik heb van mezelf een ruime B cup, maar hoewel ik gewoon mooie stevige borstjes had, voelde ik me niet vrouwelijk genoeg.
Ik was vaak jaloers en had te weinig zelfvertrouwen, dat verklaart denk ik ook hoe ik dacht carriere te moeten maken op de werkvloer..
Ik wilde er verandering in brengen en heb toen de stoute schoentjes aangetrokken.
Mijn laatste ex-vriend heeft mijn borstvergroting voor mij betaald.
Tegenwoordig als ik op straat loop, heb ik eindelijk het gevoel dat ik mag paraderen!
In de lente met een luchtig kort rokje en een lekker strak topje, wow wat een boost!
You go girls. Vrouwen moeten doen waar ze zelf zin in hebben.
Kusjes Amy
Natuurlijk is dit een fictieve tekst. Mijn boodschap is:
Mensen zijn mooi zoals ze zijn. Media wil u graag anders doen denken.
Als we tegenwoordig toch in the global village leven, waarom geven we dan zo weinig om/aan onze 'dorpsgenoten'.
Veel mensen kunnen niet meer eten kopen. Heeft u weleens honger gehad?
De meeste mensen die internet gebruiken en dit lezen niet....
Waarom doen we allemaal wel mee aan de loterij en kijken we wel naar de gouden kooi / idols (respect voor de programma makers, zij doen ook hun werk, entertainment).
Waarom al die afval programma's en make-over programma's, is er nu iets mis met u dan? Heb je dieren weleens zelf een make over zien doen? Is dit een rare vraag? Think about it!
Mijn complimenten voor mensen die hun eigen identiteit bewaren en geven aan anderen..
bron
ennneeeeeh...quote:ZOMAAR IEMAND UIT DE WIJK
DOOR DE BEWONERS UIT DE BEETSSTRAAT WORD CONSTANT GEKLAAGD
OVER DE RUDOLF VAN BRAMMENSTRAAT OVER VAN ALLES EN NOG WAT !!!
MAAR ZIJ ZIJN ZELF OOK NIET BRANDSCHOON HIER EEN OVERZICHT WAT DAAR GEBEURD
BRANDSTICHTING ROND DE JAARWISSELING , ILEGALE GOKHUIZEN, HENNEPKWEKERIJEN,
LATEN TUINFEESTEN MET ERG VEEL OVERLAST VOOR DE OMGEVING, DUBBELPARKEREN,
OF DE AUTO'S GEWOON OP DE STOEP ZETTEN ZODAT ER GEEN VOETGANGERS MEER LANGS KUNNEN
VOETBALLEN IN DE HOFJES TERWIJL DAT VOOR ANDERE WIJK BEWONERS VERBODEN IS !!!!!
DOODSBEDREIGINGEN AAN ONZE KINDEREN VOOR HET VOETBALLEN TEGEN DE MUUR
HET GAAT HIER DAN OM KINDEREN TUSSEN DE 8 &12 JAAR DIE HIER BEDREIGD WORDEN
OOK WORD REGELMATIG DOOR DE BEWONERS VAN DE BEETSSTRAAT TEGEN HET VERKEER IN GERACED
DOOR DE RUDOLF VAN BRAMMENSTRAAT ERG GEVAARLIJK VOOR DE KINDEREN DIE DAAR SPELEN
ER WORD OOK DUIDELIJK ONDERSCHEID GEMAAKT TUSSEN DE HUURDERS EN DE KOPERS
DE HUURDERS KRIJGEN VOOR ALLES EN NOG WAT EEN BEKEURING TERWIJL BIJ DE KOPERS
HET ZELFDE GEBEURD EN NIEMAND ZICH DAAR WAT VAN AANTREKT VREEMDE ZAAK LIJKT MIJ
HOEZO VRAGEN OM PROBLEMEN WAT DE EEN NIET MAG GELD VOOR DE ANDER OOK !!!
EN OF DAT HET NIET GENOEG IS KRIJGEN WE NU OOK NOG EEN VERSLAAFDE OPVANG
DEZE ZAL KOMEN IN HET OUDE SCHOOL GEBOUW IN DE ALBERDINGK THIJMSTRAAT
DIT ZULLEN DE MENSEN VAN DE KOOPWONINGEN WEL HELEMAAL NIET BEVALLEN VEEL GELUK !!
EN ZO KUNNEN WIJ OOK NOG WEL EVEN DOORGAAN WIJ ZIJN HET ZAT DE ZONDEBOK TEZIJN !!!
DUS BEWONERS VAN DE BEETSSTRAAT U BENT NIET DE ENIGE DIE OVERLAST HEEFT !!!
STEEK DE HAND EERST EENS IN EIGEN BOEZEM EEN BEWONER !!!
bron
en dan ook nogquote:ja beste mensen elke dag lees ik hier weer de verhalen van hoe zielig of hoe erg het allemaal wel niet is met ons .de een heeft geen geld en weer een ander heeft geen vrouw.kijk en daar wil ik het eens over hebben.want regelmatig lees je hier verhalen van mannen of vrouwen die zijn bedrogen of op zoek zijn naar een relatie of wat dan ook voor een onzin.maar beste mensen wees toch gewoon eens gelukkig met wat je hebt.ja ik hoor u afvragen en wat heb jij dan nu dat zal ik vertellen.ik ben gewoon getrouwd al 18 jaar dus niets bijzonders,maar daarnaast heb ik ook nog een vrouw voor net dat beetje extra.ja u leest het goed ik heb dus twee vrouwen,en wij wonen ook met ons drieen in een huis.dus mij hoort je niet klagen over de liefde,want ik kom niets te kort.we werken alle drie en doen vele leuke dingen.dus voor ons ziet het leven er heerlijk uit.dus ik zou zo zeggen ,hou nu eens op met klagen en zeuren,maar doe er wat aan.gewoon de stoute schoenen aantrekken en doen wat je wilt dan leef je makkelijker en zeer gelukkig.ja ik hoor jullie denken hij heeft makkelijk praten,ja dat is ook zo.maar als je nooit iets probeert weet je ook niet of het lukt dus mijn advies is ,hou op met zeuren en drammen want daarvoor is het leven toch veel te mooi.
bron
WAAROM zet je dit op marktplaats??? WAAROM???? Kan iemand mij een reden geven!quote:Ik ben een gezonde vent van 40+ en heb een vriendin die al zeer lange tijd ziek is.
Kans op genezing is er niet,met de laatste nieuwe ontwikkelingen van medicijnen is de achteruit gang
behoorlijk geremd.
Ze heeft een Bot en Spier ziekte.
Heeft veel pijn en slikt zo nu en dan pijnstillers die zwaarder zijn dan morfine.
Ik laat haar niet in de steek,we hebben goede tijden gehad en nu minder goede tijden.
En ik weet ook dat die goede tijden niet meer terug komen.
Ik werk veel,omdat ze ook veel geld kost.
En tegenwoordig zijn heel veel vergoedingen weggevallen of gewoon de norm verandert en heb je er
geen recht meer op.
Te danken aan deze klote regering die we hebben.(dit verder terzijde,er zijn mensen die er wel tevreden mee zijn.)
Heel veel dingen kunnen gewoon niet meer.........................samen.
Ze is het liefst thuis in haar eigen omgeving.
Ik niet, ik wil eruit en alleen is maar alleen.
Daarnaast zijn er ook andere dingen wat niet meer gaat samen.
Je weet wel.............Dus ga je er over praten en compromieén sluiten.
Tja ik wil er wel eens uit,wel eens me ontspannen, me uitten een arm om me heen.
Een luisterend oor.
Affectie,genegenheid etc.etc.
Dus waar zoek je het dan..........................
Juist je gaat naar de dating site's.
Dus meerdere site's geprobeert en allemaal niks,noppes, nada.
Tja mailtjes bel me op 0900.blablabla ä 1.50 euro per minuut.
Of SMS me maar, ä 1.50 euro P.O.B. max. 2 berichten per ontvangen bericht.
Die denken dat je gek bent,strontziek wordt je ervan.
Of "Ik vind je leuk en wil wel contact met je,Maar wordt ff lid van dating '(name)' dan praten we daar verder '
Daar zakt dus ECHT je broek van af.
Hebben we contact,moet je lid worden van een andere dating site om verder te praten.
Die denken echt dat je gestoord bent.
Misschien zijn er mensen op deze wereld die zo klein van geest zijn,maar deze jongen tuint daar dus echt
niet in.
ik vind het alleen weerzinwekkend dat er mensen zijn die geld uit iemand zak willen pingellen om zo te teren
op andermans ellende.
Ben je alleen maar op zoek naar een maatje.
Iemand waar je lachen kan,huilen kan en gewoon jezelf kunt zijn.
Gewoon die arm om je heen.(en af en toe iets meer,je bent niet van steen)
Geloof me.........veel mensen zijn alleen,maar soms voel ik me echt eenzaam hoor.
Ik begrijp best dat er vrouwen zijn die een man niet willen delen.
Daar heb ik alle respect voor.
Maar ik had ook liever gewoon een gezonde vrouw gehad.
Ik lees veel verhalen op het net,en vroeg me wel eens af.
Zou er geen vrouw wezen die het contra heeft,een man die ziek is.
Vroeg het me af.......................
Ik ben heel lang bezig geweest om haar tevinden en tot nog toe niet gevonden.
Ik ben gestopt met al die dating site's,dat zet geen zoden aan de dijk.
Een vriend van me zei me;"Die vrouw is er wel,maar moet je niet zoeken,Die kom je vanzelf tegen"
Daar geloof ik helemaal niet in,want dat moet je met een bord rondlopen met daar je levens verhaal erop.
Gaat niet werken dus.
(Oeps.....nu lees ik het terug)
een heel verhaal,maar wou het ff kwijt.
bron
Heel nuttig op marktplaats jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik zag je gisteren in de trein. Je keek naar me. Mail je ff terug?
De Mijn Geheimquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heel nuttig op marktplaats ja![]()
Ja, had het ook al gevonden. Leuk als je je verveelt. Maar ik begrijp het verder ook niet. Ik denk dat deze mensen hun verhaal 'vroeger' in Mijn geheim ofzo plaatsten, maar dat loopt natuurlijk minder sinds de contactenrubriek geschrapt is (door het grote aantal advertenties afkomstig uit de justitiële inrichting).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |