Snel in mijn topic posten maar niet de paint checkenquote:
Leef je onder een steen ofzo? Het is allemaal luid en duidelijk uitgelegd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Snel in mijn topic posten maar niet de paint checken
[ afbeelding ]
Schijnbaar niet duidelijk genoeg want ik heb het niet gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leef je onder een steen ofzo? Het is allemaal luid en duidelijk uitgelegd.
Even in jouw taal dan maar:
[ [url= http://i2.photobucket.com/albums/y38/diyablo/epic-failure08.jpg ]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schijnbaar niet duidelijk genoeg want ik heb het niet gezien.
En als ik zoiets niet zie geld dat voor velen.
Krijg je ook met die bans van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schijnbaar niet duidelijk genoeg want ik heb het niet gezien.
En als ik zoiets niet zie geld dat voor velen.
Geen ban gehad ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg je ook met die bans van tegenwoordig...
Ziet er niet uit idd. Alsof het er ff snel ingehackt is (wat ook zo zal zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind het niet zo vreemd dat het er staat... Maar moet het nou echt in zulke enorme koeienletters?
en als het te klein is wordt er daar weer over gezeurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind het niet zo vreemd dat het er staat... Maar moet het nou echt in zulke enorme koeienletters?
Idd die paintquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga ook accordion met de voorwaarden.
[ afbeelding ]
Koeienletters?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
Zo "groot" is het hier:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:49 schreef snorfiets het volgende:
bij mij is het lekker een kleiner lettertype
En het was me trouwens ook nooit echt opgevallen totdat er topics over verschenen.
x
Dan mag je heul niks posten !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:04 schreef Ezechielk het volgende:
Wat als je bij elke post nadrukkelijk zegt dat je NIET akkoord gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |