quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spelletje? Ow nee ik moet slapen zie de combi nu toch niet
Roflolcopter!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
ZOMG! Nog 5 minuten en ik kan naar mijn vriendin toe, heuh!
Whehehequote:
eejquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
ZOMG! Nog 5 minuten en ik kan naar mijn vriendin toe, heuh!
Je kan anders prima spelletjes in bed doen hoorquote:
Prettig weekend Beller!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Fijn weekend iedereen!!! Ik verschijn morgen nog wel even
altijd handigquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga deze hier maar ophangen denk ik:
[ afbeelding ]
Inderdaad, optyfen ik zit een film te kijken jahquote:
oew welke film kijk jequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, optyfen ik zit een film te kijken jah
Voor de 100e keer: Ratatouille nl Retailquote:
Ik zat HIER net een tijdje doelloos te bladerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:47 schreef patricia88 het volgende:i'm booored, heeft iemand nog leuke site's?
das balen.... is het telkens dezelfde persoon die afzegd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Had vanavond wat afgesproken, gaat het weer eens niet door... DAMN....
dan doe je dat nog een keerquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef Sgele het volgende:
Ik verveel me de griebus.. .heb het hele internet al gezien
jaaa hoeist...ben er al moe vanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dan doe je dat nog een keeren kijk je nu de sites die niet leuk zijn
Dat dan weer wel, vorige week ging het wel door... dit weekend weer niet...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
[..]
das balen.... is het telkens dezelfde persoon die afzegd?
Dat idee heb ik ook al de hele middag, dus heb nu maar op de achtergrond jochem opstaan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef Sgele het volgende:
Ik verveel me de griebus.. .heb het hele internet al gezien
haha Jochem ftwquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al de hele middag, dus heb nu maar op de achtergrond jochem opstaan..
Hoor net dat stukje met heul heul heul klein
jullie hebben dus al heul heul het heul heul heul het Internet gezien. heul heul Internetquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al de hele middag, dus heb nu maar op de achtergrond jochem opstaan..
Hoor net dat stukje met heul heul heul klein
Die dvd kan ik echt oneindig blijven kijken/luisteren, of je nou een kuthumeur hebt of een goed humeur... nuchter/ver heen... je kan deze dvd blijven kijkenquote:
Nee, zit nu op tweakers.net een beetje op dat forum naar castmods aan het kijken... staan altijd wel leuke dingen bijquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jullie hebben dus al heul heul het heul heul heul het Internet gezien. heul heul Internet
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, zit nu op tweakers.net een beetje op dat forum naar castmods aan het kijken... staan altijd wel leuke dingen bij
fijn weekend Sgelequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Weet je wat? Ik ga gewoon naar huis
Droxz, succes nog ff!
Tripack
Fijn weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |