nu 8e druk, ik heb zelf 7e druk gekochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
welke druk raden ze nu aan dan? Als er meer dan 1 druk tussen zit is het namelijk niet zo slim... Wel goedkoop, is normaal ¤40 oid!
Same here. Welke opleiding doe je?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef Toad het volgende:
Blegh, stom rooster. Vrijwel alle dagen in de week 4 uur les. Lekker handig. En die gemeenschappelijke modules zijn allemaal ingepland op de vrijdagmiddag.
Thnx ik heb nog een klein vraagjequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef lienelien het volgende:
Weesperplein, is maar 2 minuutjes lopen
Wat was het toch een onzin dagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:08 schreef Toad het volgende:
Hehehe, dat is altijd leuk he.
Nog wat leuks gedaan tijdens de intro?
LoL ja 2 hele puntenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef lienelien het volgende:
achja.. je krijgt er studiepunten voor hè
Nee hoor, ik was gewoon weggegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef ValenciaHola het volgende:
zelfs de borrel aan het eind was verplicht![]()
Nou... Uren met ze in de stad gelopen. Nouja, gelopen, ze wilden zitten en trams pakken en zo. Is een tutorgroepje niet je klas dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef lienelien het volgende:
Ja, dat weet je nu al..
Je hebt ze alleen even een handje geschud, op z'n hoogst
Heb je al kennis gemaakt met je hele klas dan?
Wij leerden alleen maar onze tutorgroepjes kennen in de introtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |