quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat nouIk ben gewoon de beste kandidaat
hen. hen. heeeeeeeeeeeeen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
[..].
Dat heb ik ook tegen hun gezegd hoor.
Je was te snel met quoten! Of ik te snel met posten...
jaaaquote:
wát?quote:Weet je al wat je gaat doen met afstuderen? Kom nu steeds 2 meisjes tegen die een bedrijfsfilm aan het maken zijn voor een verzorgingshuis. Ik weet zelf nog totaal niet wat ik wil met afstuderen.
Nee, 11 juni de laatste. Dan moet niet een van ons het presenteren, maar doet Marien nogwat van AT5 dat. Dus da's extra lastig met de briefing van een gast en het tekstdraaiboek ed.quote:Was dit jullie laatste aflv?
Ik zat al - heel flauw - de naam van de eindredacteur op te zoeken, maar goed, je had zelf al door dat ik niemand heb gesproken daar.. denk ik...quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
hen. hen. heeeeeeeeeeeeen.
Ahgoed, tegen wie?
Hehehe nee. Die zijn in het Applelokaal aan het monteren. Al een heule tijd.quote:wát?Hmm. Nee dat iig niet. Nee echt géén idee. Nog helemaal niet over nagedacht. Misschien ga ik wel aftuderen op een format, da's ook wel leuk.
Hoe kom jij die meisjes trouwens 'steeds' tegen? Jij komt vaak in bejaardentehuizen?
O, spannend. Die Marien ken ik volgens mij niet. Heb je wel kort de tijd om gasten te vinden enzo.quote:Nee, 11 juni de laatste. Dan moet niet een van ons het presenteren, maar doet Marien nogwat van AT5 dat. Dus da's extra lastig met de briefing van een gast en het tekstdraaiboek ed
Nee, die vind pas 14 juni plaats.quote:Wanneer is jullie opname eigenlijk? Of is die al geweest?
Net alsof daar je teksten niet correct moeten zijn. Om nog maar niet te spreken over ondertiteling en titels van gastenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:50 schreef Toad het volgende:
Trouwens.... taalpurist! En dat voor iemand die bij de tv gaat werken.
Arme kindersquote:[..]
Hehehe nee. Die zijn in het Applelokaal aan het monteren. Al een heule tijd.![]()
quote:Maar goed, ik zit daar straks ook wel een tijdje te monteren aan de instart van Bolkestein. Trouwens ben jou ook wel een paar keer tegen gekomen van de week. Maar toen zat jij druk te vergaderen of te computeren.
Ja, inderdaad, da's best lastig nog..quote:helemaal niet gezien! Je hebt me vast wel zien slapen tijdens de vergaderingen, of doelloos zien klikken achter de comp, jaHeb je helemaal niet gezien.
Ik ben zó blij dat ik over 2 weken m'n áller-áller-állerlaatste mim-tentamen ooit heb! Deze minor vergt echt belachelijk veel tijd, en ik heb er nu dan ondertussen ook al wel een beetje genoeg van..
[..]
O, spannend. Die Marien ken ik volgens mij niet. Heb je wel kort de tijd om gasten te vinden enzo.
[..]
oh, spannendquote:Nee, die vind pas 14 juni plaats.
Ans Jepkens is datquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zat al - heel flauw - de naam van de eindredacteur op te zoeken, maar goed, je had zelf al door dat ik niemand heb gesproken daar.. denk ik...Wel een vrouwenredactie zeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:18 schreef Toad het volgende:
Is het gelukt om zo snel gasten te regelen lienelien? Vandaag kwam er bij ons eindelijk een beetje schot in de zaak in het zoeken naar een derde gast.
NOSquote:De Anne Vondelingprijs voor politieke journalistiek gaat dit jaar naar NRC- columniste Elsbeth Etty. Het juryrapport stelt dat ze voor een waakzaam en goed geformuleerd geluid zorgt in het maatschappelijk debat.
Nou, dat mens in wel waakzaam, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |