abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58992356
Mazzelaar! Echt tof MbH!

Weet je al wat je gaat doen met afstuderen? Kom nu steeds 2 meisjes tegen die een bedrijfsfilm aan het maken zijn voor een verzorgingshuis. Ik weet zelf nog totaal niet wat ik wil met afstuderen.

Was dit jullie laatste aflv?
pi_58992388
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:18 schreef Toad het volgende:
Mazzelaar!
wat nou Ik ben gewoon de beste kandidaat
pi_58992416
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef lienelien het volgende:

[..]

wat nou Ik ben gewoon de beste kandidaat
.

Dat heb ik ook tegen hun gezegd hoor.

Je was te snel met quoten! Of ik te snel met posten...
pi_58992722
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef Toad het volgende:

[..]

.

Dat heb ik ook tegen hun gezegd hoor.

Je was te snel met quoten! Of ik te snel met posten...
hen. hen. heeeeeeeeeeeeen.
Ahgoed, tegen wie?
pi_58992780
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:18 schreef Toad het volgende:
Mazzelaar! Echt tof MbH!
jaaa
quote:
Weet je al wat je gaat doen met afstuderen? Kom nu steeds 2 meisjes tegen die een bedrijfsfilm aan het maken zijn voor een verzorgingshuis. Ik weet zelf nog totaal niet wat ik wil met afstuderen.
wát? Hmm. Nee dat iig niet. Nee echt géén idee. Nog helemaal niet over nagedacht. Misschien ga ik wel aftuderen op een format, da's ook wel leuk.
Hoe kom jij die meisjes trouwens 'steeds' tegen? Jij komt vaak in bejaardentehuizen?
quote:
Was dit jullie laatste aflv?
Nee, 11 juni de laatste. Dan moet niet een van ons het presenteren, maar doet Marien nogwat van AT5 dat. Dus da's extra lastig met de briefing van een gast en het tekstdraaiboek ed.
Wanneer is jullie opname eigenlijk? Of is die al geweest?
pi_58992955
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:35 schreef lienelien het volgende:

[..]

hen. hen. heeeeeeeeeeeeen.
Ahgoed, tegen wie?
Ik zat al - heel flauw - de naam van de eindredacteur op te zoeken, maar goed, je had zelf al door dat ik niemand heb gesproken daar.. denk ik... Wel een vrouwenredactie zeg.
pi_58993089
Trouwens.... taalpurist! En dat voor iemand die bij de tv gaat werken.
quote:
wát? Hmm. Nee dat iig niet. Nee echt géén idee. Nog helemaal niet over nagedacht. Misschien ga ik wel aftuderen op een format, da's ook wel leuk.
Hoe kom jij die meisjes trouwens 'steeds' tegen? Jij komt vaak in bejaardentehuizen?
Hehehe nee. Die zijn in het Applelokaal aan het monteren. Al een heule tijd. Maar goed, ik zit daar straks ook wel een tijdje te monteren aan de instart van Bolkestein. Trouwens ben jou ook wel een paar keer tegen gekomen van de week. Maar toen zat jij druk te vergaderen of te computeren.
quote:
Nee, 11 juni de laatste. Dan moet niet een van ons het presenteren, maar doet Marien nogwat van AT5 dat. Dus da's extra lastig met de briefing van een gast en het tekstdraaiboek ed
O, spannend. Die Marien ken ik volgens mij niet. Heb je wel kort de tijd om gasten te vinden enzo.
quote:
Wanneer is jullie opname eigenlijk? Of is die al geweest?
Nee, die vind pas 14 juni plaats.
pi_58993176
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:50 schreef Toad het volgende:
Trouwens.... taalpurist! En dat voor iemand die bij de tv gaat werken.
Net alsof daar je teksten niet correct moeten zijn. Om nog maar niet te spreken over ondertiteling en titels van gasten
quote:
[..]

Hehehe nee. Die zijn in het Applelokaal aan het monteren. Al een heule tijd.
Arme kinders
quote:
Maar goed, ik zit daar straks ook wel een tijdje te monteren aan de instart van Bolkestein. Trouwens ben jou ook wel een paar keer tegen gekomen van de week. Maar toen zat jij druk te vergaderen of te computeren.
quote:
helemaal niet gezien! Je hebt me vast wel zien slapen tijdens de vergaderingen, of doelloos zien klikken achter de comp, ja Heb je helemaal niet gezien.
Ik ben zó blij dat ik over 2 weken m'n áller-áller-állerlaatste mim-tentamen ooit heb! Deze minor vergt echt belachelijk veel tijd, en ik heb er nu dan ondertussen ook al wel een beetje genoeg van..
[..]

O, spannend. Die Marien ken ik volgens mij niet. Heb je wel kort de tijd om gasten te vinden enzo.
[..]
Ja, inderdaad, da's best lastig nog..
quote:
Nee, die vind pas 14 juni plaats.
oh, spannend In welke studio?
pi_58993189
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:45 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik zat al - heel flauw - de naam van de eindredacteur op te zoeken, maar goed, je had zelf al door dat ik niemand heb gesproken daar.. denk ik... Wel een vrouwenredactie zeg.
Ans Jepkens is dat
Haha, ja veel vrouwen wel, maar had m'n sollicitatiegesprek met twee mannen
pi_58993281
Ooooooo die Frans Verhagen! Het kwartje valt, die ken ik wel.

We zitten in de studio van AT5.
pi_59118006
Is het gelukt om zo snel gasten te regelen lienelien? Vandaag kwam er bij ons eindelijk een beetje schot in de zaak in het zoeken naar een derde gast.
pi_59175329
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:18 schreef Toad het volgende:
Is het gelukt om zo snel gasten te regelen lienelien? Vandaag kwam er bij ons eindelijk een beetje schot in de zaak in het zoeken naar een derde gast.

Ja hoor! Maar wij hebben 5 talkshows, steeds met een kleine 2 weken ertussen hè. Dus we moeten wel
We hebben as woensdag zelfs een gast die helemaal uit Ee komt (bij Groningen oid, maar dan nóg noordelijker).
Wie hebben jullie nu? (/pm?)
pi_59222455
Kan ik eindelijk meewerken aan een open dag, vragen ze niemand. Normaal zit m'n mailbox vol met mailtjes van wil je meehelpen?
pi_59222706
O wacht, MIC voltijd doet niet aan open avond deze keer. Waarschijnlijk zijn er weer lekker veel inschrijvingen.
pi_59223157

Kan iemand mij vertellen of je automatisch verzekerd bent van een plekje op het MIM als je de toelatingstest gehaald hebt?

En kan iemand meer vertellen over de toets? Ik leer me suf
Hij is de 17 & 18e! Tips? En op welke dagen beginnen de introductiedagen/lesdagen?

(okee de laatste vraag kan ik opzoeken maar momenteel veelste lui voor, alvast bedankt )
pi_59223282
Ik neem aan van wel. Er is geen loting oid op het MIM. Maar ik heb niet te maken gehad met een toelatingstets.

De introductiedagen zijn meestal in de laatste week van augustus.
pi_59224916
Dankjewel! Ik dacht het ook alleen ging in eens twijvelen. Is het een leuke studie mensen, voor degene die het al volgen?
pi_59224952
Ik vind het heel erg leuk Ben al wel bijna klaar.
Zal wel weer een gigantische lichting komen dit jaar..
pi_59225221
Jeee! Ik kan niet wachten namelijk, het eerste jaar schijnt moeilijke basisstof te zijn maar daarna kun je je richting kiezen en heb je er meer plezier in, klopt dat?
pi_59227048
Ja, maar de basisstof is niet zo heel moeilijk hoor. Zorg gewoon dat je de lessen goed volgt, dan heb je het grootste werk al gedaan voor de tentamens.

Nieuws en media is trouwens het leukste afstudeerprofiel.
pi_59227184
nietus.
pi_59227397
wellus.

Het antwoord op je vraag paar posts terug heb ik trouwens naar je gepmed.
pi_59247090
quote:
De Anne Vondelingprijs voor politieke journalistiek gaat dit jaar naar NRC- columniste Elsbeth Etty. Het juryrapport stelt dat ze voor een waakzaam en goed geformuleerd geluid zorgt in het maatschappelijk debat.
NOS
pi_59248788
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:35 schreef Toad het volgende:

[..]

NOS
Nou, dat mens in wel waakzaam, ja
Prettig persoon ook om te interviewen.. (ratel-ratel-ratel)

Leuke gasten trouwens Toad! Die kunnen juíst veel leuker vertellen dan bekende mensen ed, die hebben zo'n fijne persvoorlichter als souffleur meestal
pi_59296120
Wie er ooit op het idee is gekomen om dossiers in te voeren in het onderwijs. Blegh.

Steeds maar weer zoeken naar opdrachten die je al lang gemaakt hebt, maar weken later niet meer kunt vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')