quote:
m'n collega begon al gelijk een Brandsteder lach te doenquote:
het dichtst bevolkte deel van Nederland bestaat niet voor niets uit veen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel knap dat we nóg verder in het moeras wegzakken.
Een moeras kun je nog uit komenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel knap dat we nóg verder in het moeras wegzakken.
misschien was hetr een garpjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
Nederlandse makelaardij
Gebruik geen moeilijke woorden Sander, dat lukt niet
Volgens mij is dit ook een favoriet nummer van Coenquote:
Het is dan ook wel een verdomd lekker liedjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:42 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij is dit ook een favoriet nummer van Coen
* Againzender trekt er nog eentje openquote:
En is ook nog eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef Sersjee het volgende:
Niet om het een of ander, maar Birgit heeft wel een paar leuke nummers gemaakt.
Want?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:47 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik zit nu in STAMPvolle trein (vanwege wisselproblemen bij Hoofddorp) met een bos bloemen en een beker met opschrift '1e prijs vakjury'.
Die drukte of die prijs?quote:
Nicequote:Op vrijdag 25 april 2008 18:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die drukte of die prijs?
Er was vandaag een projectenmarkt op m'n opleiding waar de beste projecten van het afgelopen jaar worden geshowd aan vertegenwoordigers van bedrijven, en 'wij' (ik + de rest van de projectgroep) kregen de 1e prijs van de vakjury.
Uitreiking van Serious Talent awards ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef borisz het volgende:
Wat hebben we na 1900? geen ekstra weekend geloof ik.
21 iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Stevie Ann 21? Ik had haar ouder geschat.
In ieder geval ouder dan ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |