Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daarom was het zo stil ineens![]()
Net een mandarijntje op en zo een stuk fietsen, da's ook weer wat verbranden
Dan boterhammetjes eten voor de lunch...
Vanavond naar m'n ouders, dat wordt wat
Ohja: FIPO
Kom niet zo vaak thuis momenteel, dus weet het niet zo heel goed. Ik gok veel spanning, genegeer en steken onder water. Het gaat door, maar ze willen alles goed regelen en m'n ma is nog niet actief aan het zoeken naar een nieuwe woning (urgentie krijg je pas als je daadwerkelijk gescheiden bent blijkt), dus straks wonen ze nog in één huis tot na de scheidingquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef conleche het volgende:
Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?
neequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:
MoBlo, wat een droppieOok weer uit het asiel?
Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
Ja ik ook eigenlijk, daarom zei ik: lees het topic.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen. Niet iedereen meldt het altijd als ze hardgelopen hebben, en soms komt het er bij mensen gewoon niet van omdat ze druk met andere dingen zijn. En dit topic gaat niet alleen over hardlopen, maar over afvallen. Dus om je steeds alleen op de hardlopers te richten vind ik ook een beetje apart tegenover de mensen die niet hardlopen, maar aan andere sporten doen ( zoals zwemmen zoals ik)
Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Je ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke.
[ afbeelding ]
Amstelveen vond ik echt niet leuk om te winkelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:
MoBlo, wat een droppieOok weer uit het asiel?
Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
* veiligheidsspeldje is dan zeker de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik ga promoveren op: " Wat is de relatie van overgewicht met betrekking tot het houden van 1 of meerdere katten......"
hé! ik heb éindelijk geen overgewicht meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik ga promoveren op: " Wat is de relatie van overgewicht met betrekking tot het houden van 1 of meerdere katten......"
Die is mooiquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of.
De meeste dikke mensen hebben een hond. (of willen graag een hond) Deze mensen blijven hun gehele leven dik door het misverstand dan je van wandelen met de hond dunner wordt.
Mensen met een kat hebben over het algemeen gezien een vrij hoge intelligentie. Zij zijn eerder bereid een oplossing te zoeken voor hun overgewicht en streven vaak naar een slanker figuur.
Okee, deze begrijp ik... Zit enige logica in.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of.
De meeste dikke mensen hebben een hond. (of willen graag een hond) Deze mensen blijven hun gehele leven dik door het misverstand dan je van wandelen met de hond dunner wordt.
Wat is je redenering?quote:Mensen met een kat hebben over het algemeen gezien een vrij hoge intelligentie. Zij zijn eerder bereid een oplossing te zoeken voor hun overgewicht en streven vaak naar een slanker figuur.
Ik blaat maar wat BSquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Okee, deze begrijp ik... Zit enige logica in.
Maar you lost me here:
[..]
Wat is je redenering?![]()
Eeenschquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef -marz- het volgende:
Even samengevat: mensen met een hond zijn dik en dom, mensen met een kat zijn slank en intelligent.
*rent
Harder. Ik zou maar harder rennen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef -marz- het volgende:
Dat van katten houden en hogere intelligentie heb ik ook wel eens gehoord.
Ik vind katten ook slimmer overkomen dan honden, al is het alleen al omdat een kat zelf kan bepalen wanneer hij gaat poepen en een hond wacht totdat jij hem dat gaat vertellen.
Even samengevat: mensen met een hond zijn dik en dom, mensen met een kat zijn slank en intelligent.
*rent
Maar ik heb Koekie!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe aan muay thai, succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |