Netwerk hier een eind wegquote:
Echt? Dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:47 schreef Belana het volgende:
ow en ik ben in het echt nog leuker dan hier
Geloof me, het enige wat ze willen zien is je aubergine!quote:
Een augurkje ook goed?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Geloof me, het enige wat ze willen zien is je aubergine!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Geloof me, het enige wat ze willen zien is je aubergine!
nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef Syrena het volgende:
Dat is gewoon een paarsgeverfde Mr. Potatohead
Welquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:05 schreef Rottdog het volgende:
Kunnen we niet gewoon een Five-meeting houden
Nee nu krijg ik een lekker beeld van jequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Allemaal in de paarse slaapkamer voor een stukje aubergine
Dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:19 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Nee nu krijg ik een lekker beeld van je
Zolang het niet al te tipisch wordt... of liever, indiane-tentachtiger...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij
Ik bedoel het allemaal zo goed, maar hier zitten alleen maar viezerikken
Netwerken=kliekjesquote:
Hoe kan dat nou? Zo tijdens je verlof? Mag dat wel? Op basis waarvan, dan? Vind het wel opvallend dat je eerst onder een kloon hebt gepost ivm werkgerelateerde zaken, en nu houdt deze baan toch op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Netwerken=kliekjes
Hier in dit netwerk nog iemand die een baan heeft voor een (web)redacteur? Per 1 juli a.s. ben ik weer beschikbaar voor de arbeidsmarkt, hoorde ik gisteren
Welke regio? Hier staat ook altijd veel, maar die ken je misschien al; http://www.villamedia.nl/n/vacatures.shtmquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Netwerken=kliekjes
Hier in dit netwerk nog iemand die een baan heeft voor een (web)redacteur? Per 1 juli a.s. ben ik weer beschikbaar voor de arbeidsmarkt, hoorde ik gisteren
en www.mediavacature.nlquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Netwerken=kliekjes
* lcicle steekt vinger opquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:28 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het zoeken in Toscane, maar ik dacht, misschien heeft iemand een tip voor me?
Mijn contract loopt af per 1 juli. Mijn bevallingsverlof loopt af per 9 juni. Dus moest het wel tijdens mijn verlof gemeld worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Zo tijdens je verlof? Mag dat wel? Op basis waarvan, dan? Vind het wel opvallend dat je eerst onder een kloon hebt gepost ivm werkgerelateerde zaken, en nu houdt deze baan toch op.
Is er niet een topic bij WGR om nieuwe banen te vindem?
Die kende ik nog niet, thnx! (villamedia ken ik wel, heb ik al eens een baan aan te danken gehad)quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en www.mediavacature.nl
daar heb ik nu weer aardig wat interessante vacatures op gevonden
Nee, dan moet je het zeker niet doen. Ik reis zelf 1,5 uur heen en 1,5 uur terug en vind dat ook heel moeilijk om vol te houden. Volgens mij worden er in de omgeving Den Haag ook vast veel webredacteuren gevraagd. Het gaat vast lukken!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:45 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Livelink, ik woon in Den Haag en ben afhankelijk van het OV. Nieuwegein is alleen een optie als het echt een leuke baan is, anders is het reizen op den duur niet vol te houden.
als ik binnenkort ga geef ik een gil.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:12 schreef m@x het volgende:
Ik ook maar het is zo'n gedoe met het openbaar vervoer
En elders lees ik dan weer dat alcohol (in normale hoeveelheden) na een uur of 3 weer is afgebroken en het is dan dus ook uit je melk. Je kan eventueel tussentijds kolven en weggooien als je stuwing krijgt.quote:Als je borstvoeding geeft mag je geen alcohol drinken
Niet waar!
Matig alcoholgebruik hoeft helemaal niet afgeraden te worden. Zoals met de meeste verdovende middelen het geval is, komt er maar weinig alcohol in de moedermelk terecht. De moeder kan gerust wat alcohol drinken en gewoon borstvoeding geven zoals ze normaal doet. Ook door het verbieden van alcohol maken we het leven van een voedende moeder onnodig beperkt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben echt woest!
allereerst maandag maar eens bellen en zorgen dat ik uit het systeem kom. en laten ze niet beginnen over opzegtermijn want dan breek ik de boel af.
ja het zijn bemiddelingskosten. maar waarvoor dan? ze hebben gebeld en gezegd dat ik ze niemand hadden en dat er in mijn omgeving sowieso geen gastouders waren. en dat ik zelf maar moest gaan zoeken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:35 schreef Webkim het volgende:
lady-wrb:
Zijn dat bemiddelingskosten ofzo? Dat zou ik op zichzelf niet eens zo onredelijk vinden (want ze hebben toch wel tijd in je gestoken), maar wel als dat een maandelijks terugkerend iets is.
Mag ik vragen wat voor specifieke dingen je dan had opgegeven? De niet-roken kan ik wel raden, maar wat voor wensen had je nog meer?
En zijn ze nu nog steeds voor je op zoek?
Volgens mij houdt het hier in de regio ook niet over met het aantal gastouders. In ieder huis-aan-huis blaadje staan oproepjes om nieuwe gastouders te werven.
ik vind het aan een kant wel begrijpelijk, want als ik al kijk wat dat gastouderbureau hier durft te vragen voor een maandje zalig nietsdoen, kan ik me heel goed voorstellen dat de kosten de pan uitrijzen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:38 schreef Ynske het volgende:vind dat best een aardig bedrag voor even in een systeem kijken of ze aan je wensen kunnen voldoen, en al helemaal als dat terugkerend iets is iedere maand
hebben jullie dat over het snijden in de kinderopvang dan al gelezen?
dat snap ik dus ook niet, dr was laatst een of andere minister die dit aanhaalde en dat t belachelijk was, waarom ze nu dan dus t besluit nemen om idd de ouder maar in de portemonnee te raken ipv achter die bureautjes aan te gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het aan een kant wel begrijpelijk, want als ik al kijk wat dat gastouderbureau hier durft te vragen voor een maandje zalig nietsdoen, kan ik me heel goed voorstellen dat de kosten de pan uitrijzen.
maar nu zijn dus weer de ouders de dupe, terwijl die gastouderbureaus gewoon met twee (of meer) pennen schrijven.
dié zouden ze moeten aanpakken, want wat daarheen vloeit is gewoon niet normaal meer.
ze heeft het wel over bemiddelingskosten gehad, maar niet dat dat NU al in zou gaan. want daar zou ik niet akkoord mee gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Niet betalen, lady, niet betalen! Het is gewoonweg belachelijk dat ze je geld durven vragen voor de mededeling dat ze niets voor je kunnen doen. Hoe krom kun je denken? Hebben ze bij de intake ook maar iéts gezegd in de richting van betalen voor een offerte? Kan ik me niete voorstellen, dus je bent hun niks verschuldigd.
Het is met recht een netwerkbankjequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
als ik binnenkort ga geef ik een gil.
Vanmorgen met het spook naar de dierentuin geweest. Het was echt heeeerlijk weer.
Maar hoe kan dat dan? Ik bedoel, ik snap dat gewoon niet. Hoezo moeten ze voor 28 uur betalen? Dat doe je dan toch gewoon niet maar voor 12?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef Belana het volgende:
en wat ik zeg, ze brengen vaak te veel uren in rekening. collega van mij gebruikt maar 12 uur BSO, maar moet er 28 betalen, echt volkomen idioot.
Bizar, vind ik dat. Echt waar. Ik had er echt geen idee van dat die dingen soms zo gingen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:53 schreef Belana het volgende:
LB, ze zeggen gewoon dat dit het minimum aantal uur is wat je af kunt nemen en je staat voor een voldongen feit. weinig andere keus als je moet werken en er zoveel wachtlijstn al zijn voor BSO.
het is idd volkomen van de pot gerukt.
Ik ben serieus aan het kijken of ik per 1 januari kan stoppen met werken, omdat het me gewoon te weinig oplevert nog om te werken. en dan al die moeite nog eens van naar mijn werk op en neer, kinderen brengen en halen. Ik heb er zat van.
Ja, de regering wil graag stimuleren om aan het werk te gaan, nou, my ass, forgive me my french.
dit specifieke verhaal is van een collega van mij, niet van mijzelf, maar ik betaal ook wel heel veel. 3 volle dagen kdv voor Ezra en maandag en woensdag voorschoolse en naschoolse opvang.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bizar, vind ik dat. Echt waar. Ik had er echt geen idee van dat die dingen soms zo gingen.
En succes met dit alles. Hopelijk lukt het want volgens mij heb je het al lang niet meer naar je zin enzo daarmee toch?
Aha, die ontwikkeling had ik gemistquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:20 schreef Belana het volgende:
[..]
dit specifieke verhaal is van een collega van mij, niet van mijzelf, maar ik betaal ook wel heel veel. 3 volle dagen kdv voor Ezra en maandag en woensdag voorschoolse en naschoolse opvang.
mijn werk is tegenwoordig best wel weer ok, leuke collega's, een andere chef, het scheelt een hoop en oude wonden helenmaar het is duur om te werken en heel veel geregel en gedoe. daar heb ik wel zat van ja.
we zullen wel zien hoe ene koe een haas vangt tegen die tijdmaar dank je!
hoe is het nu met jou en werk en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |