Nou, en dát is nou precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik edit, maar zet er zaken bij. Niet verboden dus
[..]
Ik maak niemand belachelijk. ik ben kritisch. Wat opleidingsniveau betreft... tsja
[..]
[..]
eehm ik doe WO?
[..]
sure,dat jij enkel suskes en wiskes leest, zegt meer over jouw niveau dan over het mijne
[..]
ach aannames, ik heb het vaker gezegd. Jij zit er overigens ook vol mee...
Wat is mijn dubbele agenda dan als ik vragen magquote:Op maandag 5 januari 2009 08:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
daarom vraag ik het ook aan een neutrale mod, niet aan iemand met een dubbele agenda.
Ik niet meer iig .quote:Op maandag 5 januari 2009 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Nog even en echt niemand neemt je meer serieus.
Ja, en daar maken intelligente mensen zich ook echt erg druk om, wat Maedel en Summers - het intellectuele equivalent van de dikke & de dunne - van ze vindenquote:
Ah, je hebt het woord 'intellectueel' toch maar even opgezocht op vandale.nl en probeert je fout nu snel te herstellen ?quote:
exact.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, en daar maken intelligente mensen zich ook echt erg druk om, wat Maedel en Summers - het intellectuele equivalent van de dikke & de dunne - van ze vinden
[ afbeelding ]
Je goeroe is terugquote:
Overigens, wat je daar zelf nou quote, hoe staat dat nou in vergelijking met die huilpost van je vanochtend vroeg? Zeg eens eerlijk?quote:
verklaar je nader.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Overigens, wat je daar zelf nou quote, hoe staat dat nou in vergelijking met die huilpost van je vanochtend vroeg? Zeg eens eerlijk?
Randi is mijn goeroe niet. Ik spreek hem alleen zo nu en dan via mail, thats it.quote:
Het was maar een geintje hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Randi is mijn goeroe niet. Ik spreek hem alleen zo nu en dan via mail, thats it.
i knowquote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het was maar een geintje hoor
Omdat bepaalde mensen denken een discussie te kunnen winnen door altijd aan te komen met geneuzel als "Nou maar jouw god Randi is ook niet alwetend hoor !"
wie?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn jullie een stel hypocrieten bij elkaar. Jezus, wat een drama om niets, werkelijk waar.
Ik had het over je post waarin je allerlei mensen zat te posten die lelijk tegen je zaten te doen, pffff, jij deed toch WO zei je?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
verklaar je nader.
Ik snap ook de "je doet het weer" niet, ik gaf enkel antwoord op je stellingen .
"jullie"quote:
en ik mag niet editen van haarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, je hebt het woord 'intellectueel' toch maar even opgezocht op vandale.nl en probeert je fout nu snel te herstellen ?
Als is je ninja-edit nog zo snel, je originele post zag ik toch wel !
ja? ik snap het verband niet? Wat heeft dat voor een verband met de posts die ik maakte?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had het over je post waarin je allerlei mensen zat te posten die lelijk tegen je zaten te doen, pffff, jij deed toch WO zei je?
En qua goeroe (jouw goeroe) had ik het over L.Denninger, niet over Randi...
Gewoon even de thread lezen
Nee, nou, dat is het probleem denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja? ik snap het verband niet? Wat heeft dat voor een verband met de posts die ik maakte?
Ja, ieder z'n missie hoorquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, nou, dat is het probleem denk ik.
Maar aangezien je WO doet, neem ik aan dat je begrijpend kunt lezen (je weet wel, net als vroeger, dat je dan moest aantonen dat je tekst begrjipt)? Maar goed, gaan we nog een keer:
Michielos vanmorgen vroeg -> post met rits quotes "boehoe, dat mag niet"
L.Denninger:-> dikke en dunne comment
MIchielos: haha lach lach, wat ben je toch geweldig denninger
Maedel: nou doe je het zelfde en dat mag dan wel volgens jou?
Michielos: ik nie snap nie
Ja, sorry, maar simpeler kan ik het niet uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |