abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2008 @ 19:09:41 #251
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64096490
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hanoying's analogie:
Jullie mogen niet in deze bus, maar als je nu gewoon zelf een busmaatschappij voor negers opzet kunnen jullie daar toch lekker inzitten.[quote]

Met het enigszins grote verschil dat een nieuw topic openen zo'n 2/5 minuten hoeft te duren en het opzetten van een busmaatschappij iets langer duurt, meer geld kost en meer moeite. Een beetje te vergelijken met een mug en een olifant, zeg maar. Met dezelfde analogie kan je het verdelgen van een mierenhoop ook vergelijken met de concentratiekampen van de tweede wereldoorlog.

[quote]Je snapt toch zelf ook wel dat het geen bal aan is om zelf topics te openen om te kunnen reageren op andere topics. Alleen al om het feit dat de mensen op wie je reageert/aan wie je een vraag stelt niet aanwezig zijn.
Ik kan je nu alvast beloven dat ik ook bij jou in het topic langskom hoor, het lijkt me op zich nog niet eens een slechte discussie. Maak maar aan. En trouwens, bijna niemand kan het laten om tóch even te reageren in 'dat andere' topic als er iets staat waar ze het niet mee eens zijn. Zo zijn we (de mens)
quote:
Zolang er op normale wijze sceptisch gepost wordt moet dit binnen een topic gewoon mogelijk zijn, ongeacht wat de TS als eerste regel heeft opgenomen. Veel topics overleven de TS.
En veel mensen voelen zich in TRU snel ongemakkelijk in topics met veel posters die er (in hun ogen) te 'plat'/skeptisch mee om gaan. Je hoeft het niet eens te zijn met de regel maar geef het een kans. Open zelf een topic met een andere insteek en kijk hoe het gaat. Of niet maar dan heb je ook geen bewijs dat het zo zal gaan als jij denkt dat het zal gaan. Simpel.

In mijn geval met het desbetrefende topic en de materie voelt het gewoon 'goed' aan (oftewel, het resoneert met mij). En in de zweverij is dat dus een redelijk goede stelregel. Als het je aanstaat kijk je verder en zo niet dan niet. Het is dan niet zo dat je meteen alles voor waar moet aannemen maar je hebt het wel in je opgenomen en misschien heb je er dan ook wat aan ergens, is het goed voor je spirituele groei. Ook een doodlopende weg kan goed zijn voor die groei. Dus het topic in kwestie is enkel voor de mensen waarbij die materie een goede snaar raakt en er vragen over te stellen die dus verticaal gaan ipv horizontaal. Semi-dubbele topics mogen best in TRU, geen probleem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 17 december 2008 @ 19:11:59 #252
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64096543
tot dusver zie ik de meeste ook niet over de schreef gaan wat betreft skepticisme. Wel zie ik een aantal sarcastische onderwerpen van sommige mensen die menen iets te moeten bekritiseren maar dit niet met onderbouwing hoeven te doen maar door middel van een denigrerende sneer.
Ikzelf stel mij vaker zeer kritisch op jegens het paranormale maar ik haal mijn kennis uit de psychologie, mentalisme en sociologie. Deze onderbouw ik ook altijd met bronvermelding inclusief wetenschappers die het onderzocht hadden. Zo kom je ook al een stuk minder denigrerend over(dit is overigens niet persoonlijk naar jou Hanoying ik ben het met je eens. Het is een feitelijke discriminatievorm op een forum dat users die andere gedachten en opvattingen hebben, eigenlijk maar een ander topic moeten openen).
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 17 december 2008 @ 19:44:48 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64097668
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:11 schreef Michielos het volgende:
Het is een feitelijke discriminatievorm op een forum dat users die andere gedachten en opvattingen hebben, eigenlijk maar een ander topic moeten openen).
Ehm, nee. Het zijn gedragsregels. iedereen is er welkom alleen gelden er bepaalde regels. Net als je bij iemand op bezoek komt en je geen peuk opstaakt als het een niet-rokers huis is.
Vrijheid
  woensdag 17 december 2008 @ 21:37:15 #254
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64101876
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Ehm, nee. Het zijn gedragsregels. iedereen is er welkom alleen gelden er bepaalde regels. Net als je bij iemand op bezoek komt en je geen peuk opstaakt als het een niet-rokers huis is.
noem het dan alleen geen forum, want dat is het dan niet(geen manier van tegenspraak of enige vorm van discussie mogelijk).
Ikzelf heb er echter niet zoveel problemen mee hoor. Het is een topic waar ik weinig verstand van heb en daarom ook geen quasi intellectuele opmerkingen over zal maken. Nogmaals , heb wel wat boeken besteld
  donderdag 18 december 2008 @ 01:25:31 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64108253
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef Michielos het volgende:

[..]

noem het dan alleen geen forum, want dat is het dan niet(geen manier van tegenspraak of enige vorm van discussie mogelijk).
Erh? Er is genoeg discussie mogelijk hoor. Alle discussie is mogelijk alleen moet je er soms misschien iets meer moeite voor doen, in sommige (niet alle) topics ( waar het duidelijk aangegeven wordt in de openingspost door de topicstarter). Die regel is er al een paar maanden en is nog nooit gebruikt (niet erg) dus het zal wel niet zo vaak voorkomen. En ookal komt het wel vaak voor dan heb je altijd nog de optie om een topic aan te maken met een andere insteek. Dat maakt het alleen maar prettiger uiteindelijk. Iedereen die er iets over te zeggen heeft krijgt de mogelijkheid, soms niet in hetzelfde topic maar het zij zo.
quote:
Ikzelf heb er echter niet zoveel problemen mee hoor. Het is een topic waar ik weinig verstand van heb en daarom ook geen quasi intellectuele opmerkingen over zal maken. Nogmaals , heb wel wat boeken besteld
Naja, het is goed om het duidelijk te hebben .
Vrijheid
  donderdag 18 december 2008 @ 08:05:55 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64109772
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ah maar je ziet toch ook wel dat als je niet zulk duidelijk paal en perk stelt in de OP dat topics snel verzanden in alleen maar quasi intellectuele opmerkingen en grappen, net zo lang totdat iemand hapt en er weer op de man gespeeld kan worden.

En wat discussie betreft, er zijn nog tig andere topics over, of open er zelf een topic over. Dat ging met The secret succesverhalen en The secret discusseer topics ook redelijk goed.
The truth was in here.
  donderdag 18 december 2008 @ 08:30:13 #257
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64109986
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ah maar je ziet toch ook wel dat als je niet zulk duidelijk paal en perk stelt in de OP dat topics snel verzanden in alleen maar quasi intellectuele opmerkingen en grappen, net zo lang totdat iemand hapt en er weer op de man gespeeld kan worden.

En wat discussie betreft, er zijn nog tig andere topics over, of open er zelf een topic over. Dat ging met The secret succesverhalen en The secret discusseer topics ook redelijk goed.
nee de grappen mogen er dan uit. Die dragen niets bij en zijn enkel gericht om op de man te spelen en niet op de bal.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:18:53 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64113435
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee de grappen mogen er dan uit. Die dragen niets bij en zijn enkel gericht om op de man te spelen en niet op de bal.
Als iedereen dat onderscheid vanuit zichzelf had kunnen maken dan was de nieuwe regel niet nodig geweest. Het probleem is (over)gevoelige mensen op dit subforum en mensen die ervan houden om te ageren. De (niet ideale maar wel werkbare) oplossing voor deze uitdaging is de nieuwe regel. Maar niet ongerust, mocht de nieuwe regel ooit niet meer nodig blijken te zijn dan wordt ie geschrapt .
Vrijheid
  donderdag 18 december 2008 @ 16:31:45 #259
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64123854
looooool:D
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:11:32 #260
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64142540
Zo, ik ben terug van vakantie.

Game on !
zzz
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:50:14 #261
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64143658
NEE HE...
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:00:59 #262
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_64399113
zoalshetis houdt niet van afpsraak. en verloor dus 15 euro voor weddenschap.. weddenschap werd vastgesteld op 28 oktober 2007... dus hij heeft zelf gevraagd.. dus het wordt serieus dus..

Voorspelling 2008
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:25:47 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64406118
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef Dovenwereld het volgende:
zoalshetis houdt niet van afpsraak. en verloor dus 15 euro voor weddenschap.. weddenschap werd vastgesteld op 28 oktober 2007... dus hij heeft zelf gevraagd.. dus het wordt serieus dus..

Voorspelling 2008
Mja, geen idee hoe hier tegenaan gekeken wordt, ik kom er nog op terug .
Vrijheid
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:24:11 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64407781
Dovenwereld; we moeten maar accepteren dat zoalshetis niet te vertrouwen is, verder doen we er niets aan.

Maakt het niet minder sneu van hem maar in dit geval gaat FOK er niet tussen zitten. Mocht ie het met die resious request actie hebben gedan was het weer een ander verhaal natuurlijk maar dat ging er ook om dat het geld geschonken werd en het is ook geen V&A topic dus dat werkt hier ook niet.
Vrijheid
  maandag 5 januari 2009 @ 07:12:55 #265
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64675316
Bastard
Papa de familias [ Moderator ]zondag 4 januari 2009 @ 07:35 (#2)

Staat dat niet in 1 van je boeken?

Natalie
Trace your roots zondag 4 januari 2009 @ 10:11 (#3)

Jij gelooft toch niet in astrologie?
quote:
Ik wou een soort waarzeggers kermis act gaan maken en dan echt ergens gaan staan met een kristallen bal, palmlezen, tarot en astrologie e.d.
En dit zijn precies het soort mensen waarvan jij vindt dat we ze een halt toe moeten roepen..

Of, wat ook nog kan, jouw idee van een test om te kijken hoe goedgelovig de mensen zijn. Jou meemakende in het astrologietopic kan ik me daar dan weer iets bij voorstellen. (hoewel ik me nog steeds afvraag waarom)
Bastard
Papa de familias [ Moderator ]zondag 4 januari 2009 @ 12:41 (#8)

Och zn vriendje is er om te antwoorden, wat lief
Kun je hem niet beter helpen met een verwijzing naar zn producten ipv het topic vergallen?
De beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar!
Bastard
Papa de familias [ Moderator ]zondag 4 januari 2009 @ 12:56 (#10)

quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:45 schreef Michielos het volgende:
Wat flammie zegt. maar dat moge duidelijk zijn.
Ik vind het overigs ook krom van je, wat voor jou heel duidelijk is dat je de mensen moet behoeden tegen alle het kwaad in de wereld. En dat kwaad zit met name genesteld bij de mensen die met occulte zaken bezig zijn, of die mensen helpen met hun esotherische vragen door er ook in die wereld op te antwoorden.
Alles wat riekt naar waarzeggerij, of geesten, astrologie of paranormale activiteit moet direct wetenschappelijk worden afgekraakt. Dat zijn tenslotte mensen die de andere bewust voor de gek houden om daar zelf vaak ook rijker van te worden, en dat kan en mag niet vlgs jou.

Maar jij doet precies datgene wat ik dan weer verafschuw, het hele esotherische wereldje belachelijk maken, hier op het forum door alle antiteksten, maar erger nog door er een kermis van te maken. Je wil wel graag proffesioneel overkomen, maar je bent vervolgens zelf iemand die bewust de mensen voor de gek houdt.
Het spijt me dan ook voor je dat ik niet de moeite neem om voor je op zoek te gaan naar de artikelen die je nodig hebt om deze show uit te breiden.
Summers
Alles is mogelijk zondag 4 januari 2009 @ 13:14 (#14)

aangezien je al hele verhalen verteld hebt over hoe je andere mensen moedwillig een rad voor hun ogen draait vind ik je ook hypocriet en ben je juist datgene waar je zegt tegen te strijden .
Wat jij nodig hebt is jezelf helpen , wat mij betreft zoek je het ook zelf maar uit , ik houd me het liefst verre van nepperds en mensen die er een kick in zien om te bedriegen en ondertussen maar trappen tegen mensen die wel eerlijk en oprecht zijn .
maedel
rellesbeau maandag 5 januari 2009 @ 06:36 (#18)

quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hoe ben ik hetzelfde als mentalist t.o.v. iemand die deluded is? Ik doe het voor entertainment. Weet wel, vermaak. Mensen die bij komen hoeven niet te betalen, hebben geen zorgen, willen vermaakt worden door een mentale act of goochelact. Maar als het volgens jou hetzelfde is, gebruiken ze vast ook dezelfde methodes :p
Nou zie ik je weer in diverse topics mensen toesnauwen dat ze zich niet willen laten testen of geen bewijs willen leveren van wat ze claimen te kunnen. Daarbij zit je naar mijn idee mensen ook belachelijk te maken.
Wanneer kom je nou zélf eens een keer over de brug met videomateriaal van MIchielos de grote mentalistkunstenaar?
Volgens mij zit je stiekem op je kamertje de mentalist uit te hangen en verder niks... Heb je een seizoen Simon Baker gedownload en ben je lekker gaan posten. Of zoiets.

En inderdaad, hoe kún je nou denken dat oprechte mensen hier aan mee zouden werken. Wat een verrot wereldbeeld heb je dan.
maedel
rellesbeau maandag 5 januari 2009 @ 06:56 (#21)

quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

fout. heb filmpje in vorig topic staan, zoek er zelf maar naar
Ja, daag, jij wilt ook de boel op een presenteerblaadje. Het minste dat je kunt doen is even een linkje produceren lijkt me
maedel
rellesbeau maandag 5 januari 2009 @ 06:57 (#23)

quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik krijg het alleen nooit. zoek er dan nu ook zelf maar naar.
Nou, dan geloof ik niet dat je iets kunt
Ik heb geen bewijs gezien...
maedel
rellesbeau maandag 5 januari 2009 @ 07:02 (#27)

quote:
Op maandag 5 januari 2009 07:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

a) ja, behalve het kaartspel(jeu de nall en jeu de marseillie geniet mijn voorkeur)
b) komende tijd niet, heb het te druk met studie en steek nog in scripts nieuwe show. ik treed laatste tijd enkel casual op to be honest(tijd al niet meer prof gedaan ivm studie).
Oh, nou da's jammer. Dat laat ik me wel door iemand anders belazeren in de tussentijd

offtopic en persoonlijke aanvallen kan iemand behalve Bastard(die het te druk heeft met zelf offtopic zaken te posten) even modden?

thanks
  maandag 5 januari 2009 @ 07:23:39 #266
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_64675401
Jij hebt echt tijd over.
Pfff, ik wilde dat ik de fut had om al die quotes neer te gaan zetten van wat ik hier de laatste jaren al gehoord heb. Dit is echt helemaal niks Michielos.
Dit is "het is maar fok"...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 5 januari 2009 @ 07:27:48 #267
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64675441
niet echt tijd over. Het valt me op dat de mensen die steevast mensen de mond snoeren (mensen die openminded zijn voor andere verklaringen dan die wat geldig waren in 1500) zelf ook een dubbele agenda schijnen te hebben wat betreft editen. Vandaar dat ik liever een objectieve mod heb die er even naar wilt kijken.

Als tweede punt was dit slechts wat copy paste werk.
  maandag 5 januari 2009 @ 07:39:05 #268
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_64675504
quote:
Op maandag 5 januari 2009 07:27 schreef Michielos het volgende:
niet echt tijd over. Het valt me op dat de mensen die steevast mensen de mond snoeren (mensen die openminded zijn voor andere verklaringen dan die wat geldig waren in 1500) zelf ook een dubbele agenda schijnen te hebben wat betreft editen. Vandaar dat ik liever een objectieve mod heb die er even naar wilt kijken.

Als tweede punt was dit slechts wat copy paste werk.
Het punt is denk ik, dat je meent zelf vanalles te mogen zeggen, en als er dan iemand een keer wat zegt tegen jou, dat je je dan gekwetst voelt. Stel je je nou eens voor dat jij de ander bent en dat iemand dan de dingen zegt die jij hier zoal zegt. Hoe zou jij je voelen?
Of moet dat allemaal maar mogen dan?
  maandag 5 januari 2009 @ 07:47:33 #269
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64675568
quote:
Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef maedel het volgende:

[..]

Het punt is denk ik, dat je meent zelf vanalles te mogen zeggen, en als er dan iemand een keer wat zegt tegen jou, dat je je dan gekwetst voelt. Stel je je nou eens voor dat jij de ander bent en dat iemand dan de dingen zegt die jij hier zoal zegt. Hoe zou jij je voelen?
Of moet dat allemaal maar mogen dan?
yup en juist dan is het bizar te zien dat juist de mensen die "hierboven staan" eigenlijk precies hetzelfde doen

Ik zeg verder inderdaad dingen. Daar is een forum voor. om zaken bespreekbaar te maken. Ik doe dit vanuit een wetenschappelijk oogpunt, jij vanuit een esoterisch.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:06:53 #270
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_64675687
quote:
Op maandag 5 januari 2009 07:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

yup en juist dan is het bizar te zien dat juist de mensen die "hierboven staan" eigenlijk precies hetzelfde doen
Ja, kip/ei verhaal. Begin nou zelf eens met een aantal woorden uit je forum-vocabulair te schrappen en niet constant je berichten te editten. Mensen reageren, en dan heb je dingen ineens niet gezegd of niet zo bedoeld.
Als mensen constant voor belachelijk uitgemaakt worden, dan is de grens wel bereikt natuurlijk.
Kijk, ik vind het zelf ook niet prettig als mensen aan mijn opleidingsniveau gaan twijfelen. Ik kan hier zeggen wat ik wil, dis iz die internet. Ik ben hier al voor vmbohuismoeder uitgemaakt en meer van dat soort dingen.
Je broertje Flammie vroeg recentelijk nog "welke opleiding" ik dan gedaan had. Nou kan ik wel gaan zeggen hoe het echt zit, maar dat iedereen kan wel wat roepen, dus de geloofwaardigheid is ver te zoeken dan.
M.a.w. ik onthou mij van dat soort uitspraken.
quote:
Ik zeg verder inderdaad dingen. Daar is een forum voor. om zaken bespreekbaar te maken. Ik doe dit vanuit een wetenschappelijk oogpunt, jij vanuit een esoterisch.
Wat jij doet is helemaal niet wetenschappelijk. Ook al denk jij van wel. Heb je wel eens een universiteit van binnen gezien eigenlijk?
Wat jij doet is mensen bombarderen met info, waarna ze denken "het zal wel". Denk je nou echt dat mensen zin hebben om al die zogenaamd wetenschappelijke bronnen te gaan lezen? Dit is 2009 jongen, je mag al blij zijn als mensen een Suske en Wiske tot het eind uitlezen. Kom nou gewoon met concrete voorbeelden, of eigen ervaringen. Gewoon echt interessante dingen.
En, stop met aannames. Jij roept hier dat ik iets vanuit een esoterisch standpunt doet, ik moet eerst eens even gaan opzoeken wat je dáár nou mee zou kunnen bedoelen.
Ik zeg hier dingen vanuit mijn eigen standpunt. Mijn eigen ervaringen, mijn eigen kennis. Niet vanuit een "esoterische invalshoek" whateverthatmaybe.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:13:17 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64675728
quote:
Op maandag 5 januari 2009 07:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zeg ook dingen.. ook vanuit esotherische hoek, dat is mijn ondergrond en mijn reacties hier zijn vanuit die ondergrond. En die mening botst met jou mening, dat is duidelijjk we komen vanuit andere achtergronden maar
als je denkt dat ik, omdat ik een blauw kleurtje heb, niet mijn eigen mening mag ventileren heb je het mis!
Ik snap dat mijn mening meer opvalt en daar meer over gevallen word, blauw werkt soms als een rode lap kennelijk, maar dat wat ik daar postte in je topic is nog goede FOK taal hoor, niks om te editten wat mij betreft.

Wat denk je dan.. dat er geen kritische vraag gesteld mag worden, of kanttekeningen geplaatst mogen worden als je zo'n topic opent? Dat iedereen zijn mond moet houden over waarom je die spullen nodig hebt?
Nee, zoals je zelf graag mag doen, er word bekritiseerd, alleen ben jijzelf dit keer het lijdend onderwerp, nu moet je niet meteen lange tenen hebben vind ik.
The truth was in here.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:14:43 #272
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64675735
quote:
Op maandag 5 januari 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zeg ook dingen.. ook vanuit esotherische hoek, dat is mijn ondergrond en mijn reacties hier zijn vanuit die ondergrond. En die mening botst met jou mening, dat is duidelijjk we komen vanuit andere achtergronden maar
als je denkt dat ik, omdat ik een blauw kleurtje heb, niet mijn eigen mening mag ventileren heb je het mis!
Ik snap dat mijn mening meer opvalt en daar meer over gevallen word, blauw werkt soms als een rode lap kennelijk, maar dat wat ik daar postte in je topic is nog goede FOK taal hoor, niks om te editten wat mij betreft.

Wat denk je dan.. dat er geen kritische vraag gesteld mag worden, of kanttekeningen geplaatst mogen worden als je zo'n topic opent? Dat iedereen zijn mond moet houden over waarom je die spullen nodig hebt?
Nee, zoals je zelf graag mag doen, er word bekritiseerd, alleen ben jijzelf dit keer het lijdend onderwerp, nu moet je niet meteen lange tenen hebben vind ik.
ik heb geen lange tenen. je post offtopic.. aangezien je zelf altijd loopt te editen moet je nu ook hand in eigen boezem steken. DAT zeg ik. Waar je vandaan komt, wat je invalshoek is interesseert me totaal niet, daar klaag ik ook niet over.

ps. je mag je mening hier niet altijd ventileren(zie nieuwe regel TRU).
  maandag 5 januari 2009 @ 08:18:14 #273
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64675757
quote:
Op maandag 5 januari 2009 08:06 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, kip/ei verhaal. Begin nou zelf eens met een aantal woorden uit je forum-vocabulair te schrappen en niet constant je berichten te editten. Mensen reageren, en dan heb je dingen ineens niet gezegd of niet zo bedoeld.
Ik edit, maar zet er zaken bij. Niet verboden dus
quote:
Als mensen constant voor belachelijk uitgemaakt worden, dan is de grens wel bereikt natuurlijk.
Kijk, ik vind het zelf ook niet prettig als mensen aan mijn opleidingsniveau gaan twijfelen. Ik kan hier zeggen wat ik wil, dis iz die internet. Ik ben hier al voor vmbohuismoeder uitgemaakt en meer van dat soort dingen.
Je broertje Flammie vroeg recentelijk nog "welke opleiding" ik dan gedaan had. Nou kan ik wel gaan zeggen hoe het echt zit, maar dat iedereen kan wel wat roepen, dus de geloofwaardigheid is ver te zoeken dan.
M.a.w. ik onthou mij van dat soort uitspraken.
Ik maak niemand belachelijk. ik ben kritisch. Wat opleidingsniveau betreft... tsja
[..]
quote:
Wat jij doet is helemaal niet wetenschappelijk. Ook al denk jij van wel. Heb je wel eens een universiteit van binnen gezien eigenlijk?
eehm ik doe WO?
quote:
Wat jij doet is mensen bombarderen met info, waarna ze denken "het zal wel". Denk je nou echt dat mensen zin hebben om al die zogenaamd wetenschappelijke bronnen te gaan lezen? Dit is 2009 jongen, je mag al blij zijn als mensen een Suske en Wiske tot het eind uitlezen. Kom nou gewoon met concrete voorbeelden, of eigen ervaringen. Gewoon echt interessante dingen.
sure,dat jij enkel suskes en wiskes leest, zegt meer over jouw niveau dan over het mijne
quote:
En, stop met aannames. Jij roept hier dat ik iets vanuit een esoterisch standpunt doet, ik moet eerst eens even gaan opzoeken wat je dáár nou mee zou kunnen bedoelen.
Ik zeg hier dingen vanuit mijn eigen standpunt. Mijn eigen ervaringen, mijn eigen kennis. Niet vanuit een "esoterische invalshoek" whateverthatmaybe.
ach aannames, ik heb het vaker gezegd. Jij zit er overigens ook vol mee...
  maandag 5 januari 2009 @ 08:18:17 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64675758
quote:
Op maandag 5 januari 2009 08:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb geen lange tenen. je post offtopic.. aangezien je zelf altijd loopt te editen moet je nu ook hand in eigen boezem steken. DAT zeg ik. Waar je vandaan komt, wat je invalshoek is interesseert me totaal niet, daar klaag ik ook niet over.

ps. je mag je mening hier niet altijd ventileren(zie nieuwe regel TRU).
Alles is offtopic als het niet jou mening is geloof ik, maar als er een willekeurig topic gekaapt kan worden met consorten zal je het niet nalaten... wie moet hier nu de hand in eigen boezem steken?

Luister, ik ga hier verder ook niet op in.. eerst een bak koffie
The truth was in here.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:18:49 #275
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64675763
quote:
Op maandag 5 januari 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Alles is offtopic als het niet jou mening is geloof ik, maar als er een willekeurig topic gekaapt kan worden met consorten zal je het niet nalaten... wie moet hier nu de hand in eigen boezem steken?

Luister, ik ga hier verder ook niet op in.. eerst een bak koffie
daarom vraag ik het ook aan een neutrale mod, niet aan iemand met een dubbele agenda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')