correct, Maastrichts Universitair Medisch Centrumquote:
Ik ook. Daarom heb ik het ook foutquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:15 schreef Homdeck het volgende:
ik ben nog van de pre-profielen generatie
1 antwoord per keer mafkees. Zie OP.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:15 schreef LBmafkeesLB het volgende:
lichamelijke opvoeding, CKV, ANW, maatschappijleer
mooie is dat al die 4 vakken ook bij de havo al verplciht zijn (na opzoeken) en dat bij vwo toch geschiedenis verplciht isquote:
1 vraag, waarom spreek je mij er op aan?quote:
Ja, zag het nu ook. Raakte in de war omdat ik in de post van mafkees ook opeens Lichamelijke Opvoeding zag staan maar dat bleek een tweede, overbodige post te zijnquote:
niet 1.5 jaar geleden toen ik eindexamen deed..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:21 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
mooie is dat al die 4 vakken ook bij de havo al verplciht zijn (na opzoeken) en dat bij vwo toch geschiedenis verplciht is
Ja, zag het nu ook. Raakte in de war omdat ik in de post van mafkees ook opeens Lichamelijke Opvoeding zag staan maar dat bleek een tweede post te zijnquote:
Jij bent de enigequote:Op vrijdag 25 april 2008 19:22 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
1 vraag, waarom spreek je mij er op aan?
zijn nog altijd meer mensen die vaker raden.
Ik deed dat aangezien ik zag dat mijn antwoord fout was, Daarom wilde ik mijn antwoord verbeteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |