Ik ook. Daarom heb ik het ook foutquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:15 schreef Homdeck het volgende:
ik ben nog van de pre-profielen generatie
1 antwoord per keer mafkees. Zie OP.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:15 schreef LBmafkeesLB het volgende:
lichamelijke opvoeding, CKV, ANW, maatschappijleer
mooie is dat al die 4 vakken ook bij de havo al verplciht zijn (na opzoeken) en dat bij vwo toch geschiedenis verplciht isquote:
1 vraag, waarom spreek je mij er op aan?quote:
Ja, zag het nu ook. Raakte in de war omdat ik in de post van mafkees ook opeens Lichamelijke Opvoeding zag staan maar dat bleek een tweede, overbodige post te zijnquote:
niet 1.5 jaar geleden toen ik eindexamen deed..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:21 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
mooie is dat al die 4 vakken ook bij de havo al verplciht zijn (na opzoeken) en dat bij vwo toch geschiedenis verplciht is
Ja, zag het nu ook. Raakte in de war omdat ik in de post van mafkees ook opeens Lichamelijke Opvoeding zag staan maar dat bleek een tweede post te zijnquote:
Jij bent de enigequote:Op vrijdag 25 april 2008 19:22 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
1 vraag, waarom spreek je mij er op aan?
zijn nog altijd meer mensen die vaker raden.
Ik deed dat aangezien ik zag dat mijn antwoord fout was, Daarom wilde ik mijn antwoord verbeteren!
vind het maar een stomme regel. En als je mensen erop aanspreekt, trek dan 1 lijn en spreek iedereen erover aan iedere keer!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Jij bent de enigeEn het maakt verder niet uit of meerderen het doen. Het is een regel hier.
Je mag pas weer antwoorden als je eerste antwoord afgekeurd is.
Het is geen stomme regel, want zo maak je het spel eerlijk. En over het algemeen wordt iedereen die dit doet er ook op aangesproken dan. Het is niks persoonlijks tegen jou.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
vind het maar een stomme regel. En als je mensen erop aanspreekt, trek dan 1 lijn en spreek iedereen erover aan iedere keer!!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef LBmafkeesLB het volgende:
vind het maar een stomme regel. En als je mensen erop aanspreekt, trek dan 1 lijn en spreek iedereen erover aan iedere keer!!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:31 schreef LBmafkeesLB het volgende:
monoliet
deze is gewoon legaal in Nederland. Maar jouw antwoord klopt niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:44 schreef erkel het volgende:
Is dat niet dat verboden ras hier in Nederland? Mastadont oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |