Van mij mag alles. Ik heb gisteravond van alles en nog wat gedronken (behalve rosé en Martini), ik heb geen kater maar ik denk wel: dit nooit meer.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:11 schreef JAM het volgende:
wat hebben jullie toch allemaal tegen martini? nou ja, jij en mane dan alvast. als ik het nu DRY VERMOUTH noem,- mag het dan weer wel? hè? hè?
Jammer genoeg is het nooit prof.dr mr. Hassan of zoiets. Die zou zich wel onderscheiden op de markt.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:13 schreef Z het volgende:
Prof. Hassan
Zo heel af en toe kijk ik wel eens in deze reeks...quote:Op woensdag 30 april 2008 12:41 schreef mane het volgende:
[..]
Van mij mag alles. Ik heb gisteravond van alles en nog wat gedronken (behalve rosé en Martini), ik heb geen kater maar ik denk wel: dit nooit meer.
Door jou was ik even ongerust, maar we hebben voor volgende week eigenlijk redelijk gemakkelijk een huisje kunnen reserveren, tussen Straatsburg en Colmar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:58 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik denk altijd: voorlopig dit even nooit meer.
Ze heeft de boeken op kleur gesorteerd?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:29 schreef Z het volgende:
Er is hier sprake van een kleien huwelijkscrisis. Is dat bij jou ook al het geval geweest gellius?
In ieder geval ben ik van mening dat iedere vrouw recht heeft op een mooie jurk, bij iedere feestelijke gelegenheid die zich ook maar voordoet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:47 schreef Z het volgende:
Er komt geen trouwjurk. Het wordt een bescheiden gebeuren, en dat maakt het allemaal wat ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |